u ojca w Octavii jest drugi kompler stalówek, a ja mam w Hani na tych zimówki założone i szukam na wiosne jakiś felg na letnie...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 21:08, 25.10.2014
#17
Napisano 21:23, 25.10.2014
Super rozwiązanie mieć dwa kompletne zestawy kół ...
No, ale nie każdy je ma.
To, ze Twoje opony zostały uszkodzone to przypadek. Myślę, ze w większości przekładem cala operacja odbywa się bez komplikacji.
Ja na samochodach mam po jedenym komplecie felg zima /lato i zaufanego wulkanizatora.
#18
Napisano 21:34, 25.10.2014
Od zawsze jeden komplet felg i wymiana tylko opon. Chociaż do Accorda myśleliśmy o stalówkach na zimę,ale nie ma kasy więc może na przyszły rok. Prawdę mówiąc jak żona nie jechała sama to ja zawsze lazłem i oglądałem,dotykałem nawet jak to psuło atmosferę "przyjaźni i zaufania".
Moim zdaniem gość niedostatecznie spuścił powietrze zanim rzucił koła na maszynę i zadarł kiedy wpychał łyżkę. Wina ewidentnie jego ale nie łudźmy się, swojego nie dojdziesz. Dziwne tylko, bo to oponiarz, a nie jeden z tych "speców ogólnych", którzy w listopadzie i kwietniu wywieszają baner "wymiana opon"
#19
Napisano 22:56, 25.10.2014
Ja mam 2 komplety felg i to tylko z bardzo praktycznego powodu - jak nagle robi się ciepło/zimno to sam sobie mogę szybciutko zmienić obuwie na letnie/zimowe, bez zapisywania się na 'za tydzień' (bo wszystkie terminy zajęte), lub szukania przypadkowego wulkanizatora, u którego nie będzie kolejek i u którego jest spora szansa na podobne problemy jak u autora wątku...
Kółka wyważam poza sezonem, wtedy gdy wulkanizator się nudzi i jest duźa szansa, że zrobi to porządnie, najlepiej jak potrafi (choćby dlatego, że nie ma nic lepszego/ciekawszego do roboty).
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z mojego fona przy użyciu Tapatalka
#20
Napisano 10:22, 26.10.2014
W Accordzie, Civicu czy nawet w Polonezie, którego jeszcze mam, posiadam po 2 komplety kół. Tak jak napisał Statom jak zapowiadają śniegi itp. to wieczorkiem chwila moment i mam założony zestaw zimowy. Za 400-500 zł można trafić proste i nie spawane felgi 16 oem do VII gen a to że będą miały kilka rys to olać tam felgi zimą są najczęściej brudne i nikt tam nie wypatrzy tych defektów.
Ja mam jeszcze o tyle dobrze że mam w pracy wyważarki i nawet wyważarkę z testem drogowym więc mam czas przed sezonem spokojnie sobie po przeważać i jak trzeba to optymalizować.
#21
Napisano 10:22, 27.10.2014
jest duża szansa, że uszczelniacz puści i to w miarę szybko, to miejsce pracuje przy jeździe.
#22
Napisano 10:44, 27.10.2014
jest duża szansa, że uszczelniacz puści i to w miarę szybko, to miejsce pracuje przy jeździe.
Rozumiem że chce Pan zaproponować mi kupno opon w swoim sklepie?
#23
Napisano 12:15, 28.10.2014
Powiem jak się skończyła sprawa z tymi oponami. Oponiarz mi oddał za te 2 opony 350 zł. W sumie za nowe rok temu dałem 600 ale dobre i to. Jakie byście zaproponowali 2 oponki zimowe w cenie ok. 300 zł za sztukę? Nokianów już nie kupuje...Chociaż 2 nieuszkodzone Nokiany co mi zostały z kompletu wrzuce na tylne koła.
#24
Napisano 15:38, 31.10.2014
Witam ponownie. Szukałem 2 opon na wymianę tych uszkodzonych i mam teraz dylemat...Chciałem kupić 2 opony GY ultra grip 9 tylko że z indeksem prędkości T (bo są tańsze od tych H) ale poczytałem w necie,że lepiej żeby opony w samochodzie maiły ten sam indeks prędkości. Nokiany mają indeks H. Nie chciałem kupować znowu Nokianów bo gdzieś na innym forum ktoś pisał o identycznym uszkodzeniu opon przy zmianie i też były to Nokiany. Ale teraz sie zastanawiam czy nie kupić znowu Nokiany. Po pierwsze 4 takie same opony lepiej wyglądają niż różne. Po drugie ten indeks prędkości no i wogóle te same parametry, chyba samochód powinień zachowywać się lepiej na drodze jak są wszystkie opony takie same. Nie wiem, ja się na tym ie znam ale na logikę tak wychodzi... No i Nokiany jednak trochę tańsze od GY. Co myślicie na ten temat?
#26
Napisano 23:15, 01.11.2014
Ja w każdym aucie miałem drugi komplet na felgach. Koszt stalówek na zimę nie jest duży a wygoda spora. Spadnie temperatura, śnieg to wyciągam z piwnicy i zakładam w 30 -40 minut, a 50 zł zawsze w kieszeni. Nie martwię się kolejkami itp. raz na 2/3 lata wyważyć i jest gites.
A co najważniejsze robię to sam i wiem, że dobrze, a zakłady to z reguły masówka. Byle dużo i szybko wymienić...
Dodatkowo robią ludzi w chu**. Mamie kupiłem nowe opony letnie. Po 2 latach jej wmawiali przy wymianie, że powinna kupić nowe bo te się już nie nadają.
A bieżnik prawie jak nowy bo robi 10k rocznie. Zakład zawsze jest nastawiony na kase a nie na jakość.
A przy okazji zimówek to mam goodyear ultragrip 8 i nie narzekam czeka je właśnie 3 sezon i z największego bagna mnie wyciągały.
Jeśli ktoś ma jakieś godne polecenia letnie opony to chętnie poczytam, bo przeglądanie kilkuset odpowidzi w podpiętym temacie mija się z celem.
Użytkownik artek edytował ten post 23:19, 01.11.2014
#27
Napisano 00:17, 02.11.2014
Jeśli ktoś ma jakieś godne polecenia letnie opony to chętnie poczytam, bo przeglądanie kilkuset odpowidzi w podpiętym temacie mija się z celem.
A budżet?
#28
Napisano 20:58, 02.11.2014
Ja w każdym aucie miałem drugi komplet na felgach. Koszt stalówek na zimę nie jest duży a wygoda spora. Spadnie temperatura, śnieg to wyciągam z piwnicy i zakładam w 30 -40 minut, a 50 zł zawsze w kieszeni. Nie martwię się kolejkami itp. raz na 2/3 lata wyważyć i jest gites.
A co najważniejsze robię to sam i wiem, że dobrze, a zakłady to z reguły masówka. Byle dużo i szybko wymienić...
Dodatkowo robią ludzi w chu**. Mamie kupiłem nowe opony letnie. Po 2 latach jej wmawiali przy wymianie, że powinna kupić nowe bo te się już nie nadają.
A bieżnik prawie jak nowy bo robi 10k rocznie. Zakład zawsze jest nastawiony na kase a nie na jakość.
A przy okazji zimówek to mam goodyear ultragrip 8 i nie narzekam czeka je właśnie 3 sezon i z największego bagna mnie wyciągały.
Jeśli ktoś ma jakieś godne polecenia letnie opony to chętnie poczytam, bo przeglądanie kilkuset odpowidzi w podpiętym temacie mija się z celem.
Stalówek nie chce bo auto brzydko wygląda, a na dodatek rdzewieją. Miałem kupić fajne alumy używane za 800 zł ale gość sprzedał komuś wcześniej. Teraz postanowiłem że narazie będę przekładał dalej co sezon. Nie przeszkadza mi za bardzo cena dodatkowego kompletu felg tylko ich waga...
#29
Napisano 23:55, 02.11.2014
indeks predkosci powinien byc taki jaki w papierach stoi.
"wolniejszy" index czesto oznacza = mniejsza wytrzymalosc.
jesli indeks predkosci opon zalozonych jest inny jak w papierach to nie powinienes dostac przegladu.
ale jesli bedziesz mial szczescie to nikt tego nie zauwazy.
problem to nie firma Nokian tylko twoje przekladki.
demontowanie opon z felg na zime i lato raz w roku to dosc nierozsadne rozwiazanie.
uwazam ze zaden producent opon nie liczy sie z tym, ze opony beda co roku przekladane = demontowane.
najlepszym rozwiazaniem jest oddzielny komplet felg na lato (alu) i na zime (stalowe).
jak na stalowe felgi zalozysz ladne kolpaki hondy to tez cacy wyglada.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 23:56, 02.11.2014
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#30
Napisano 00:00, 03.11.2014
Wszystko fajnie, ale o ile dobrze pamiętam to ta zasada nie dotyczy opon zimowych...jesli indeks predkosci opon zalozonych jest inny jak w papierach to nie powinienes dostac przegladu.
ale jesli bedziesz mial szczescie to nikt tego nie zauwazy.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, uszkodzenie opony
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych