XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 22:37, 15.08.2016
pozdro dla wszytkich
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#33
Napisano 14:32, 02.03.2017
Witam
Chciałbym temat odświeżyć bo mam dokładnie ten sam problem. Prawa strona w tourerze jest jeszcze do uratowania, blacharz orzekł że można jeszcze wyczyścić z rdzy, zabezpieczyć, pomalowac i powinno na jakiś czas wystarczyć.
Gorzej sprawa wygląda z lewym tyłem bo wg niego szkoda wyrzucać kasy w błoto bo "rdza już pofalowała błotnik i siedzi od wewnątrz", trzeba by wymienić cały element bo reperaturki nie wystepują.
Proponował ze swojej strony wymianę całego błotnika no ale to ponoć masa roboty(kasy) jest z wycinaniem.
Co Wy na to, są jakieś inne wyjścia?
#34
Napisano 14:48, 02.03.2017
12 tysięcy błotnik w ASO...
Mój Accord CM2: http://www.accordklu...-at-marekb1988/
#35
Napisano 14:50, 02.03.2017
Zawsze trochę roboty jest z tymi tylnymi reperaturkami..Dobry blacharz powinien sam sobie dorobić, lub można kupić poszycie i wspawać..Trochę roboty jest..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#36
Napisano 17:09, 02.03.2017
Mój Accord CM2: http://www.accordklu...-at-marekb1988/
#37
Napisano 17:17, 22.03.2017
a czy w kombiaku promień tylnego nadkola jest taki sam jak w sedanie?
#38
Napisano 19:43, 22.03.2017
Panowie już zrobione . Gościu rzeźbił 2 tygodnie sam z blachy 1.2 Wyszło idealnie nawet z rantem do wewnątrz. No i zakonserwował w środku. Musiał całą tapicerkę wywalić z bagażnika. Roboty naprawdę dużo było. Jak będzie ładna pogoda zrobię zdjęcia.
#39
Napisano 23:35, 22.03.2017
Tak z ciekawości ... jaki koszt tej rzeźby ? Jedna stronę robiłeś , czy dwie ?
#40
Napisano 23:25, 23.03.2017
Tak z ciekawości ... jaki koszt tej rzeźby ? Jedna stronę robiłeś , czy dwie ?
1200 za obie strony. Pewnie w tydzień by się uwinął ale robi po pracy do wieczora. Jego pasja czy hobby nie wiem. Jak zobaczyłem jego garaż w domu to byłem w szoku. Tyle sprzętu, że u innych to połowy z tego nie widziałem. Spawarki, Arkusze blachy Papiery różnej grubości rolkami i masa innych rzeczy. Roboty ma tyle, że pół roku czekałem w kolejce. Jak przyprowadziłem samochód to miał dopiero co zrobioną Mazdę 6. Gdyby mi nie powiedział co robił to w życiu bym nie zgadł. Próg i nadkola ale było łatwiej bo były reperaturki. Do mnie po dwóch dniach zadzwonił bo myślał, że dobierze reperaturki z innego samochodu, ale zmienił zdanie i stwierdził, że będzie sam dorabiał z blachy. Dostałem namiar z polecenia.
#41
Napisano 00:52, 24.03.2017
Dzięki za info. No to trzeba przyznać masz szczęście że masz takiego fachowca pod ręką ... Ja szukam VII kombi i unikam jak ognia takich co już mają oznaki rudej na tylnych nadkolach . Nie chcę sobie robić na dzień dobry problemu ...
#42
Napisano 11:12, 24.03.2017
Dzięki za info. No to trzeba przyznać masz szczęście że masz takiego fachowca pod ręką ... Ja szukam VII kombi i unikam jak ognia takich co już mają oznaki rudej na tylnych nadkolach . Nie chcę sobie robić na dzień dobry problemu ...
Myślę, że możesz się jeszcze naszukać. Jeśli kupisz z pordzewiałymi względnie nadkolami, to cena będzie atrakcyjniejsza jak w moim przypadku. Widziałem co kupuję i wiem, że mam teraz zrobione jak należy. Idealnych niestety nie ma. Nawet jeśli trafisz na ładne nadkola to nie masz pewności czy czasem ktoś nie zrobił po taniości by sprzedać. Miałem tak z poprzednim samochodem. Nadkola były idealne a po roku pęcherze zaczęły wychodzić. Zdarzają się oczywiście wyjątki od normy. Ale niestety w Accordach nadkola to bolączka. Powodzenia z szukaniem i gratuluję wyboru VII w kombi (Tourer). Przewoziłem płyty drewniane 1.8m i nawet nie musiałem fotela przysuwać a bagażnik się ładnie zamknął.
#43
Napisano 13:10, 24.03.2017
Właśnie wróciłem z oglądania takiego i nadkola ma ładne , rzekł bym aż za ładne ... Lakier jest podrapany na nim , że tak powiem "użytkowo" : drzwi , maska, zderzaki , ale nadkola przednie i tylne bez rdzy i większych zadrapań . Nie miałem czujnika przy sobie , bo jechałem z marszu po drodze ... Tylko że to traktorek 2,2 , a ja raczej szukam benzyny 2.0 , a szukam już ponad pół roku.
Tak jak piszesz można patrzeć i pod tym kątem jak piszesz - brać jak lekko rudzieją i robić od razu porządnie ... Tylko nie mam za dobrego i pewnego szpeca od takich robót i w tym problem ...
No cóż , Honda poległa na rudej poprzez słabe zabezpieczenie antykorozyjne ...
#44
Napisano 14:00, 24.03.2017
Taki trochę offtop
Szkoda że nie wyeliminowano tego problemu do dnia dzisiejszego. Bo ceny accorda są kosmiczne , kiedy gdy w 2007 r kupowałem V gen za porządnego 10 latka płaciłem 17,5 tys dzisiaj ciężko za 25 tys znaleźć 10 letni egzemplarz. Nie wiem czy samochody używane tak podrożały czy jaki pieron. Jak widze accorda za 30 tys zł który ma 10 lat to się grubo zastanawiam czy nie wziąć innego samochodu za te 30 tys który będzie miał maks 7 lat
#45
Napisano 18:22, 24.03.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych