W skrócie i na początek
na podłogę z przodu Mata GMS 07 xl na to Gms 01(Gąbka) 5-6mm najlepiej spod deski max od góry do foteli wraz z bokami tunelu .To wycisza jednocześnie i szum kół i pracę silnika.(wiadomo nie do zera )
Można dokupić z diesla dwa plastiki zamykające deskę od spodu ( plug & play)
Drzwi przednie (na szybko)mata gms 01 na boczek plastikowy .Przy większej kasie i chęci zabawy mata gms 08 na blachę wew. drzwi (tam gdzie klamka )(nie trzeba całości) plus zakleić otwory technologiczne .
Tył mata na nadkola gms07 (pod te fabryczne wyciszenia) plus nadkole dostępne po zdjęciu tapicerki bagażnika (boki) .Pod bokami foteli (te zewnętrzne kawałki oparcia)jest dosyć miejsca aby dołożyć jeszcze taniego porosa ,a dobrze tłumiącego.
Poroso pod tylnią kanapę(siedzisko)schodzące aż do podłogi (łatwy dostęp) .Odcinek między kanapą (siedzsko),a podłogą podwójnie lub mata 08 lub 07 .Tunel z tyłu ma miejsce (coś podsunąć) ,tam jest - albo wcale albo minimalnie dana fabryczna gąbka(nie pamiętam).
Półka tylna(bez ściągania)/ można dać od spodu matę gms 01 przez całą szerokość (trzeba zrobić małe otwory na głośniki) co by mniej dźwięków szło z bagażnika do kabiny. Na podłogę bagażnika dodatkowa wykładzina czy to gumowa czy welurowa jak kto woli
Szum opon to jakiś kosmos w tym samochodzie. Tam chyba jest sam plastik i blacha. To jest jedna z bardziej denerwujących mnie rzeczy w acco.
Sam silnik nie jest głośny przy normalnej jeździe, tego bym nie ruszał. Wygłuszenie drzwi przy okazji zmiany audio też sporo daje.
Ja mam wyklejone dodatkowo miejsce na koło zapasowe, matami boll. W tunelu srodkowym przy lewarku też kawałek gąbki wejdzie. Myślałem żeby kupić osłone pod nogami pasażera z wersji diesel. Oczywiście to są procenty ale kawałek po kawałku można trochę wygłuszenie poprawić.
Nie jest to Lexus to fakt ale tragedii niema ...Może masz już głośne gumy i one dokładają swoje
co nie zmienia fakt,że u siebie mam co nieco powyciszane
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:30, 22.12.2014