XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Podwyższenie i zmiękczenie Accord VII Type S Sedan polift
#16
Napisano 12:10, 24.02.2017
#17
Napisano 12:44, 24.02.2017
Nie pytaj się mnie w którym miescu tylko testujących dziennikarzy w tych latach..Jest google to chyba nie problem ?
Nie wiem jak twój gra na oponach..może przesadnie w porównaniu do ogółu.
Mistrzem nie jest wyciszenia ale musiało być nienajgorzej.
Żaden problem dołożyć wyciszenia .,bo
Chyba lepiej dołożyć niż kupić lagunę II .Czy nie ?
Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:49, 24.02.2017
#18
Napisano 09:15, 25.02.2017
Włodar nie chcę się licytować a po drugie dla mnie testy dziennikarzy to o kant wiesz czego rozbić Mój tata ma Lagunę, ja też swego czasu miałem II i jest zdecydowanie ciszej, w E46 też mimo, że auto mniejsze. Nie jeżdzę Accordem VII na co dzień, mój brat który jest tutaj klubowiczem ma od 8 lat VII i jezdziłem nim nie raz i wiem jak zachowuje się na trasie a opony na pewno ma dobre
Nie zrozum mnie zle bo nie hejtuję Accorda bo uważam, że to świetne auto ale obiektywnie stwierdzam, że jak na auto za takie pieniądze nawet na rynku wtórnym powinien być odrobinę lepiej wyciszony. To jest oczywiście moje zdanie i możesz się z nim zgadzać lub nie. Pogodzę się z tym jakoś mam nadzieję :P
Accord VII posiada za to szereg walorów które zdecydowanie górują nad konkurencją w innych aspektach więc dlatego mocno przymierzam się do zakupu VII Dysputę zakończmy póki wujo MOD nie wkroczy i nas nie uspokoi. Pozdrawiam Cię serdecznie z tego miejsca a jak chcesz mi dowalić to dawaj na PW hehehe.
#19
Napisano 11:49, 25.02.2017
Kupuj.Dołożysz parę mat na podłogę z przodu nadkola tył i będzie dobrze
#20
Napisano 03:37, 18.03.2017
#21
Napisano 15:40, 18.03.2017
Czy autor tematu nadal chce kupic seryjne sprężyny ? Mam drugi komplet OEM springow od CL9 na polce w garazu a zastanawiam się nad obniżeniem swojego sedana 2.4 wiec moze interesuje Cie zamiana ? Co ciekawe tez mam kola 18" do tego szerokie bo 8,5J opona 245/35/18 i jestem ciekaw czy faktycznie bedzie tak twardo i nie bedzie tarlo, a jak z tym u Ciebie wyglada opony sa cale? Ja przebiegi robie male glownie po miescie 10km dziennie do pracy i z, rocznie ok 10k wiec mam chec przetestowac komfort jazdy u siebie w Hance bede wdzieczny za info ew. jakie i gdzie kupic.
Sprężyn jeszcze nie kupiłem. Zdejmę tylne amortyzatory i sprężyny i zobaczę czy tam wszystko jest OK.Wydaję mi się, że prawy tył jest głośniejszy i bardziej tłucze na dołach Jeśli naprawdę chcesz założyć takie koła do obniżonego zawieszenia (na samych sprężynach) to moje zdanie na ten temat jest takie, że nie rób tego!
Jam mam letnie 225/40/18 i wszystko jest OK -jak jest równa droga i bez kolein. Na nierównej drodze to jest istna Bonanza i na koleinach trzymasz kierownice obiema rękami i to mocno. Takim zabiegiem polepszysz tylko wygląd a wszystko inne będzie na minus. Seryjne amortyzatory przy krótszych sprężynach nie tłumią w swoim optimum co za tym idzie możesz się mocno zdziwić wpadając szybko w zakręt bądź serię zakrętów na których są większe nierówności. Nawet jak masz nowe amory na szybkich winklach robi się niebezpiecznie (amortyzator zewnętrzy jest wtedy dodatkowo ściskany przez siłę odśrodkową) Gdybym chciał obniżyć auto kupił bym gwint i to z regulowanym tłumieniem obowiązkowo plus Cambery i może rozpórki.
Ja też robię małe przebiegi i dla mnie to jest nie do przyjęcia (komfort jazdy) już o krawężnikach nie wspomnę. Dużo bardziej lubię szybką jazdę po zakrętach niż po prostych, może dlatego odczuwam to bardziej ale nie długo bo zaraz "puchną" seryjne hamulce i trzeba zwolnić. Niby to tylko -30mm czy -35mm ale robi to jednak różnicę. Prowadziłem ostatnio dwa inne Accordy na serii, więc mam jakieś porównanie.
Opony są lekko po wewnętrznej bardziej zużyte, ale dla mnie do zaakceptowania.
#22
Napisano 16:42, 18.03.2017
#23
Napisano 09:23, 29.03.2017
Trochę odgrzeje.
Dzisiaj rano natknąłem się an ten filmik
Polecam obejrzeć wszystkim wahającym się co zrobić bądź tym, co nie znają jeszcze jedenastego przykazania.
W komentarzach jest też Accord oraz pominięty przypadek obniżenia auta tylko na samych sprężynach + komplet pasażerów w aucie.
Użytkownik kruq edytował ten post 09:36, 29.03.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #podwyższenie #sprężyny
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych