a w jaki sposób dzieją się takie rzeczy?? Coś widze ze ten k20a6 to nie najleszy wytwór... to już opel miał lepsze niektóre silniki...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 11:28, 26.03.2016
#32
Napisano 12:45, 26.03.2016
Prawda jest taka Panowie że: zdarzają się przypadki zatarcia 2.0 lub wytartymi wałkami, 2,4 lubi trochę oliwy wypić, a w 2.2 potrafi łańcuch pohałasować i w nagłych przypadkach pęknąć.
Także ta gama silników w VII taka do końca idealna nie jest. Wiadomo każda marka ma jakieś większe lub mniejsze wtopy i w tej drugiej grupie znalazła się honda bo nie są to jakieś nagminne przypadki awarii jak np nagar w silnikach FSI,TFSI.
A żeby było śmieszniej w VI najlepiej wspominam J serię silników, bo w F się panewka odezwała.
Użytkownik ślepak edytował ten post 12:49, 26.03.2016
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#33
Napisano 15:24, 26.03.2016
Nie widomo też co te silniki przeszły w swoim życiu
..i jakby nie patrzeć znowu castrol
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:31, 26.03.2016
#34
Napisano 19:32, 26.03.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#35
Napisano 19:43, 26.03.2016
Skubiszek widzę że masz LPG czy przy jeździe na autostradzie jeździsz na wysokich obrotach przez dłuższy czas ? Tak z ciekawości bo mi i koledze stało się to po ostrzejszej jeździe po autostradzie. Jaki olej lejesz lepkość i marka ?
Bo ja trochę podejrzewam LPG że może być temu winien.
Użytkownik pawel84j edytował ten post 19:49, 26.03.2016
#36
Napisano 20:18, 26.03.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#37
Napisano 20:22, 26.03.2016
może silnik już poprostu ma koło 350 tys i jeszcze jakies wymiany jak były wczesniej to pewnie za długo na jednym oleju i nie wiadomo jakim itd...
#38
Napisano 20:31, 26.03.2016
Skubiszek a jakiego dokładnie tego millersa lejesz ? Gdzie kupujesz ?
Użytkownik pawel84j edytował ten post 20:33, 26.03.2016
#39
Napisano 20:31, 28.03.2016
Skubiszek a jakiego dokładnie tego millersa lejesz ? Gdzie kupujesz ?
Ja co prawda silnik mlodszy K20Z2 i przebieg tez i bilbym sie tez ale takze leje millersa z tym ze 0W20 i wcale nie oszczedzam ani na miescie ani autostradzie, na autostradzie co prawda jakos szczegolnie nie jade ze 180 ale okolice 160 to stala predkosc jak warunki pozwalaja i oleju nie bral jak na razie , co w sumie spodziewalem sie ze jednak cos doleje bo jak kupilem to lany byl 5w40 (!) , wymiana co 10tkm, wcale nie wierze w teksty typu long life , chociaz akurat na moim millersie tak nie pisze
imo wydaje mi sie ze wszystko zalezy jak przedmowcy pisali od realnego przebiegu oraz chyba jeszcze bardziej od prawdziwych okresow wymian oleju, gadalem z mechanikiem takim z ulicy obok mnie czy robili kiedys silnik i-ctdi (jeszcze jak mialem vii w dieslu) to opowiadal ze tylko raz cr-v ke jak panna z wlochem przyjechala a raczej chciala przyjechac do polszy z tym ze 30 t km temu zapomnialo sie olej zmienic i wloch nie pamietal czy wszesniej tez tak robil bo juz po gwarancji i juz tak nie pilnowal jak wczesniej , pekniety lancuch , laweta , szkoda auta
zdrowko !
#40
Napisano 18:14, 30.03.2016
Zastanawia mnie przyczyna zatarcia silnika. Mam LPG i cisnalem po trasie ostro akurat wtedy. Obstawiane powody są conajmniej 3.
- dziura w dolocie - zasysal piach
-jak kupoilem auto zmienilem olej z polsyntetyku na syntety Castrol endge 0W40(przy wymianie zrobiłem płukanke, zatarcie nastapiło po 7k km od wymiany)) - wg mojego mechanika to był powód, wg innych to mit że nie można zmieniać oleju na lepszy
- zrobiłem dolewke litrem mobila super 2000 polsyntetyk 10W40 - klasa jakosci SL, na pewno pogorszylo to jakosc mojego oleju ale są to oleje mieszalne
#41
Napisano 19:19, 30.03.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#42
Napisano 20:33, 30.03.2016
Ja od ponad dwóch lat jeżdżę na castrolu 5W40 i nie narzekam,i nie wierzę w takie bzdury o tym oleju.A u kolegi to pewnie trochę lpg przyczyniło się do zatarcia,no i nie potrzebie zrobił płukanie i zmienił olej z pól na pełny syntetyk.A dlatego nie którym padają silniki że u nas do wszystkiego zakłada się lpg(a sporo mechaników odradza gaz w hondach).
#43
Napisano 21:04, 30.03.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#44
Napisano 23:18, 30.03.2016
Jeden nie wierzy w cudownego Castrola, inny że silnik padł od LPG.
Problemem castrola jest to że jest podrabiany na potęgę jak żaden inny olej, a prawidłowo wyregulowana i sprawna instalacja LPG na pewno nie spowodowała zatarcia silnika,
Z resztą dokładna rozbiórka silnika pokaże nam powód zatarcia silnika, czy zawór się wypalił, czy zerwał się film olejowy itd. A wtedy wszystkie teorie spiskowe będą jasne bo wróżyć z fusów nie ma co.
Radzę zapoznać się z poniższym nie sponsorowanym testem:
http://bmwservice.li...?thread=1271347
Osobiście od 5 lat jeżdżę tylko i wyłącznie na liqui moly już w czwartym aucie kupowanym tylko i wyłącznie na obczyźnie z pewnego źródła.
Użytkownik ślepak edytował ten post 23:19, 30.03.2016
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#45
Napisano 08:55, 31.03.2016
Jak dla mnie to nie powinno sie to stac ani od Castrola ani od LPG, najpredzej obstawiam ta dolewke z mobila lub ta dziure. Silnik mam rozebrany ale moj mechanik mial teorie wyrobiona od razu jak dowiedzial sie ze zmienilem z polsyntetyku na syntetyk ze to wina tej zmiany. Teraz ma klapki na oczach i nawet jesli to cos innego to bedzie ciezko sie dowiedziec. Czytalem o tym duzo i jednak eksperci twierdza ze to mit ze nie mozna zmieniac na lepszy olej i ze jest wrecz przeciwnie, dlatego tez tak zrobilem. Moze jednak wina byla calkiem gdzies indziej, moze stracil smarowanie lub cos z innego powodu.
Użytkownik KaspaMX edytował ten post 08:58, 31.03.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych