Witam jak w temacie mam problem z VSA, wszyscy piszą o kontrolkach ABS+VSA+wykrzyknik, u mnie świeci sie tylko VSA i wykrzyknik, byłem na kompie i błąd bodajże 84-1 lub 64-1 czujnik cisnienia bład, proszę was o pomoc czy muszę wymienic całą pompe czy tylko modulator bo jak pojade do aso a mieszkam w UK to wymienią mi cała pompe a jezeli nie jest to konieczne to poszukam używki modulatora, chyba że to jest zespolone z pompą, z góry dzieki.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:55, 18.09.2013
#2
Napisano 22:07, 18.09.2013
sa firmy ktorym mozesz wyslac pompe do pl i Ci to zrobia, pytalem o cene i kosztuje to 600zl i sie niedlugo za to biore
jedni pisza ze starczy sekcje sucha odeslac, inni ze cala pompe, zadzwon i dopytaj, mi gosc kazal cala przyslac, bo gdybys wyslal tylko sekcje sucha to nawet sie jezdzic w tym czasie da , angoli do tej roboty nie bierz, szkdoa kasy i zdrowia
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#3
Napisano 13:13, 19.09.2013
#4
Napisano 07:47, 20.09.2013
84-1 to czujniki nie sa skalibrowane .. a bład ciśnienia to 64-1 .. oznacza zwarcie w wiązce albo wymianę modulatora a to już są troszeczkę większe koszta i kalibracja układu VSA. Pompa hamulcowa jest sprawna i nie ma potrzeby jej wymieniac ...byłem na kompie i błąd bodajże 84-1 lub 64-1 czujnik cisnienia bład, proszę was o pomoc czy muszę wymienic całą pompe czy tylko modulator
Usuwanie usterek wg DTC: 64
DTC 64: Napięcie zasilania czujnika
1. Za pomocą HDS skasować kody DTC.
2. Przeprowadzić jazdę próbną.
Czy kontrolka ABS świeci i sygnalizuje kod DTC 64?
TAK - Przejść do 3.
NIE - System obecnie jest sprawny.n
3. Wyłączyć zapłon.
4. Odłączyć złączkę 47-stykową modułu sterującego VSA i złączkę 5-stykową czujnika kąta skrętu.
5. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 7 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA a masą nadwozia.
Czy obwód jest zamknięty?
TAK - Usunąć zwarcie z masą między modulatorem-modułem sterującym VSA a czujnikiem kąta skrętu.n
NIE - Wymienić modulator-moduł sterujący VSA.
#5
Napisano 07:56, 20.09.2013
84-1 to czujniki nie sa skalibrowane .. a bład ciśnienia to 64-1 .. oznacza zwarcie w wiązce albo wymianę modulatora a to już są troszeczkę większe koszta i kalibracja układu VSA. Pompa hamulcowa jest sprawna i nie ma potrzeby jej wymieniac ...byłem na kompie i błąd bodajże 84-1 lub 64-1 czujnik cisnienia bład, proszę was o pomoc czy muszę wymienic całą pompe czy tylko modulator
Usuwanie usterek wg DTC: 64
DTC 64: Napięcie zasilania czujnika
1. Za pomocą HDS skasować kody DTC.
2. Przeprowadzić jazdę próbną.
Czy kontrolka ABS świeci i sygnalizuje kod DTC 64?
TAK - Przejść do 3.
NIE - System obecnie jest sprawny.n
3. Wyłączyć zapłon.
4. Odłączyć złączkę 47-stykową modułu sterującego VSA i złączkę 5-stykową czujnika kąta skrętu.
5. Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 7 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA a masą nadwozia.
Czy obwód jest zamknięty?
TAK - Usunąć zwarcie z masą między modulatorem-modułem sterującym VSA a czujnikiem kąta skrętu.n
NIE - Wymienić modulator-moduł sterujący VSA.
muzyczka wie co pisze/mówi wpadne do Ciebie jakoś w przyszłym tyg. Po resecie: bład VSA wyskoczył mi jak do dziś tylko 1x a czekam na ten emulator. bo babka wysłała mi dwa proste twierdzać ze widocznie coś sie jej pomyliło :P
#6
Napisano 11:37, 20.09.2013
#7
Napisano 08:08, 24.09.2013
Jak coś njest nie jasne to odczarujęno muzyczka super opis tyle że troche czarnej magi mi zaserwowałeś
#8
Napisano 20:58, 10.10.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 15:38, 22.10.2013
Podjechałem na kompa, pokazało tylni lewy czujnik abs, wymienilim i znikło.
Jakiś czas temu sytuacja taka sama, podjechałem na kompa, tym razem prawy tył abs, ale jakoś nie mogłem się zebrać za wymianę (postanowiłem, że przed zimą na pewno wymienię;]) No i dzisiaj z rana zamówiłem czujnik, i wyjechałem z domu samochodem, aż w którymś momencie zauważyłem, że pali mi się kontrolka od ręcznego ;/
Dodatkowo nie ma charakterystycznego pi pi, jak w przypadku jazdy z zaciągniętym ręcznym.
Czy myślicie, że ta kontrolka może mieć coś wspólnego z czujnikiem ABS, czy to całkowicie inny temat?
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#11
Napisano 19:23, 22.10.2013
Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel
#12
Napisano 21:26, 22.10.2013
Jutro doleje, ale wątpie żeby tu tkwił problem ;/
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#13
Napisano 14:26, 23.10.2013
#14
Napisano 22:02, 25.10.2013
Standardowo nie obyło się bez wyjmowania piasty i użycia ciężkiego sprzętu w postaci wiertarki ;]
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCN1</strong></a></p>
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...trong>BażantoweCW3</strong></a></p>
<p> </p>
#15
Napisano 13:57, 26.10.2013
57110-SEF-E610-M1
TYPE: EFVVW
SEFE6
Ate 06.2102-0405.4
I mam taki mały problem bo wszystkie używki jakie znalazłem są z numerami SEGE5 a w pierwszej linijce jest E540 lub E520
Czy jest mozliwosc załozenia pompy o innej numeracji czy musi byc taka sama.
Prosze was o pomoc pozdro.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych