Mam wibracje przenoszące się na nadwozie w V gen.1998 F18A3. Wszystkie koła są wyważone na 0/0, dotoczone na wymiar pierścienie do alufelg, felgi nie mają bicia promieniowego, wszystkie luzy usunięte, wymienione przeguby: lewy zewn., lewy wewn., prawy zewn. , łożysko podpory półosi z lewej strony. Wibracje pojawiają się dokładnie przy 40km/h i potem przy 80-85km/h jak "ciągnie". W innym zakresie prędkości ich nie ma. Gdy podczas wibracji wysprzęglam, nie ma napędu, wibracje znikają praktycznie zupełnie, lub odczuwalne są bardzo słabo. Pomocy, bo już nie wiem, gdzie szukać. Pozostał ewentualnie wewnętrzny przegub prawej strony ale boję się kolejnych kosztów i nie wiem, co robić. Krzywa półoś? Nie wiem, czy to ma związek ale przy zmianie biegów, w momencie załapania sprzęgłem jest stuknięcie ale to chyba suma luzów ze skrzyni biegów i przegubów. Przebieg na liczniku 279.000km (podejrzewam, że w rzeczywistości około 350.000km). Proszę o pomoc.