Najlepsza odpowiedź Vice , 06:17, 26.04.2019
Wymieniłem dziś pasek na nowy
I nadal jest tak
To znaczy że ESM ma rację?
U mnie po wymianie na Bando też tak było. Nie przejmuj się, ten typ tak ma
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź Vice , 06:17, 26.04.2019
Wymieniłem dziś pasek na nowy
I nadal jest tak
To znaczy że ESM ma rację?
U mnie po wymianie na Bando też tak było. Nie przejmuj się, ten typ tak ma
Przejdź do postuNapisano 16:52, 12.11.2019
Panowie u Jarka "bando"to koszt 80 pln więc po co eksperymentować. A łożysko 6203 ma mieć 14mm szerokości, tak jest w oryginale.
Hmm 14mm?
To tutaj są podane inne wymiary https://allegro.pl/o...acf77d00be2ff62
U Jarka jest pasek Bando za 87 zl https://jarusnet.pl/7pk1760
i łozysko NTN za 17 zł https://jarusnet.pl/6203llu ono jest z luzem C3?
Czy to będzie odpowiedni zestaw? czy brać łożysko Koyo z allegro?
Użytkownik Przemo603 edytował ten post 17:25, 12.11.2019
Napisano 17:36, 12.11.2019
Hm jak zdemontujesz ori łożysko z rolki to zobaczysz, że ma 14mm szerokości i zakładając węższe rolka napinacza nie będzie w osi z paskiem, a 7pln bym się nie czepiał.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Napisano 10:39, 13.11.2019
??
no to rozwaliłeś moje pojmowanie mechaniki, oznaczenia łożysk są ściśle określone przez międzynarodowe normy i wg tego co wiem nie może być tak że jedno łożysko 6203 ma takie wymiary a drugie inne...
poza tym wymieniałem w swoim 7 gen, wrzuciłem produkcji FAG, no i kurde było identyczne wymiarowo jak to które wyciągnąłem...
gdzieś chyba jeszcze mam to zdemontowane, poszukam i jak znajdę to zmierzę szerokość
Użytkownik rafisz edytował ten post 10:39, 13.11.2019
Napisano 13:20, 13.11.2019
Napisano 14:25, 13.11.2019
W napinaczu PB Accord VII jest standardowe łożysko 6203-2RS-C3 (szerokość 12mm), kolega pisząc o tym 14mm być może miał na myśli accorda VIII gen, gdzie być może jest szersze łożysko 14mm z niesymetryczną bieżnią.
Napisano 16:08, 13.11.2019
Dokładnie 14mm jest w VIII genie 2.4
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Napisano 15:25, 15.11.2019
Zestaw zakupiony, w poniedziałek montaż
Napisano 15:31, 15.11.2019
Gdzie kupowałeś zestaw?
Waszym zdaniem lepsze jest łożysko KOYO czy SKF?
Napisano 15:45, 15.11.2019
Gdzie kupowałeś zestaw?
Waszym zdaniem lepsze jest łożysko KOYO czy SKF?
Pasek od jarusnet.pl
a łożysko z allegro,
myślę, ze SKF to bardzo dobre łożyska.
Napisano 15:45, 15.11.2019
Napisano 21:48, 16.11.2019
Witam
Od jakiegoś czasu zaczęło coś mi chrobotać w okolicy paska PK. Jak silnik jest zimny to jest względna cisza. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów zaczyna hałasować. Wczoraj po krótkiej trasie zaczęło stukać. Po 15 minutach postoju stukanie ustało ale chrobotanie zostało.
https://www.youtube....h?v=Qf4CpVnq-7s
https://www.youtube....h?v=wIRoqA9FHMo
Z góry dziekuję z zainteresowanie
Użytkownik Soldier edytował ten post 21:48, 16.11.2019
Napisano 21:56, 16.11.2019
Z tych filmików nie da się postawić diagnozy no chyba że wypowiedzą się posiadacze honda ON.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Napisano 22:18, 16.11.2019
Napisano 22:19, 16.11.2019
Napisano 22:20, 16.11.2019
Masz gruźlika z paskiem po staremu. Musisz wywalić rolkę pośrednia do kosza, założyć krótszy pasek plus nowe łożysko w rolce napinacza. Jest oficjalna procedura Hondy.
Łożysko 6303 2rs C3, pasek 7PK1795.
Jesscze można odpalić auto bez paska.
Bez tego szkoda dalej gadać.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych