Witam przeczytałem już kilka tematów o problemach z pracą skrzyni ale ciężko dopasować mój problem! Chodzi o to że biegi 1 i 2 chodzą troszke gorzej niż reszta (wchodzą z większym oporem) ale najgorsze jest to że przy wysokich obrotach czasem nie idzie wyrzucić z 1 na 2 jakby bieg się zakleszczył , jeszcze zauważyłem że jak stoje np. na światłach wcisne sprzęgło i wrzuce 1 to auto lekko szarpnie , co to może być? Chodzi o VII gen 2.4
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 09:05, 11.11.2016
#2
Napisano 10:57, 11.11.2016
To może być koniec sprzęgła
#3
Napisano 16:02, 11.11.2016
#4
Napisano 17:32, 11.11.2016
Bzdury ten mechanik opowiada. Sprzęgło się kończy. Przy okazji sobie zmień płyn sprzęgła i porządnie odpowietrz wysprzęglik
#5
Napisano 21:27, 11.11.2016
#6
Napisano 09:57, 12.11.2016
Próbowałeś lub mechanik lekko podregulować przy pedale ?
#7
Napisano 11:42, 12.11.2016
sprzęgło bierze bardzo nisko a regulacji już za bardzo niema! :-/
#8
Napisano 11:52, 12.11.2016
#9
Napisano 19:12, 12.11.2016
poprostu się skończyła niema już jak podregulować
#10
Napisano 21:54, 13.11.2016
#11
Napisano 23:06, 13.11.2016
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#12
Napisano 17:41, 15.11.2016
Nie ma takiego systemu. Uproszczając: zużywa się tarcza sprzęgła, czyli okładziny cierne zmniejszają swoją grubość - sprzęgło bierze u góry. Zużywa się docisk, zwykle osłabieniu ulega sprężyna centralna. Tarcza docisku nie odsuwa sie od tarczy sprzęgłowej I sprzęgło ciągnie utrudniając pracę skrzyni. Oczywiście zakładamy że zespół sterowania sprzęgłem jest sprawny. Hydrauliczny niesprawny system, zanim pedał wpadnie w podłogę i już się nie podniesie będzie miał te objawy szarpania przy całkowitym wciśnięciu pedału sprzęgła. Systemy linkowe mają automatycznie regulacje kompesujace zużycie tarczy i naciągnięta linkę. Hydrauliczne można podciągnąć właśnie na pompie sprzęgła (pedale) lub kiedyś regulowane było na wysprzęgliku. Był to tak zwany luz. Obecnie właśnie tego luzu się nie ustawia bo nowoczesne łożyska wyciskowe tego nie wymagają. No to teraz inżynierowie do dzieła i tą łopatologię do piachu.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
dzięki za szybką lekcje czyli o ile dobrze wnioskuje to najpierw pasowałoby upewnić się czy sterowanie sprzęgłem jest w 100% sprawne a wtedy ewentualnie myśleć o samym sprzęgle!
#13
Napisano 21:43, 15.11.2016
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#14
Napisano 22:17, 15.11.2016
poprostu się skończyła niema już jak podregulować
Oczywiście mówisz o trzpieniu co wchodzi do pompy sprzęgła ?
#15
Napisano 08:35, 16.11.2016
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, frm
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych