witam potrzebuje szybkiej odpowiedzi czy w VII generacji silnik 2.0 po zmianie felg z 16" na 17" trzeba ustawiac kąty fegi penta opona 205/50
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 13:33, 16.12.2016
#2
Napisano 13:34, 16.12.2016
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#3
Napisano 13:42, 16.12.2016
pytam ponieważ zbiera mi 2 opony z tyłu od wew i nie wiem co sie dzieje jakie mogą byc przyczyny
#4
Napisano 00:53, 17.12.2016
Prawdopodobnie masz z tyłu negatyw jak większość VII gen a jako, że acco nie ma z tylu regulacji kątów pochylenia to problem możesz rozwiązać jedynie poprzez zakup wahaczy regulowanych
tzw camberów.
#5
Napisano 16:37, 17.12.2016
ok wszystko rozymiem tylko dlaczego inni forumowicze tego problemu nie mają z negatywem i katem pochylenia koła przeciez tez mają pozakładane te felgi i mówili ze nie ma najmniejszego problemu. Miedzy innymi dlatego zdecydowałem sie na zakup tych felg.
#6
Napisano 23:43, 17.12.2016
#7
Napisano 00:34, 18.12.2016
Zbieznosc do ustawienia z tylu, to ma wiekszy wplyw na zuzycie opon niz negatyw. Jednak polaczenie obydwu szybko zalatwia opony. Zbieznosc sie akurat reguluje, ale czesto bywa ze regulacja jest juz tak zardzewiala, ze trzeba ciac i wstawiac nowe sruby.
#9
Napisano 09:30, 18.12.2016
sama zmiana felg, nawet o dwa czy trzy cale większych nie wpływa na kąt pochylenia koła czy zbieżność, lub rozbieżność zawieszenia. te parametry pozostaną takie same.
ja bym prędzej obstawił, że poprzednie kółko miało już leciwą gumę założoną, na której nie było aż tak znać "wycierania", poza tym pewnie był węższa opona, to też wpłynie na widoczność zużycia.
a jak wpadła nowa szersza guma, inaczej się układa na asfalcie, jest bardziej elastyczna, no i przez bardziej podatna na ścieranie. marka opony też będzie mieć tutaj znaczenie. jedne się ścierają szybciej inne nie.
jeśli nie było nic grzebane przy zawiasie, to nie ma co w nim szukać przyczyny.
po prostu w coś w zawiasie już było wcześniej nie tak, tylko na poprzedniej gumie nie było tego aż tak widać i tyle
#10
Napisano 10:27, 18.12.2016
autko nie miało dzwona zawieszenie seria przeze mnie nic nie ruszane wszystkie łaczenia gumowe sprawdzone i zadnych pęknieć zbieżność sprawdzona wszystko ok stawiam na opony nie były nowe. wiem ze to nie ten dział i nie chciałbym zakładac nowego tematu z kazdą pierdołą wiec chciałbym zapytac jakiej firmy i jaki profil i szerokosc opony zakładac. felgi od type s ale silnik 2.0 wiec mysle ze szerokosc opony taka jak w 2.4 to chyba za duzo na 2.0 czy 215/50/17 bedzie ok nie ukrywam chodzi tez o spalanie no i zeby auto sie odpychało tak jak o tej pory . teraz były 205/50
#11
Napisano 16:43, 18.12.2016
#12
Napisano 13:10, 24.04.2017
Czy to jedyny sposób?[...] ale czesto bywa ze regulacja jest juz tak zardzewiala, ze trzeba ciac i wstawiac nowe sruby.
Może jest jakiś inny, mniej 'inwazyjny'?
Pozdrawiam
- Artur
UPDATE:
da radę wymienić same śruby, czy trzeba wymieniać również wahacze?
Użytkownik ARTurde edytował ten post 13:30, 24.04.2017
Pozdrawiam
- Artur
#13
Napisano 21:37, 24.04.2017
Mialem na mysli sedana, w combiaku moze byc inaczej. Te sruby sie tak zapiekaja ze raczej ciezko zdzialac cos bezinwazyjnie. Wahacze idzie ocalic ale czesto tulei juz nie.
#14
Napisano 22:44, 24.04.2017
W kombi zapiekają się tak samo, niestety!Mialem na mysli sedana, w combiaku moze byc inaczej. Te sruby sie tak zapiekaja ze raczej ciezko zdzialac cos bezinwazyjnie.
Liczyłem, że jest na to jakiś 'patent'
Pozdrawiam
- Artur
Pozdrawiam
- Artur
#15
Napisano 23:07, 24.04.2017
Walka taka sama jak z kazda inna zapieczona sruba, mozna uzyc temperatury lub moczyc tydzien w odrdzewiaczu, wiec jakies tam opcje zawsze sa. Najszybciej to chyba jednak siachnac i dac nowe...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych