Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pasek klinowy ACCORD VII


Najlepsza odpowiedź Vice , 06:17, 26.04.2019

Wymieniłem dziś pasek na nowy


I nadal jest tak
lv5L5Uv.jpg

To znaczy że ESM ma rację?

U mnie po wymianie na Bando też tak było. Nie przejmuj się, ten typ tak ma :)

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
257 odpowiedzi w tym temacie

#211 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:52, 12.11.2019

Panowie u Jarka "bando"to koszt 80 pln więc po co eksperymentować. A łożysko 6203 ma mieć 14mm szerokości, tak jest w oryginale.

 

Hmm 14mm?

To tutaj są podane inne wymiary https://allegro.pl/o...acf77d00be2ff62

 

U Jarka jest pasek Bando za 87 zl https://jarusnet.pl/7pk1760

i łozysko NTN za 17 zł https://jarusnet.pl/6203llu ono jest z luzem C3?

 

Czy to będzie odpowiedni zestaw? czy brać łożysko Koyo z allegro?


Użytkownik Przemo603 edytował ten post 17:25, 12.11.2019

  • 0

#212 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:36, 12.11.2019

Hm jak zdemontujesz ori łożysko z rolki to zobaczysz, że ma 14mm szerokości i zakładając węższe rolka napinacza nie będzie w osi z paskiem, a 7pln bym się nie czepiał.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#213 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 10:39, 13.11.2019

????

no to rozwaliłeś moje pojmowanie mechaniki, oznaczenia łożysk są ściśle określone przez międzynarodowe normy i wg tego co wiem nie może być tak że jedno łożysko 6203 ma takie wymiary a drugie inne... 

poza tym wymieniałem w swoim 7 gen, wrzuciłem produkcji FAG, no i kurde było identyczne wymiarowo jak to które wyciągnąłem...

gdzieś chyba jeszcze mam to zdemontowane, poszukam i jak znajdę to zmierzę szerokość


Użytkownik rafisz edytował ten post 10:39, 13.11.2019

  • 0

#214 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:20, 13.11.2019

Ja też już nic z tego nie wiem... 😃
  • 0

#215 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 14:25, 13.11.2019

W napinaczu PB Accord VII jest standardowe łożysko 6203-2RS-C3 (szerokość 12mm), kolega pisząc o tym 14mm być może miał na myśli accorda VIII gen, gdzie być może jest szersze łożysko 14mm z niesymetryczną bieżnią. 


  • 0

#216 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:08, 13.11.2019

Dokładnie 14mm jest w VIII genie 2.4


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#217 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:25, 15.11.2019

Zestaw zakupiony, w poniedziałek montaż :D

 

3CAQ5oGl.jpg


  • 0

#218 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:31, 15.11.2019

Gdzie kupowałeś zestaw? :D 

Waszym zdaniem lepsze jest łożysko KOYO czy SKF? ;) 


  • 0

#219 Przemo603

Przemo603
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:45, 15.11.2019

Gdzie kupowałeś zestaw? :D 

Waszym zdaniem lepsze jest łożysko KOYO czy SKF? ;)

 

Pasek od jarusnet.pl

a łożysko z allegro,

myślę, ze SKF to bardzo dobre łożyska.


  • 0

#220 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:45, 15.11.2019

Jeden grzyb. Najwazniejsze to montażu łożyska nie zepsuć.
  • 0

#221 Soldier

Soldier
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Dziwnów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:48, 16.11.2019

Witam

Od jakiegoś czasu zaczęło coś mi chrobotać w okolicy paska PK. Jak silnik jest zimny to jest względna cisza. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna hałasować. Wczoraj po krótkiej trasie zaczęło stukać. Po 15 minutach postoju stukanie ustało ale chrobotanie zostało.

 

https://www.youtube....h?v=Qf4CpVnq-7s

 

https://www.youtube....h?v=wIRoqA9FHMo

 

Z góry dziekuję z zainteresowanie

 


Użytkownik Soldier edytował ten post 21:48, 16.11.2019

  • 0

#222 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:56, 16.11.2019

Z tych filmików nie da się postawić diagnozy no chyba że wypowiedzą się posiadacze honda ON.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#223 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:18, 16.11.2019

Wywal rolkę dodatkową.
Poczytaj tematy o krótszym pasku. Kup łożysko do rolki, wymień pasek na krótszy, wywal jedna rolkę i zmień łożysko w napinaczu.


A na początek zdejmij pasek i jeśli chrobota nie zniknie to rób jak napisałem.

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#224 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 22:19, 16.11.2019

Masz gruźlika z paskiem po staremu. Musisz wywalić rolkę pośrednia do kosza, założyć krótszy pasek plus nowe łożysko w rolce napinacza. Jest oficjalna procedura Hondy.
Łożysko 6303 2rs C3, pasek 7PK1795.
Jesscze można odpalić auto bez paska.

Bez tego szkoda dalej gadać.
  • 0

#225 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:20, 16.11.2019



Masz gruźlika z paskiem po staremu. Musisz wywalić rolkę pośrednia do kosza, założyć krótszy pasek plus nowe łożysko w rolce napinacza. Jest oficjalna procedura Hondy.
Łożysko 6303 2rs C3, pasek 7PK1795.
Jesscze można odpalić auto bez paska.

Bez tego szkoda dalej gadać.


1798 bo 1795 założyć to jedna wielka masakra

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq