mi wymiana amorów w tourerze zajęło ok 30 min.
1. luzujesz koło
2. podnosisz auto, zabezpieczasz i do tego jakieś koziołki pod auto.
3. odkręcasz całkiem koło,
4. wd40 na śrubę dolną
5. w bagażniku odkręcasz nakrętkę górnego mocowania chyba 14, blokujesz imbusem i odręcasz śrubę,
6. dolna śruba -17 i odkręcasz - dobrze psiknąć dzień wcześniej - odkręcasz "od tyłu" auta bo z przodu jest przyspawana nakrętka, w którą śruba się wkręca
7. łapiesz za osłonę odboju i "ściskasz" amor w dół i szybko wyjmujesz go do góry
Zakładasz amor odrotnie
ja to robiłem na podwórku u rodziców albo w garażu drugi raz jak padał deszcz.
na tył bierz kayabe, sachs sporo droższy, bilstein fajny ale ponoć dość "sztywny"
Użytkownik skubiszek edytował ten post 21:16, 14.04.2016