XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy to wahacz,koncowka drazka a moze jakas guma stabilizat??
#16
Napisano 17:00, 31.08.2011
dla porównania zbieżność w aso hondy w pl to 150 zł, a i tak jada do zaprzyjaźnionego warsztatu, swoich urządzeń nie maja
ile czasu trzeba aby to zrobić dokładnie wiem, sam nie raz to robiłem i potem tylko na zbieżność
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:52, 01.09.2011
[ Dodano: 2011-09-01, 15:25 ]
Podnioslem samochod na lewarku.Przy ruszaniu kolem pionowo zero luzow sztywno i ani drgnie.Przy ruszaniu kolem poziomo wyczuwalne luzy i rowniez slychac jakis stukot.Moze to ten sam co odczuwam nie kierownicy.Gdzies czytalem o tych luzach gdy sie rusza poziomo tylko zapomnialem czego to byl objaw.
#18
Napisano 15:37, 01.09.2011
- drążek kierowniczy zewnętrzny (końcówka kierownicza)
- drążek kierowniczy wewnętrzny
- przekładnia kierownicza
stawiam na opcje 1 lub 2 lub 2+1, pechowców czeka opcja 3, a niekiedy 1+2+3 czyli bingo
u siebie obstawiam opcje 2, a wymieniam jak w 1+2, przekładnia ma u mnie mniej jak 10 tys. km
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:21, 02.09.2011
Wrc moze bys mi pomogl odnosnie trzaskow podczas hamowania przy wolnej jezdzie.Czesto sie to tez dzieje gdy wykrecam na 3 i delikatniej hamuje.Cos slyszalem ze to jakies blaszki przy klockach i czytalem gdzies ze sa do tego jakies zestawy naprawcze ale do acco nie znalazlem nic takiego. Pozdro
#20
Napisano 12:17, 02.09.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:30, 02.09.2011
#22
Napisano 19:40, 03.09.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#23
Napisano 10:46, 04.09.2011
#24 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:23, 05.09.2011
Rolek a na skreconych kolach jak ruszasz troszke szybciej tez czujesz jakies pukniecia na kierownicy?U mnie to wystepuje tylko jak mam skrecone kola w prawo.Manzety sa cale takze nie podejrzewam przegubow a to i tak inny dzwiek.Odezwe sie niebawem co i jak poszlo.
#25
Napisano 17:28, 05.09.2011
Tak właśnie. Jak mam w prawo skręcone i ruszam z miejsca to puknie raz i czuć na kierownicy troche. Jak zmieniam kierunek jazdy na skręconych kołach to też puknie i z lewej stronie w lewym kole.Rolek a na skreconych kolach jak ruszasz troszke szybciej tez czujesz jakies pukniecia na kierownicy?
#26 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:41, 05.09.2011
[ Dodano: 2011-09-06, 14:43 ]
U mnie mechanik stwierdzil ze wszystkie koncowki drazka kierowniczego sa ok.On podejrzewa ze to wina krzyzaka.W poniedzialek wstawiam samochod do niego na pare innych drobnych napraw i ma sie dokladnie przyjrzec polaczeniu kolumny z przekladnia.Przyjrzy sie jeszcze poduchom pod szkrzynia gdyz stwierdzil ze cos tam jest nie tak(Po wymianie sprzegla u innego kolesia) Dam znac co i jak w przyszlym tygodniu.
#27
Napisano 20:39, 06.09.2011
#28 Guest_Wilu_*
Napisano 00:31, 07.09.2011
#29
Napisano 16:28, 16.09.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#30 Guest_Anonymous_*
Napisano 02:28, 20.09.2011
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych