Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

zrywanie do 3tys/obr. na zimnym silniku Accord VII

VII accord VII zrywanie na zimnym silniku lpg

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 jn3772203

jn3772203
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.0
  • Wersja:...
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:10, 09.05.2015

Witajcie, potrzebuję małej pomocy przy diagnozie, ale może od podstaw - pacjent accord VII 2005r. 2.0 LPG, przebieg 127tys.(rzeczywisty), LPG założony 2014 r. (przejechane 12tys.km)

Problemy (jest ich kilka) pojawiły się ok. 3 miesiące temu i mam wrażenie, że z czasem jest coraz gorzej, ale do rzeczy:

1. żabki - zauważyłem, że kiedy silnik jest zimny i wyjeżdzam z garażu a następnie staram się podjechać jakieś 20 metrów po prostej, przy wciśnięciu gazu (stałe położenie pedału gazu - bez zwiększania) po ok. 15 metrach silnik przechodzi w tzw. żabki, czyli tak jakby ktoś ruszał i zaczeło szarpać autem, oczywiście po odjęciu gazu czyli ściągnięciu nogi z pedału uspokaja się, to samo dzieje się przy nagłym zwiększeniu gazu, samochód zaczyna już normalnie przyśpieszać ...

(sprzęgło +docisk - komplet wymienione 2 tys.km temu)

2. szarpanie do ok. 3tys.obr - starałem się sprawdzić zarówno na benzynie jak i LPG (w tym przypadku bardziej szarpie), ale kiedy silnik jest zimny, szczególnie na 2 biegu przy zwiększaniu (powolnym) prędkości potrafi zrywać, jest to chwilowe szarpnięci i znów jedzie ok, czasami do ok. 3 tys.obr. jest kilka szarpnięć, a po przekroczeniu 3 tys.obr już jest ok ...

(świece wymienione 1tys.km temu)

3. przy nieco rozgrzanym silniku, kiedy obroty osiągną ok. 700, bo w moim przypadku mniej więcej na takiej granicy się ustawiają, przy podjeżdżaniu do świateł i wciśnięciu sprzegła (kiedy nagle obroty spadają), potrafią zejść do ok. 500/a nawet 450 i wówczas następuje efekt jakby silnik miał zgasnąć i samoczynnie podnoszą się obroty znów na ok. 700 i taki efekt odbicia następuje (przy rozgrzanym silniku i przejechaniu ok. 15km tego efektu nie zaobserowałem ...

Oto na co cierpi moja hanka, czy ktoś z Was mógłby podpowiedzieć, na co zwrócić uwagę? może ktoś przerabiał podobne problemy?

Dodam, że przed tymi problemami, mechanik regulował zawory i czyścił silniczek krokowy i podobno przepustnicę (ja obstawiam, że należałoby przeprowadzić komp. adaptację przepustnicy - ale nie znam się więc są to tylko moje gdybania ...)

Każda wskazówka będzie cenna, ostateczność wizyta w ASO


Użytkownik jn3772203 edytował ten post 20:14, 09.05.2015

  • 0

#2 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:17, 09.05.2015

http://forum-mechani...-2004-rok.6244/

zerknij

pozdr


  • 0

#3 jn3772203

jn3772203
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:...
  • Silnik:2.0
  • Wersja:...
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 09.05.2015

dzięki dargo, w pierwszej kolejności ponownie zrobię regulację zaworów, tym razem w ASO i zobaczę jaki będzie efekt, może ten mój mechanior za cholerę ich nie wyregulował i zaczęło się wszystko sypać ...

ale co do problemu 1 i 3 to chyba nie będzie miało z tym wiele wspólnego, ale może jeden proiblem się rozwiąże ...


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, accord VII, zrywanie na zimnym silniku, lpg

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq