po wizycie na wulkanizacji mam 2,5 - 225/40/18
dużo?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 07:08, 19.04.2016
po wizycie na wulkanizacji mam 2,5 - 225/40/18
dużo?
Napisano 09:44, 19.04.2016
OK .
W takim razie pompując powietrzem 2.3 w 80% czy nawet zawsze jeździmy na za wysokim ciśnieniu ?
W sezonie letnim chyba na to wychodzi! Temat faktycznie wymaga zgłębienia.
Użytkownik senior edytował ten post 09:45, 19.04.2016
Z pozdrowieniami,
Senior
HA CU1 Lifestyle 2015
Napisano 10:59, 19.04.2016
Przejrzałem cały wątek i znalazłem taki post, który w 2011r. napisał Blackfly:
... teraz nadmuchalem 2.5 na zimnym, po rozgrzaniu dochodzi do 2.7 gora 2.8 i jezdzi sie zdecydowanie lepiej a przy okazji sporo komfortu wrocilo.
To chyba wyjaśnia sprawę. Ciśnienie rozgrzanej opony wzrasta o 0,2 do 0,3 !
Z pozdrowieniami,
Senior
HA CU1 Lifestyle 2015
Napisano 11:20, 19.04.2016
Napisano 13:16, 14.05.2016
Orientuję się ktoś może jakie powinno być ciśnienie na czujnikach tmps w Acco VIII 2.0, opona letnia 225/50/r17? Wskaźnik w aucie pokazuje mi 2.7, ni wiem czy mi aso za dużo nie nabiło.
Napisano 13:28, 14.05.2016
Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:51, 14.05.2016
Napisano 13:53, 14.05.2016
Też tak myślę, w nowym aucie jeżeli dobrze pamiętam czujniki pokazywały 2,4. Sprawdzę dokładnie u wulkanizatora, albo gdzieś na stacji benzynowej.
Napisano 09:50, 15.05.2016
Orientuję się ktoś może jakie powinno być ciśnienie na czujnikach tmps w Acco VIII 2.0, opona letnia 225/50/r17? Wskaźnik w aucie pokazuje mi 2.7, ni wiem czy mi aso za dużo nie nabiło.
Według hondy ( tabliczka na słupku po otwarciu drzwi kierowcy) powinno być takie:
Ja u siebie pompuję 2,3 na przód i tył na zimnych oponach. Podczas jazdy ciśnienie wzrasta średnio o 0,2 (tak pokazują czujniki tpms).
Użytkownik grzego edytował ten post 10:04, 15.05.2016
Napisano 15:22, 15.05.2016
Napisano 21:44, 15.05.2016
Czujniki TPMS spowodowały, że możemy śledzić na bieżąco ciśnienie w każdej oponie. Praktycznie zaobserwowałem, że przy aktualnych temperaturach ciśnienie podczas jazdy miejskiej wzrasta następująco: przód - ok. +0,3; tył - ok. +0,2. A więc aby zachować parametry proponowane przez inżynierów Hondy (P. 2,3 T. 2,3), należałoby pompować w stanie zimnym tzn. przed porannym wyjazdem: przód - 2,0 tył - 2,1.
P.S.
Po przejściu na gaz techniczny tzn. azot - wzrosty ciśnienia mam identyczne jak na normalnym pompowaniu powietrza!
Użytkownik senior edytował ten post 21:53, 15.05.2016
Z pozdrowieniami,
Senior
HA CU1 Lifestyle 2015
Napisano 22:38, 15.05.2016
tzn.kompletnie nic to (azot)nie zmieniło ?
Napisano 22:59, 15.05.2016
Dokładnie - nic !
Z pozdrowieniami,
Senior
HA CU1 Lifestyle 2015
Napisano 06:35, 16.05.2016
Napisano 06:50, 16.05.2016
Napisano 08:34, 16.05.2016
Ja miałem zimówki nabite azotem i mniej bujało ciśnieniem na czujnikach, w granicach 0,1 teraz na powietrzu mam skoki 2.4 - 2.7.
VIII
Mechanik →
Silniki →
Kolektor dolotu, przepustnica - moment dokręceniaNapisany przez kaer14 , 17 May 2024 VIII |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Silniki →
Czarny dum z wydechuNapisany przez Marek21 , 16 May 2024 VIII, Silnik |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Silniki →
Panewki oporowe do silnika R20A3Napisany przez Mariusz Vgen , 14 May 2024 VIII, Panewki |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ napędowy →
„Świergotanie” spod maskiNapisany przez Jerv , 13 May 2024 VIII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych