Co ty masz za opony że na 3ce Ci trakcję traci? No chyba że strzał ze sprzęgła,to zamieli trochę. Ale normalnie z gazu to nie ma szans żeby na 2 biegu zerwało trakcję( na mokrym to tak,ale też nie na każdym asfalcie)
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 18:25, 18.09.2017
#32
Napisano 20:24, 18.09.2017
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#33
Napisano 10:50, 24.09.2017
#34
Napisano 10:33, 26.09.2017
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#35
Napisano 08:26, 13.10.2017
https://youtu.be/x-L7k_PakTI
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
#36
Napisano 13:30, 17.10.2017
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#37
Napisano 23:18, 15.02.2018
#38
Napisano 13:16, 24.02.2018
Przed accordem miałem civica aerodecka z motorem B18C4 (169 KM)
Do 5000 RPM szedł równo z bliźniakiem później słabł. Na hamowni wyszło 126 KM. Wymiana katalizatora wyjaśniła sprawę.
Dlatego stawiałbym na katalizator.
#39
Napisano 23:13, 01.03.2018
Panowie po kilku miesiącach cierpliwości i spokojnych zabiegów samochód wrócił do serii (prawie) chociaż nie ukrywam, że myślałem iż po wycięciu katalizatorów (dwóch) oraz strojeniu będzie lekki przyrost mocy. W każdym razie katalizatory zostały wycięte, nastąpiła wymiana oleju (Niemiec lał jakieś *cenzura* za bańkę 5L z supermarketu za 20E) na Motul 8100 X-Cess 5W40 wraz z płukanką TEC-2000, 5W40 z uwagi na instalację LPG (chociaż doszły mnie niepokojące słuchy, że Motul jest tak popularnym olejem, że zaczęli przelewać go w sklepach i kupujemy jakieś *cenzura* za przeproszeniem , a mamy oryginalne opakowanie - sam widziałem, jak można otworzyć olej i go wylać i wlać inny aby wyglądał jak nowy ) Wtedy wyczułem, już poprawę w osiągach, ale okazało się , że silnik jednak był lekko zabrudzony olejem (już po płukance - zdjęcie z września). Potem Rafi będąc z Wwa zrobił jeszcze poprawę strojenia, małe korekty (trochę był przelany LPG) i znowu nastąpiła poprawa elastyczności/zbierania się. Teraz w lutym po 5.000 km wymieniłem znowu olej na ten sam (wtedy się dowiedziałem o podrabianiu Motula), ale tym razem zastosowałem nową płukankę Forte na której zgodnie z zaleceniami producenta można przyjechać max 50 km, z prędkością max 100km/h i obroty max do 3.000. Powiem szczerze, że po 5 tyś km olej był czarny jak smoła (w trakcie tych 5 tyś km dolałem ok 1,5-1,8L oleju). I pojechałem na hamownie do Kreatora mocy - dzisiejszy pomiar na zdjęciach. Czyli chyba mam znowu serię
Pytanie tylko czy brak katalizatora nie wpływa na poprawną przepływność spalin (podobno nie) - i tylko słyszałem, że może powinienem zamontować katalizator sportowy albo strumienicę ?
Przy okazji regulacji zaworów :
Pomiar Benzyna - V-power 100 Racing Shell -> 01.03.2018 :
Pomiar LPG - Shell -> 01.03.2018 :
Użytkownik Sotomiak edytował ten post 23:15, 01.03.2018
#40
Napisano 23:19, 01.03.2018
Ciekawe czy pobór teraz zmaleje..
Rozumiem, że odczucia dużo lepsze, odpycha się to porównywalniecdo do mojej byłej cu2?
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#41
Napisano 23:35, 01.03.2018
Ooo, widzę foty z mojej regulacji zaworów..
Ciekawe czy pobór teraz zmaleje..
Rozumiem, że odczucia dużo lepsze, odpycha się to porównywalniecdo do mojej byłej cu2?
Dokładnie tak przy następnej trzeba będzie pomyśleć o wyczyszczeniu pokrywy z tego starego oleju.
To się okażę za jakiś czas ale chyba ostatni raz zalewałem Motulem.
Odczucia są super, w mojej ocenie praktycznie tak samo - ale w sumie po wycięciu katalizatorów też nim się przejechałeś, jeszcze przed wymianą oleju w silniku i oleju w skrzyni biegów i mówiłeś, że bardzo poprawnie o ile dobrze pamiętam
#43
Napisano 06:21, 02.03.2018
Ja zalewam Motulem od 6 lat, ale to co widzialem jak latwo mozna podmienic olej w oryginalnej bance motula jest przerazajace. I chodza oryginalne, nieotwarte bańki po 5-10 zl. Jaka ja mam gwarancje, ze leje olej za ktory zaplacilem, a nie fryture ?Ja zalewam cały czas Motulem i nie narzekam
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
#44
Napisano 13:19, 05.03.2018
Przesiądz się na oleje, które nie podrabiają a jak przywiązałeś się do Motula - kupuj w sprawdzonych miejscach, nawet jeśli jest odrobinę drożej.. Co ciekawe, jak kupowałem Shell'a bezpośrednio od producenta, bo w sprawdzonym miejscu nie było, przesyłka na drugi dzień była w paczkomacie a ja nie latałem po mieście, nie musiałem szukać..
#45
Napisano 09:40, 22.04.2018
Przechodzę przez podobny przypadek, przes reflashem wypluło 183 km, poprzez reflash poprawiliśmy zapłon i w końcu auto chce jechać ,ale czuć że to jeszcze nie to, rafi mowił że to prawdopodobnie katy. Jak wygląda wygląda ta przeróbka? na co zmienić te katalizatory? Zna ktoś kogoś w okolicach Krakowa kto to ogarnie?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , 04 maj 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych