XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Drżenie w kabinie
#16
Napisano 22:06, 16.02.2009
HA VI też nie jest zupełnie wolna od tego problemu ale wibracje silnika czuję tylko na kierownicy i tylko jak załącza się sprężarka klimy a silnik pracuje na biegu jałowym.
Swoją drogą kiedyś maiłem okazję dotknąć pracującego silnika w Audi A3 1.9TDI. Ten to dopiero wibruje, silniki w Hondzie w porównaniu z nim w ogóle nie wibrują Ale na nadwoziu tego w ogóle się nie czuje, tyle że tam silnik jest chyba zawieszony na poduszkach olejowych a nie na zwykłych gumach.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#17
Napisano 22:33, 16.02.2009
Moim zdaniem przyczyn owych drgań należy doszukiwać się w samym silniku.
#18
Napisano 22:48, 16.02.2009
Dotknięty ręka na biegu jałowym nie powinien wyraźnie wibrować/drżeć - powinna być odczuwalna jego praca i tylko tyle.
Poza tym poduszki zmniejszają naprężenia jakie powstawałyby w nadwoziu w trakcie jazdy (szczególnie rozpędzania) - pozwalają poruszać się (nieznacznie) silnikowi/skrzyni względem nadwozia.
Co to głównego tematu wibracji silnika to przyczyn może być wiele. Wałki wyrównoważające mają znaczenie tylko przy wysokich obrotach (likwidują wibracje drugiego rzędu). Najbardziej odczuwalne niewyrównoważenie pierwszego rzędu (odczuwalne na niskich obrotach) likwidują przeciwwagi na ale korbowym. Koledze w Fiacie kiedyś zerwał się pasek napędzający te walki (cud, że nie wkręcił się w główny pasek !) i jeździł tak dłuższy czas o tym nie wiedząc, że ma zerwany.
Jedną z przyczyn mogą być znaczne różnice w stopniu sprężania cylindrów (czyli np. rzeczony podparty zawór), krzywy wał korbowy itp. itd.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#19
Napisano 22:50, 16.02.2009
#20
Napisano 23:11, 16.02.2009
A może to jakaś błachostka, czekamy na werdykt serwisu.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#21
Napisano 23:53, 16.02.2009
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:15, 17.02.2009
#23
Napisano 09:24, 17.02.2009
#24
Napisano 12:29, 17.02.2009
#25
Napisano 12:56, 17.02.2009
#26
Napisano 13:13, 18.02.2009
#28
Napisano 13:30, 18.02.2009
#30
Napisano 18:27, 18.02.2009
.Jasne,że trochę krzywił się na Lpg
bo to profanacja
Jak wyglądało to czyszczenie? widziałeś? i co to za niby bajka z tym że można ECU uszkodzić przy czyszczeniu przepustnicy ?