Witam
Jestem nowy na forum, na wstępie zaznaczam że szukałem podobnego tematu jednak nie znalazłem.
Zakupiłem niedawno accorda VII-gen z uszkodzonym silnikiem (zarysowana tuleja i tłok na 4 + początek przytarcia na pozostałych trzech).
Mam dostęp do tanich gratów z Civica VII Sport K20A3 lub CRV II-gen K20a4 lub Stream k20a1 - jak na złość nie ma na tej liście ani k20a6 ani k20z2 graty to pojedyncze słupki lub kompletne na swap.
Wiem że k20a1 a3 i a4 różnią się troszeczkę od a6/z2 napewno w osprzęcie (inny dolot - ze zmienną geometrią, w civicu brak pompy wspomagania itp).
Moje pytanie brzmi czy ktoś z forum swapował swojego acc z k20a6 na k20a3/a4/a1 jeśli tak to czy spotkał jakieś poważne problemy przy swapie czy jest plug n play, czy musiał przerzucać cały komplet z osprzętem czy przerzucił sam słupek, co z ecu?? tez przerzucal czy zostawił stary itp.
Jeśli nikt nie swapował takiego silnika to poproszę o ewentualne porady. Proszę również o komentarze dotyczące zalet/wad swapa z k20a6 na k20a1/a3/a4. ewentualnie który najlepiej "pasuje".
Do tej pory obracałem się w F H i B-seriach dlatego proszę o porady.