No właśnie to jest ten twój zawór EVR co linkłeś, nowy nie znaczy że zawsze musi być dobry. wyjmij z niego te 2 przewody gumowe i szczelnie połącz ze sobą nie odpinając wtyczki i wtedy się przejdź. jak nie odczujesz różnicy to jest sprawny.
Co do przepływomierza wymień sobie samą wkładkę, ewentualnie wczesniej ją umyj odpowiednim środkiem ja miałem taki jakiś środek żrący z allegro. Ja kupiłem używkę na allegro też ją przeczyściłem ale u mnie chodzi i wskazuje tak jak ta moja bo walnięty był EVR więc mam zapas eventualnie mogę ci ją odsprzedać za 100 tyle za nią dałem. A bedziesz miał pewność że dostajesz sprawną.
Nowa przepływka w ASO 2000 zł, wkładkę widziałem samą nową na ebayu coś koło 500 zł.
Przy okazji zmiany oleju pogadalem z mechem o czyszczeniu przeplywomierza i jego zdaniem czesto moze sie pogorszyc objaw zlego dzialania tego czujnika po zastosowaniu preparatow do czyszczenia. Ponoc ten drucik i plytka ktore nalezy poddac czyszczeniu sa pokkryte jakas powloka ktora moze splynac w trakcie czyszczenia i wtedy dupa blada czujnik do wymiany. Moze ktos potwierdzic to info?
Ja czyściłem 2 przepływki (tzn. wkładki) środkiem CRC, zlałem je kilka razy dość obficie blaszke, druciki i oba śmigają jak nowe. Oczywiście nie wolno pod żadnym pozorem czyścić ich mechanicznie tzn. wsadzać tam jakies pałeczki do uszu czy potraktować papierem ściernym bo wtedy to jest jej śmierć od razu