Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pasek klinowy ACCORD VII


Najlepsza odpowiedź Vice , 06:17, 26.04.2019

Wymieniłem dziś pasek na nowy


I nadal jest tak
lv5L5Uv.jpg

To znaczy że ESM ma rację?

U mnie po wymianie na Bando też tak było. Nie przejmuj się, ten typ tak ma :)

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
257 odpowiedzi w tym temacie

#196 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:17, 26.04.2019   Najlepsza odpowiedź

Wymieniłem dziś pasek na nowy


I nadal jest tak
lv5L5Uv.jpg

To znaczy że ESM ma rację?

U mnie po wymianie na Bando też tak było. Nie przejmuj się, ten typ tak ma :)


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#197 ARTurde

ARTurde
  • Forumowicz
  • 1447 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 45
Super

Napisano 10:43, 27.04.2019

Nie przejmuję się, bo Bando 1750 praktycznie niedostępny, a cena w ASO - nie dla mnie ;)
  • 0

Pozdrawiam
- Artur
 


#198 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:07, 29.04.2019

Ja nie wiem skąd wy te conti bierzecie :D Ja mam w 3ech autach ( w jednym są 2) i żaden nie piszczy pomimo upływu lat i kilometrów ;)


Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 21:07, 29.04.2019

  • 0

#199 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:31, 30.10.2019

Witam, dziś po przeczytaniu całego tematu i ja zajrzałem do swojego paska. Co do oznaczenia na napinaczu wyglądano ono tak: 
bZ7J6ZG.jpg

 

Czyli pomiędzy kwadratem, a prostokątem czyli w porządku? 

Pasek to Bando 7PK 1760, wymieniony przez poprzedniego właściciela 68000km, jednak zaczął mi popiskiwać na zimnym silniku i jest już spękany od wewnętrznej strony, możliwe, że tak krótko wytrzymał, czy raczej to normalne objawy przy tym przebiegu? Bo niektórzy piszą o przebiegach grubo ponad 100k km i pasek nie wydaje żadnego dźwięku :D 


  • 0

#200 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 12:39, 31.10.2019

Jak piszczy i popekany to do wymiany. Niezależnie od firmy.
  • 0

#201 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:45, 31.10.2019

Napięcie jest dobre ale jak popękany to bezwzględna wymiana. Chyba że chcesz stracić go w czasie jazdy a razem z nim wspomaganie i obieg wody w silniku ;) Generalnie nie polecam :D


  • 0

#202 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 15:34, 31.10.2019

dlatego stary jeździ sobie w bagażniku :)


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#203 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 06:55, 03.11.2019

Dziś zamawiam w takim razie nowy i w zestawie wymienię łożysko, tylko czy SKF wystarczy czy lepiej KOYO?

 

Do VII-gen 2.0 nic się nie zmieniło i przy ominięciu sprężarki klimatyzacji w razie awarii 7PK1400 podchodzi?


  • 0

#204 gregor77

gregor77
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Chorzów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:02, 07.11.2019

Dziś zamawiam w takim razie nowy i w zestawie wymienię łożysko, tylko czy SKF wystarczy czy lepiej KOYO?

Do VII-gen 2.0 nic się nie zmieniło i przy ominięciu sprężarki klimatyzacji w razie awarii 7PK1400 podchodzi?

Wystarczy SKF...ja miałem problem rok temu żeby KOYO dostać od ręki i lokalnie czy nawet w aukcjach. W sklepie z łożyskami podmienili mi na SNR które wytrzymało rok, dwa miesiące temu w IC kupiłem jakieś austryjackie NKE które póki co kręci się bezszelestnie - jednym słowem kolorowy zawrót głowy z tymi łożyskami
ps:
Trafilem niedawno SKF, wziąłem na zapas , leży w garażu
Co do paska się nie wypowiem...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#205 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 00:24, 08.11.2019

Skf jest bardzo dobry, tak samo jak nsk czy fag. Pamiętaj żeby wziąć z powiększonym luzem C3
  • 0

#206 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 09:09, 08.11.2019

"polski" PPL też nie jest zły, produkuje to NSK w Kielcach, jak nie ma nic innego pod ręką to można zakładać, ważne żeby było z luzem C3, FŁT Kraśnik jest gorszej jakości, na tym łapę trzymają Chińczycy i tego raczej nie montujcie, no chyba że auto musi jechać a nie ma nic lepszego to na jakiś czas starczą, na pewno lepsze te FŁT od typowego ryżu ale czterech liter to nie urywa


  • 0

#207 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:25, 11.11.2019

Witam, gdzie najlepiej zakupić:

- pasek Bando 7PK1760

- łożysko napinacza Koyo 62032RSC3

Haparts, Jarusnet?


  • 0

#208 klepyn

klepyn
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:41, 11.11.2019

Gdzie taniej ?

Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#209 cpu

cpu
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:14, 12.11.2019

Po 5 latach Contitecha zmieniłem na taki sam i od roku zamontowany zaczął na zimnym cichutko popiskiwać ale rzadko kiedy i krótko więc w ogóle nie przeszkadza. Za to przy regulacji luzu obracałem paskiem tłoki i wszystko OK nie ślizgał się. Za cenę ok 70 zł to dobry pasek. Stary wożę awaryjnie koło butli z gazem :)


  • 0

#210 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:27, 12.11.2019

Panowie u Jarka "bando"to koszt 80 pln więc po co eksperymentować. A łożysko 6203 ma mieć 14mm szerokości, tak jest w oryginale.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq