XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zestaw amortyzatory/sprężyny z 2.0 benzyny do 2.2 diesel
#1
Napisano 11:35, 14.01.2017
posiadam 2.2 i-cdti i zakupiłem używane przez 6-miesięcy OEM zestaw amortyzatory i sprężyny. Koleś opisał je błędnie i jak podjechałem odebrać okazało się, że są do 2.0 benzyna.
Zakupiłem na eBay, podjechałem parenaście mil i jak gościowi powiedziałem, że są do innego modelu obniżył cenę więc zakupiłem za grosze.
Zdaje sobie sprawę, że slink diesel jest cięższy niż benzyna i zastanawiam się czy warto zmienieć na próbę czy dać sobie spokój.
Jakie są Wasze opinie, może się ktoś z Was próbował. Zestaw jest jak nowy i OEM więc dlatego pytam.
Dzięki,
Marek
#2
Napisano 12:00, 14.01.2017
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#3
Napisano 13:47, 14.01.2017
Nawet jak z kombi .to zakładaj będzie dobrze.
mlodyolek
Jeżeli założyłeś z 2.0 sedan przedlift to nie będxie różnicy ,bo tam są takie same sprężyny jak w 2.4
Użytkownik Wlodar edytował ten post 13:50, 14.01.2017
#4
Napisano 15:33, 14.01.2017
Sent from my iPhone using Tapatalk
#5
Napisano 18:12, 14.01.2017
Wysłane z Tapatalk
#6
Napisano 11:52, 15.01.2017
Sent from my iPhone using Tapatalk
#7
Napisano 13:10, 15.01.2017
#8
Napisano 13:42, 15.01.2017
Z 2.0 sedan ?
Nawet jak z kombi .to zakładaj będzie dobrze.
mlodyolek
Jeżeli założyłeś z 2.0 sedan przedlift to nie będxie różnicy ,bo tam są takie same sprężyny jak w 2.4
W przedlifcie 2.0 i 2.4 amortyzator i sprężyna są takie same?
Long May You Ran
#9
Napisano 16:55, 15.01.2017
#10
Napisano 21:26, 15.01.2017
Przedlift Polift jeden grzyb. Diesel, benzyna... To wszystko to samo. Kombi ma tylko inny tył
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#11
Napisano 21:27, 15.01.2017
jak to samo jak nie jest to samo ?
zamontuj do 2.0 np z diesla lub automatu to motorówkę masz pewną ..nie dosyć ,że acco już wysoko stoi to tu będzie śmiech na sali
Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:30, 15.01.2017
#12
Napisano 21:55, 15.01.2017
Miałem tak zrobione w poprzednim Accordzie i żadnej motorówki nie było
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#13
Napisano 22:39, 15.01.2017
tzn ..co miałeś .Teraz jeden kolega właśnie wymienia ,bo okazło się ,że są z autoamtu i przód nienaturalnie wyje
automat i diesel mają w ogóle jeden zwój więcej pomijając już twardość sprężyny.
Nie chciałbym aby przód tak wyglądał diesel
https://img38.otomot...i-ostroleka.jpg
łeb można wsadzić
https://img39.otomot...c-oplacony-.jpg
nie chciałbym tego widzieć w lżejszym 2.0
Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:51, 15.01.2017
#14
Napisano 10:44, 16.01.2017
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#15
Napisano 22:06, 17.12.2020
Temat stary ale się wypowiem bo jest tu pewne zamieszanie.
Otóż, kiedyś do swojego 2.0 Accord VII założyłem przednie sprężyny z diesla - przód podniósł się o około 4cm - było bardzo twardo, zawieszenie praktycznie się nię uginało na dziurach. Po dwupasie jeździło się fajnie .
Co więcej, przedlift i polift lub też sedan kombi (chyba tylko kombi i być może 2.2) miało także różne sprężyny; różniące się oznakowaniem kolorami i ilością zwoi jak i grubości. Kiedyś kupiłem kilka zestawów i różnice są.
Teraz mam z przodu acces showa z diesla i wysokość przodu jest taka sama jak tyłu na oem sprężynie z 2.0 (z butlą LPG w bagażniku), z tym że jest twardziej i to mi pasuje.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Amoryzatory, sprężyny
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych