Zauważyć to można poprzez wyraźnie wyżej biorący pedał hamulca po wymianie tarcz/klocków w porównaniu do hamowania na zużytych częściach
To nie hamulce na linkę, że jest różnica w wysokości pedału hamulca po zmianie kloców.....
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:04, 31.08.2017
Zauważyć to można poprzez wyraźnie wyżej biorący pedał hamulca po wymianie tarcz/klocków w porównaniu do hamowania na zużytych częściach
To nie hamulce na linkę, że jest różnica w wysokości pedału hamulca po zmianie kloców.....
Napisano 20:00, 03.09.2017
Nie jeden, ani nawet nie dziesięc razy mieliśmy na serwisie "świeżo zregenerowane" zaciski, które trzeba było na nowo regenerować, bo uszczelnienia zostały źle poskładane.
Które uszczelnienia masz na myśli ? Tłoczka czy prowadnic zacisku ?
Napisano 21:29, 03.09.2017
Aby sprawdzić opór toczenia,wystarczy podnieść koło i nim zakręcić,a nie od razu na SKP jechać!
Napisano 22:24, 03.09.2017
Napisano 08:45, 04.09.2017
Które uszczelnienia masz na myśli ? Tłoczka czy prowadnic zacisku ?
Chodzi o osłonę (nie uszczelnienie) tłoczka. Często "warga" osłony nie wejdzie dobrze w rynienkę w zacisku i poprzez powstałą w ten sposób nieszczelność do tłoczka dostaje się wilgoć i zanieczyszczenia które po kilku miesiącach powodują problemy z hamulcami
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 10:45, 04.09.2017
To fakt. Co ja sie z ta oslona nameczylem W jednym zacisku weszla ladnie, a w drugim orka na ugorze. Z jednej strony wchodzilo, to wychodzilo z innej. Ostatecznie jakos sie udalo.
Napisano 11:24, 04.09.2017
To nie hamulce na linkę, że jest różnica w wysokości pedału hamulca po zmianie kloców.....
Jest różnica - gdy zmienisz to poczujesz
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Napisano 12:40, 04.09.2017
Jest różnica - gdy zmienisz to poczujesz
No dokładnie tydzień temu zmieniałem klocki na nowe, ba nawet tarcze nowe założyłem i hamulec bierze na takiej samej wysokości jak wcześniej
Użytkownik h1tman edytował ten post 00:09, 10.09.2017
Napisano 22:40, 09.09.2017
Napisano 20:53, 10.09.2017
Napisano 12:48, 18.11.2021
Kopnę temat.
Czy warto dopłacać do klocków EBC Black (standard) względem Zimmermann pod kątem efektywności i zużycia Różnica 40zł ale jest :P
Do tej pory w poprzednim VII i teraz VIII jeździłem na EBC Black. Teraz na przodzie wytrzymały mi 2 lata i 23tys. km czyli szału nie ma, ale rozumiem, że skrzynia AT i masa robi swoje.
Swoją drogą mam nadzieję, że pisk przy hamowaniu to sygnał do wymiany, a nie nic innego (wcześniej klocki EBC black nie wydawały takich dźwięków, dowiadywałem się na przeglądzie o konieczności wymiany).
Btw. czy zużyta bądź krzywa tarcza może powodować drganie budy na boki podczas przyspieszania Przy depnięciu do dechy (większym obciążeniu momentem) drganie rośnie proporcjonalnie.
Borykam się z tym od 2 miesięcy, jeszcze nim zaczęły mi piszczeć hample.
Przy hamowaniu brak drgań.
Użytkownik SimRacer edytował ten post 13:41, 18.11.2021
Napisano 14:37, 18.11.2021
To nie tarcze. Bardzo prawdopodobne że to półosie a dokładniej przegub wewnętrzny. Może to też być coś z zawieszenia np sworzeń górny, albo kilka tych rzeczy nakładających się na siebie
Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 14:38, 18.11.2021
Napisano 16:15, 18.11.2021
Sworzeń górny wymieniony bo strzelał, przegub wewn. brałem pod uwagę ale najprędzej nie wyważone i wyząbkowane koła jednak (felgi 18" mam solidnie pokrzywione). Trzeba będzie jechać na wyważarkę Hunter z testem drogowym jak polecają Koledzy na forum.
Koniec OT.
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych