Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Czy to wahacz,koncowka drazka a moze jakas guma stabilizat??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
48 odpowiedzi w tym temacie

#31 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:54, 20.09.2011

wymiana dokonana, auto jest dużo stabilniejsze, a uderzenia w układzie kierowniczym zostały zminimalizowane, jest bez porównania lepiej
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#32 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:15, 21.09.2011

Miales jakies luzy na tych drazkach czy poprostu je wymieniles?Bo u mnie niby nie ma tych luzow ale cos mnie korci zeby je wymienic i zobaczyc czy bedzie jakas poprawa?
  • 0

#33 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:28, 21.09.2011

jak podniosłem auto to byl luz na kolach, szczególnie mocny na prawym, po oględzinach zdemontowanych elementów widać ze właściwie tylko lewy drążek kierowniczy był jeszcze nazwijmy to "dobry", cala reszta elementów miała mniejsze bądź większe luzy, co szczególnie mocno sumowało się na prawej stronie, bo tam drążek był dość mocno uszkodzony
skoro nie masz luzów, i potwierdza to niezależnie 2 mechaników to nie wymieniaj drążków i końcówek, szkoda pieniedzy

pozdr
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:15, 22.09.2011

No zostawie to narazie.Teraz borykam sie chyba z powoli umierajaca pompa wspomagania:( Pompa syczy na postoju, a podczas krecenia kierownica w miejscu buczy.Zauwazylem tez ze przy wiekszych predkosciach kierownica jest zbytnio czula.Mam nadzieje ze to tylko pompa a nie cos z przekladnia.Miales doczynienia z pompa wspomagania?
  • 0

#35 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:12, 22.09.2011

miałem, wyła bo nie było płynu, ale to dyskusja na inny temat watek, do tego droga dyskusja....
tak te japońskie przecinaki maja :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#36 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:37, 29.09.2011

Rolek moze poduszki silnika?Ja jutro bede u mechanika i zerknie mi wszystko poczawszy od drazkow zewnetrznych i wewnetrznych,wachaczy gornych i dolnych jak i sama przekladnie kierownicza.

Rolek a na skreconych kolach jak ruszasz troszke szybciej tez czujesz jakies pukniecia na kierownicy?U mnie to wystepuje tylko jak mam skrecone kola w prawo.Manzety sa cale takze nie podejrzewam przegubow a to i tak inny dzwiek.Odezwe sie niebawem co i jak poszlo.


Bombas czy znalazłeś przyczynę tych puknięć bo mam tak samo. Wystarczy że skręcę kierownicę w prawo to od razu słychać pojedyncze puknięcie.
  • 0

#37 neo2424

neo2424
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kirkcaldy (Brzostek)
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:44, 10.10.2011

nie jestem może super znawcą ale mi to wygląda na całą maglownice częsta przypadłośc w tych modelach robią się luzy i można oddac to do regeneracji jesli coś pomoge to bede zadowolony pozdro
  • 0
neo2424

#38 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 16:28, 10.10.2011

u mnie jest fabrycznie nowa i nic się nie zmieniło, stad ten element wykluczam :mrgreen:
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#39 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 17:51, 10.10.2011

Witam

Problem objawia sie najczesciej podczas ruszania na skreconych kolach w prawo, sa odczuwalne 2 stukniecia na kierownicy.Podczas ruszania na wprost rowniez wystepuje ale tylko jedno stukniecie.Stukniecia sa mniej slyszalne a bardziej odczuwalne na kierownicy.Przejrzalem kilkanascie tematow ale nie znalazlem objawow podobnych.Patrzac na gumy przegubow wygladaja cale i tu nie wystepuje zaden zgrzygot jak to zazwyczaj jest przy rozerwanych gumach.

Jakies porady od czego zaczac?Chcialbym jechac do mechanika z wiedza co moze byc przyczyna.Bo w UK mechanicy sa dobzi ale w robieniu M.O.T czyli przegladu a nie szukaniu przyczyn usterki :evil: W tym przypadku angielski mechanik stwierdzil ze to przegub nie patrzac na gumy i nie zdejmujac kola i sprawdzeniu wahacza.


Bombas82 angielski mechanik miał rację. Miałem to samo. Winne są przeguby zewnętrzne.
  • 0

#40 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:01, 20.10.2011

U mnie również występują pojedyncze stuki w zasadzie wyczuwalne tylko na kierownicy i przy małych prędkościach zarówno na prostych jak i skręconych kołach. Mech sprawdzał zawieszenie i oczywiście wszystko gra także nie wiem co nadaje się do wymiany.
  • 0

#41 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 17:51, 20.10.2011

olek1305 - wymień przeguby zewnętrzne a zobaczysz że miałem rację.
  • 0

#42 olek1305

olek1305
  • Forumowicz
  • 404 postów
  • Skąd:NWW
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:28, 20.10.2011

Wilu - masz może jakieś namiary na zamienniki przegubów bo z tego co czytałem to w ASO niezłe pieniądze chcą za nie.
  • 0

#43 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 10:01, 21.10.2011

Jeżeli chcesz oryginał taniej to zapytaj www.jarusnet.pl
  • 0

#44 spawelz

spawelz
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Thetford
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:53, 15.11.2011

olek1305 wymieniles te przeguby? Mam podobne obiawy jak opisane wyzej. Auto kupione 2 tygodnie temu i czuc takie delikatne pykniecia na kierownicy, najbardziej odczuwalne jak jade na trzecim biegu okolo 60km/h noga z gazu lekki skret i wtedy jak szarpne gazem to czuc na kierownicy taki luz, pykniecie. Z tego co opisaliscie wychodzi ze to przeguby zewnetrzne. Moje pytanie jest takie czy da sie sprawdzic w jakis sposób te przeguby zeby nie wymieniac na darmo??
  • 0

#45 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:02, 15.11.2011

ja tez obstawiam ze to przegub, bo cóż innego, wymieniłem wszystko :k , warsztaty sa bezsilne...
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq