Osobiście w razie przeróbki na pierwszym miejscu zajął bym się przewodem żółto-czarnym (+12V).
Z tego co widać na zdjęciu żółto-czarny jest grubym kablem wiec lepszy byłby pojedynczy biały (masa) ale jak wyglądają połączenia z tylu obudowy bezpieczników tego nie widać.
Na innym bardziej przejrzystym schemacie od CM1 jest naniesiony przekaźnik z 5 nóżkami czyli taki sam jak ten Panasonica.
Jeżeli chodzi o numery nóżek przekaźników ze schematu to sam nie wiem (obrazek u góry po lewej stronie), bo chyba w manualu jest cos nie tak.
Według schematu zabezpieczenia od kradzieży mulak conectors przerywany jest normalnie obwód cewki zapłonowej a nie pompy paliwa.
Ale może dobrali się do pompy paliwa zamiast zapłonu.
Możliwe jest także że pin E17 złączki ECM/PCM jest zepsuty (tranzystor), np. podczas przeróbki został uszkodzony, bo ECM/PCM hondy są dość czule.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 18:12, 21.02.2015