Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zawory CRV silnik B20B3

Ustawienie zaworów silnik B20

Najlepsza odpowiedź Wlodar , 06:59, 23.06.2021

SÅ‚yszysz pracujÄ…cÄ… skrzyniÄ™. Olej wymieniony?
Podrgulował na pompie?
Przecież pisałeś, że regulacja się skończyła Przejdź do postu


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 Marek B20B3

Marek B20B3
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:SÅ‚upsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:128
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:12, 18.06.2021

Przemkowal ,kiedy mechanik zatrzymał auto postało chwilę to mógł dopiero rozsprzęglić,problem powstał po włożeniu nowego łożyska słoneczka i tarczy ,przed tym ja osobiście robiłem wysprzęglik i pompę nową i pięknie chodziła skrzynia ale okazało się że jeszcze sprzęgło do robienia więc tylko warsztat no i mechanik nie daje rady,normalnie porażka .
  • 0

#17 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • SkÄ…d:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 08:34, 18.06.2021

no to może to sprzęgło jest coś nie teges, może nieodpowiednie, a może najnormalniej bubel sie trafił...


  • 0

#18 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 12:55, 18.06.2021

a Å‚apa sprzÄ™gÅ‚a dobrze wsadzona? TrafiÅ‚a na miejsce? 


  • 0

#19 Marek B20B3

Marek B20B3
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:SÅ‚upsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:128
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:20, 18.06.2021

Pewnie dobrze,inaczej płyn by poszedł,osobiście na parkingu robiłem wymianę i popychacz poszedł bokiem:) Nie rozumiem tylko jak mając warsztat 20 lat ma się tak mało wiedzy z zasady działania układu hydraulicznego,jakaś porażka.Miałem dzisiaj jechać na weekend z rodziną i pojechałem jak nic,ciekawe kiedy się odezwie mechanik,bo wczoraj chciałem w takim stanie auto zabrać i nie chciał mi auta oddać.

 

Jedno tylko mu powiedziałem że za nic więcej nie zapłacę jak tylko za wymiane sprzęgła reszta była sprawna i nowa bo sam wymieniałem i też po vinie kupowane


  • 0

#20 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:52, 18.06.2021

Nie pisz proszę postów pod postem - od tego jest opcja edytuj.

 

Ja powiem tak - mechanik wymieniÅ‚ znajomemu pompÄ™ sprzÄ™gÅ‚a, skasowaÅ‚ kosmiczne pieniÄ…dze i powiedziaÅ‚ że trzeba zrobić sprzÄ™gÅ‚o bo bardzo nisko bierze. 

3 minuty, pedał podregulowany i działa. Więc jak widać różnie z mechanikami jest.


  • 0

#21 Marek B20B3

Marek B20B3
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:SÅ‚upsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:128
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 22.06.2021

Witam ponownie kolegów,odebrałem hondzìę z warsztatu,sprzęgło chodzi jak marzenie,mechanik powiedział że podregulował na pompie i jest ok.Szkoda że mu to tydzień zajęło,no ale cóż bywa i tak,skrzynia biegów chodzi nie blokuje się na rzadnym biegu jak to mu się stało,ja uważam że prawidłowa regulacja ma znaczenie,pomęczyłem auto po mieście ,pozmieniałem biegi od 1 do 5 plus wsteczny i nic się nie blokuje,jedna rzecz która mnie nurtuje to gdy silnik chodzi na luzie słyszę delikatny szmer ze strony przęgła gdy wcisnę pedał sprzęgła jest cisza,wysprzęglam pojawia się szmer,czyżby nadal nieprawidłowa regulacja i coś trze czy może czegoś nie wyczyścił a może łożyska oporowego nie wymienił.Chyba że musi się dotrzeć tarcza?Pewnie się okaże za jakiś czas.Ogólnie skasował 400stówki za robotę 9 dyszek paragon i 600 kpl sprzęgło cały koszt i trochę czekania

Użytkownik Marek B20B3 edytował ten post 21:07, 22.06.2021

  • 0

#22 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • SkÄ…d:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 06:59, 23.06.2021   Najlepsza odpowiedź

SÅ‚yszysz pracujÄ…cÄ… skrzyniÄ™. Olej wymieniony?
Podrgulował na pompie?
Przecież pisałeś, że regulacja się skończyła
  • 0
                       

#23 Marek B20B3

Marek B20B3
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:SÅ‚upsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:128
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:26, 23.06.2021

Widać dogwinował popychacz,wszystko co szumiało ucichło ,chyba musiało się ułożyć,wymieniłem przewody zapłonowe bo kuna pogryzła ,dołożyłem dwa śmierdziuch do toalet pod maską,zostały dea amorki do wymiany no i teraz pytanie ?
Prawą stronę ,przód demontowałem błotnik lampę żeby naprawić przewody,jest naprawione ,pytanie czy robić to samo z lewej czy drzwi demontować żeby błotnika nie ruszać,centralnego brak i podnoszenia opuszczania szyby też i jeśli może ktoś z kolegów ma schemat kostki lewych drzwi przód byłbym wdzwięczny bo może być urwane dwa lub trzy przewody przy samych pinach wtyczki ,jakie tam kolory są?

Użytkownik Marek B20B3 edytował ten post 12:25, 27.06.2021

  • 0

#24 Marek B20B3

Marek B20B3
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:SÅ‚upsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:128
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 03.07.2021

Witam ponownie,panowie czy ktoś z was miał problem z wychodzącymi przewodami zapłonowym8 ,dosłownie jak się zagrzeje silnik faki schodzą ze śiec i to wszystkie cztery,z tego co widzę po wymianie są bardzo szczelne i jak zagrzeje się silnik to wyłażą ,świece nie puszczają.co z tym zrobić
  • 0

#25 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 12:10, 03.07.2021

Nie masz oleju na świecach?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#26 Marek B20B3

Marek B20B3
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:SÅ‚upsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:128
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 03.07.2021

Nie masz oleju na świecach?

Wysłane z mojego SNE-LX1 przy użyciu Tapatalka


  • 0

#27 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:08, 03.07.2021

Jakiej to firmy przewody zapłonowe??
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#28 Marek B20B3

Marek B20B3
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:SÅ‚upsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:128
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:50, 03.07.2021

Jakiej to firmy przewody zapłonowe??

Japanparts po vinie kupowane

zrobiłem odpowietrzniki jak je wciskałem to było słychać jak powietrze ucieka,wygląda na to że zbyt szczelne i gorące powietrze wytwarzało takie ciśnienie ,(zwiękdzało objętość w komorze świecy )że wypychało je

Użytkownik Marek B20B3 edytował ten post 13:54, 03.07.2021

  • 0

#29 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 13:56, 03.07.2021

No to masz odpowiedź czemu spadajÄ…, firma "krzak" najwiÄ™kszej maÅ›ci zaraz po JC. 

Kup NGK i będzie po problemie.

Takie same cyrki miaÅ‚em przy silnikach w  F serii i "oszczÄ™dzaniu" poprzednich wÅ‚aÅ›cicieli.  

 

  • Jak dobrze patrzÄ™ to nr: Art. Nr: 5048(RC-HE82) Hersteller: NGK

 

https://japancars.ru...&nplblk=E__0500

 

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#30 Marek B20B3

Marek B20B3
  • Nowy
  • 17 postów
  • SkÄ…d:SÅ‚upsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV
  • KM:128
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:Suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:51, 03.07.2021

No to masz odpowiedź czemu spadają, firma "krzak" największej maści zaraz po JC.
Kup NGK i będzie po problemie.
Takie same cyrki miałem przy silnikach w F serii i "oszczędzaniu" poprzednich właścicieli.

  • Jak dobrze patrzÄ™ to nr: Art. Nr: 5048(RC-HE82) Hersteller: NGK
https://japancars.ru...&nplblk=E__0500

Jednym słowem ja dałem ciała,bo wymieniałem i kupowałem sam ale kiedyś do lantry kupowałem też od nich i było oki,a z tym autem i wogóle się pierwszy raz spotykam z taką konstrukcją przewodu żeby miała na wierzchu jeszcze kapturek ,ale taka budowa silnika,przewierciłem wszystkie gumy jako odpowietrzniki i zobaczę jutro w trasie około 360km wtedy wyjdzie czy zdaje to egzamin.Kupiłem klucz żeby sprawdzić czy świece dokręcone bo nie miałem i zaś rzeźbienie klucz za gruby trzeba przetoczyć ale to już w poniedziałek.Pech że brak w oryginalnym komplecie kluczy.
A powiedz mi jakie świece ,zawsze do wszystkich aut dawałem trzy elektrodowe długowieczne wręcz a tutaj widzę że nie ma trzyelektrodowych,ngk pewnie jedne z lepszych chyba bo takie kupowałem ,i dobrze chyba wyregulować elektrodę na 1mm szczelinę na elektrodzie

Użytkownik Marek B20B3 edytował ten post 14:54, 03.07.2021

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq