Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

2.2 cdti stuki w silniku po tygodniowym przestoju

VII 2.2 cdti stuki kopcenie

Najlepsza odpowiedź wojtek040491 , 22:56, 07.12.2015

stan po rewizji silnika: opiłki w oleju, obrócona panewka.
temat stukania praktycznie rozwiązany, dziękuję za wszelką pomoc! :)

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#16 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:56, 05.12.2015

Stal tydzień i nie odpalił, a co sie z nim działo 7 dni temu? Chodził normalnie, palił, trząsł sie?
  • 0

#17 wojtek040491

wojtek040491
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:18, 05.12.2015

Doszła jeszcze jedna zmienna.
Dowiedziałem sie ze podobno autem jeździł brat w czasie mojej nieobecności.
Ale podobno jemu nie zaczęło stukać w czasie jazdy.
Ale na dzis chyba już odpuszczę i zajmę sie tym w poniedziałek



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#18 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 18:45, 05.12.2015

Dowiedziałem sie ze podobno autem jeździł brat w czasie mojej nieobecności.

pewnie w palnik dawał bo to nie jego :hehe

 

w polifcie sa chyba wtryski Denso?

we wszystkich i-ctdi są wtryski boscha


Użytkownik Maxell edytował ten post 19:03, 05.12.2015

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#19 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:06, 05.12.2015

Doszła jeszcze jedna zmienna.
Dowiedziałem sie ze podobno autem jeździł brat w czasie mojej nieobecności.
Ale podobno jemu nie zaczęło stukać w czasie jazdy.
Ale na dzis chyba już odpuszczę i zajmę sie tym w poniedziałek



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Aha...jemu nie stukało :-)
Myślę ,że na 99% tu zaczęła się przyczyna

Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:08, 05.12.2015

  • 0
                       

#20 uniu

uniu
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:w.
  • Silnik:2,2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:05, 05.12.2015

JEsli stuka w czasie jazdy i na jałowym to zdejmij górną pokrywe  plastikową silnika. Odpal go i dotknij palcem do każdego wtrysku. Tam gdzie bedzie pukać poczujesz to wyraźnie na palcu i bedzie to oznanczac ze ten dany wtrysk przepuszcza czyli miedziana podkładka pod nim bedzie do wymiany. Powinno też być przy tym pukajacym wtrysku mokro od ropy

Przyczyna rozszczelnieina to zwykle za słabo dokręcony boczny "trzymacz" wtrysku


  • 0

Części accord VII diesel polift oraz ufo diesel


#21 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 06.12.2015

Wiem ze zabrzmi to niewykonalnie ale zanim zmienisz pół osprzętu to nich ci ktoś wykluczy stukający tłok.
  • 0

#22 wojtek040491

wojtek040491
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 06.12.2015

Właśnie wtryski sprawdzone. To raczej wykluczone.
Bardziej zwracam uwagę na sam silnik, bo brat jeździ jak jeździ, poza tym to nie jego auto. Teraz auto kopci bardziej. Cos może byc nie tak :(


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#23 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:53, 06.12.2015

czyli reasumując:

1. auto zostało kupione ok. miesiąc temu i tak naprawdę nie wiadomo co było grzebane w aucie przed kupnem

2. po zakupie mechanik gmyrał we wtryskach i cholera wie gdzie jeszcze

3. brat dorwał się do auta i pewnie pomyślał że znaczek hondy zobowiązuje, a to przecież diesel :k

 

I nagle auto się rozkraczyło. No, powiem Ci że nie za ciekawie to wszystko wygląda. Chyba tylko jakiś ogarnięty mechanik w twojej okolicy Ci zostaje. Pytaj, szukaj, może na forum ktoś zna kogoś takiego i podpowie.

 

ps. korbowód ukrzywiony sprawdza się ściągając głowice silnika i patrząc czy tłoki równo wychodzą z bloku.

ps. może coś z rozrządem się podziało


Użytkownik Maxell edytował ten post 13:00, 06.12.2015

  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#24 wojtek040491

wojtek040491
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:09, 06.12.2015

1. Tak
2. Tak
3. Na 120% tak

Na moje szczęście dzis wraca z rajchu mój znajomy mechanik i zajmie sie Hondą.
Dzis jak stałem na światłach to wydaje mi sie ze mrugnęła kontrolka ciśnienia oleju. Ale pewien nie jestem. Nie ruszam już, nie jeżdzę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#25 wojtek040491

wojtek040491
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 06.12.2015

praktycznie rzecz ujmując, to sprawa wygląda tak. stukanie tak jakby jest zdiagnozowane, bo teraz zaczęło walić intensywniej, objaw pojawił się także przy odpuszczaniu z gazu.
padło na to, że może to panewka, ew sworzeń, z następujących racji:

1. ma już 270 przejechane

2. bratu bardzo się spieszyło jak się nią woził
3. pokatował na zimnym
4.moje szczęście.

 

jak na razie olej do spuszczenia. zobacze czy nic sie nie pojawiło. jak nie to do zdarcia miska, taki plan na jutrzejszy dzień.

dam znać co i jak


Użytkownik wojtek040491 edytował ten post 19:41, 06.12.2015

  • 0

#26 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:11, 06.12.2015

Stan oleju sprawdzałeś ?   


  • 0
                       

#27 wojtek040491

wojtek040491
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:13, 06.12.2015

Tak, cały czas pilnuje, żeby był max. W tym momencie jest 3/4 stanu ponad. Ale od ostatniej kontroli zrobiłem z 2 tysiące


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0

#28 wojtek040491

wojtek040491
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:56, 07.12.2015   Najlepsza odpowiedź

stan po rewizji silnika: opiłki w oleju, obrócona panewka.
temat stukania praktycznie rozwiązany, dziękuję za wszelką pomoc! :)


  • 0

#29 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 23:09, 07.12.2015

a na jakim oleju jeżdżone było?


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#30 wojtek040491

wojtek040491
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:krosno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:12, 07.12.2015

Castrol 5w40 diesel, to poprzednio. Ja zalałem 5w40 valvoline dura blend


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.2, cdti, stuki, kopcenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq