XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
drążek kierowniczy problem z mocnym dokręceniem
#1
Napisano 21:17, 07.12.2011
wkleiłem na farbę dokręciłem na maxa kluczem 17 i lipa.
Dostęp jest marny albo półoś albo wahacz blokuje, ale krótką 17tką jakoś się podejdzie.
Problem w tym, że od kilkukrotnego dokręcania na maxa owa 17 już pozrywała ma ryfle pod klucz na drążku.
Poradźcie czym to teraz dokręcić? najlepszy byłby klucz morse'a ale jest za wąsko żeby go tam upchnąć. Blokuje
"jabłko" od drążka. Może znacie jakieś patenty ?
POMOCY
#2
Napisano 21:46, 07.12.2011
#3
Napisano 21:57, 07.12.2011
#4
Napisano 10:37, 08.12.2011
#5
Napisano 00:12, 09.12.2011
Jest to cholerstwo, które może się samo odkręcić i zrobić ogromne szkody.
Jeśli jeździsz szybko i coś ci stuka w układzie kierowniczym, pomyśl, że to nie musi być zużyty element - to może być poluzowany- odkręcony drążek...
#6
Napisano 17:26, 11.12.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#7
Napisano 17:38, 11.12.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#8
Napisano 18:17, 11.12.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#9
Napisano 09:52, 12.12.2011
ale jak nie rozróżniacie jednego od drugiego to inna sprawa...
#10
Napisano 18:30, 13.12.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#11
Napisano 22:37, 14.12.2011
#12
Napisano 23:28, 16.12.2011
Co do podkładki blokującej - to wchodzi w magiel i wcale się w nim nie musi zapierać, więc nawet dogięcie jej z zewnątrz nie daje gwarancji, że się nie odkręci - będziecie mięli rozkręcone to popatrzcie, że blaszka (mimo tych dwóch występów), może swobodnie obracać się w maglownicy (być może ze względu na zamiennik dołączony do nieoryginalnego drążka)
Nie chcę tu prowadzić dywagacji czy drążek może się sam odkręcić czy też nie; czy tak się da czy się nie da.
U mnie się odkręciło i drążek trzymał się na dwóch zwojach gwintu !
osoby chcące samemu wymienić ów drążek w przyszłości niech zwrócą szczególną uwagę na siłę dokręcenia i konieczność użycia kleju do gwintów, ewentualnie sprawdziły (odsuwając gumową osłonę), czy stuki w układzie kierowniczym nie pochodzą aby od poluzowanego drążka.
#13
Napisano 21:37, 17.12.2011
#14
Napisano 23:50, 17.12.2011
bardzo dobrze, ale chyba robot ma ustawiać mikronowe przesunięcia między pomiarem zerowym a uchylonym na 0,7mm i do tego dobierać odpowiednie oporności na stykach A i C dla każdego położenia.
kto kiedyś się z tym g... męczył to wie o czym piszę.
mi zajęło to godzinę
niech sobie piszą i malują w tych manualach co chcą. Magiel accorda ma zewnętrzne nacięcia, a blaszka wewnętrzne wypustki.
nijak ma się to zblokować. Gdyby rozgiąć te dwa wystające z blaszki elementy na zewnątrz i docisnąć śrubą to wtedy tak - zapierałoby się o nacięcia (dobrze to widać na ostatnim schemacie).
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych