Po głębokim przemyśleniu zmieniłem jednak zdanie - udało mi się kupić za okazyjną cenę OSRAMy w wersji PL (czyli bez doświetlania zakrętów które mam i tak).
Chińskie żarówki DRL/migacze co prawda zamówiłem ale jeszcze nie doszły (czekam też na inne paczki ale z Japonii, wcześniej wysłane, które też jeszcze nie dotarły a dawno powinny - na Poczcie mówią mi, że to przez włoski strajk celników których mają z kimś połączyć). Pewnie je odsprzedam jak dotrą.
Co do mocowania - okaże się jutro ale wg. mnie do VIII polift OSRAMy mają szansę pasować plug and play. Mocowanie OSRAMów i oryginalnych lamp wygląda identycznie (cztery uszy na śruby). Jedynie kwestia rozstawu śrub może być problemem. Wg. dokumentów OSRAM całkowicie plug and play OSRAM PL pasuje tylko do Civic 2014+.
Przewód który trzeba podłączyć za zapłonem służy w OSRAMach tylko do sterowania, nie jest stamtąd pobierane żadne "konkretne" zasilanie (to jest brane z przewodu podpinanego wprost do akumulatora). Więc dam je właśnie tam gdzie jest pompa paliwa - będą włączone tylko przy włączonym silniku.
Nie wiem też jak z przeciwmgłowymi - jedna z lamp OSRAM ma wtyczkę którą się wpina w miejsce oryginalnej lampy. Służy nie tylko do załączenia funkcji przeciwmgłowych ale zauważyłem, że ona wprowadza też sztuczne obciążenie. Ale tylko do tej jednej (prawej) lampy przeciwmgłowej w miejsce której będzie podpięty OSRAM. Jeśli auto wykrywa spalone żarówki to druga lampa w aucie nie jest połączona równolegle tylko idzie do modułu sterującego po stronie kierowcy. Więc może być wykrywane spalenie jednej żarówki przeciwmgłowej (z dwóch) i konieczność wprowadzenia sztucznego obciążenia rezystorem do niepodłączonej złączki do lampy przeciwmgłowej po stronie kierowcy (jestem na to przygotowany).
Dam znać co wyszło.