XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:09, 18.08.2016
Czy malować piasty tak jak zaciski a będę zakładał dystans jest srebrny może ktoś w tym temacie?
#2
Napisano 18:54, 18.08.2016
Nic trudnego: Zdejmujesz koło,cofasz troszkę klocki (może być gruby śrubokręt) odkręcasz 2 śruby z tyłu zacisku,chyba klucz 14 i masz zacisk z jarzmem wiszący na przewodzie,jeśli chcesz go całkowicie zdemontować to odkręcasz jeszcze przewód. Ale musisz wiedzieć że wtedy cały płyn zleci,więc radzę zacisnąć coś na przewodzie.
Ogólnie można przyjąć że zdjęcie zacisku jednego koła to ok.10min.roboty.
Chyba nic nie pominąłem,a jeśli nawet to koledzy jeszcze pewnie coś dopiszą .
Oddajesz to do piaskowania? Czy sam chcesz to mazać|?
Bo jeśli sam to radzę dobrze oczyścić zacisk jak jest załozony i nie bawić się w spuszczanie płynu,bo skoro pytasz jak zdjąć zacisk,to chyba wielkiej wiedzy nie masz ?
Dobra jest kątówka z drucianką,szybko ładnie schodzi,ale dobry efekt daje piaskowanie i malowanie proszkowe.
Miłej zabawy życzę .
#3
Napisano 18:58, 18.08.2016
#5
Napisano 19:50, 18.08.2016
Ja malowałem ostatnio hameritem zaciski na niebieski młotkowy a piastę na srebrny. Czyściłem małymi szczoteczkami drucianymi. Zacisków nie zdejmowałem, ale wtedy trzeba się postarać żeby nie pomalować sąsiednich rzeczy Bębny czy piasty w jakieś kontrastowe kolory to nie, no ale co kto lubi..
Użytkownik cysior edytował ten post 19:52, 18.08.2016
#6
Napisano 20:19, 18.08.2016
#7
Napisano 20:22, 18.08.2016
Piastę w miejscu styku z tarcza wyczyścić ale nie malować.
Można przesmarować lekko smarem (szmatką wsmarować smar).
Jak pomalujesz to będzie pierwsza rzecz do wyczyszczenia jak pojawi się bicie na kierownicy.
#8
Napisano 20:54, 18.08.2016
Moje 3 grosze - piasty siÄ™ nie maluje, nie smaruje. Czemu ? z definicji.
Użytkownik Lukasz_wrocek edytował ten post 21:00, 18.08.2016
#9
Napisano 21:35, 18.08.2016
#10
Napisano 13:28, 19.08.2016
Myślę, że mimo wszystko lepiej wygląda piasta wyczyszczona i pomalowana niż cała totalnie w rdzy jak było u mnie.. Szczególnie jeśli alusy mają mało ramion i to widać.
Malować piastę w miejscu styku z felgą nikt przecież nie musi a i to nie wiem ile trzeba by warstw i farby tam nawalić żeby pojawiały się drgania kierownicy przy hamowaniu..
Użytkownik cysior edytował ten post 13:29, 19.08.2016
#11
Napisano 13:59, 19.08.2016
Czyszczenie szczotkami drucianymi jest dobre w 1 fazie jak kupa rdzy. Trzeba kupić szcotki "wilinowe" cierno polerujące. Najlepiej x2 czerwone Proline(boczną i czołową), i piaskowanie nie jest bardzo konieczne po tej szczotce do malowania farbą. Jeśli natomisat ma ktoś kompresor to można jeszcze dzla lepszej przyczepności nabyć postolet do piaskowania i ze 4kg koruntu. Spoko wystarczy.
Pzd.
#12
Napisano 14:28, 19.08.2016
Użytkownik cysior edytował ten post 10:21, 20.08.2016
#13
Napisano 20:11, 19.08.2016
#14
Napisano 20:49, 19.08.2016
Pewnie że tak.
Skoro tak to wez sobie oczyść zacisk na aucie,pózniej zdejmij klocki, odkręć zacisk,doczyść to czego wcześniej się nie dało,podwieś zacisk na drucie,użyj zmywacza w sprayu aby zmyć i odtłuścić i pędzelkuj .
Polecam farby do zacisków właśnie w puszce (np.motip lub folia tec) te w sprayu nie dają ładnego efektu i szybko odskakują.
Ja poszedłem na całość i wypiaskowałem wszystkie,a przy okazji wymieniłem wszystkie gumki.
Taka kapitalka poszła,więc spokój będzie.
#15
Napisano 21:10, 19.08.2016
W poprzednim aucie(Nismo) robiłem zaciski na czerwono, oczywiście na skróty! Czyli szczota druciana, potem "wilinowa" na błysk. No i zastosowałem farbę w spreyu "bardzo dedykowaną" do zacisków hehehe. Kupiłem w markecie spray lakier do metalu firmy Dekor. Przez 5 lat nic nie odskakiwało nawet po agresywnym środka do czyszczenia nalotów z pyłu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych