Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wybiło lekko tarczkę zegarów jak to zrobić


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:56, 04.02.2011

Panowie zacinał mi się prędkościomierz skacze i nie widziałem co jest myślałem że czujnik VSS ale jest dobry bo zamontowałem nowy i jest to samo. Okazało się że po rozebraniu zegarów blokuje się wskazówka od prekości a powodem jest że ta czarna tarczka z cyframi na środku jakby się odkleiła i jest lekki brzuch i dlatego się blokuje. Nie wiem czy mogę to jakoś podkleić czy da radę ją oderwać czy zdjąć aby na nowo przykleić czy coś bo jak mocno docisnę palcami to przez chwilę jakby była w normalnej pozycji potem znowu delikatnie uniesie się do góry i blokuje wskazówkę . Proszę o pomoć jesteśie magiakmi
  • 0

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 15:05, 04.02.2011

no chyba przede wszystkim trzeba rozebrać zegary, aby stwierdzić co się stało
czy demontowałes zegary ?
  • 0

#3 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:07, 04.02.2011

tak no właśnie napisałem że ta czarna tarczka jakby się odkleiła na środku i ją podniosło do góry i haczy o to zgrubienie na osi wskazówki
  • 0

#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 15:10, 04.02.2011

to to wiem
pytam czy rozbierałeś zegary
jeśli nie to tematy pomocne w dobraniu sie do zegarów
http://www.accordklu...opic.php?t=8939
http://www.accordklu...pic.php?t=11238
  • 0

#5 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:14, 04.02.2011

zegary rozebrałem wyjąłem szybkę przednią wyjąłem obudowę czarną wyjałem teraz mam gołe wskazówki i czarny cyferblat
  • 0

#6 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 15:16, 04.02.2011

i co tam widzisz - co się stało może jakaś fotka
  • 0

#7 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:28, 04.02.2011

Dołączona grafika

[ Dodano: 2011-02-04, 15:54 ]
i co z tym fantem zrobić ???
  • 0

#8 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 15:55, 04.02.2011

a jak wyglada sytuacja od drugiej strony/od tyłu/
nie rozbierałm az tak głeboko zegarów - może wskazówka za mocno wcisnieta ??
  • 0

#9 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:17, 04.02.2011

może wskazówka za mocno wcisnieta ??

Jeżeli tak to wystarczy lekko podnieść ją do góry.Z tym nie ma problemu
  • 0

#10 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:49, 04.02.2011

Nie nie można podnieść ona się nie opuściła tylko to czarne wybiło do góry jak docisnę lekko palcami to chodzi luźno tka jak by klej tam puścił czy coś takiego nie rozbierałem tyłu bo nie wiem jak
  • 0

#11 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:02, 04.02.2011

ponawiam pytanie - a jak wyglada sytuacja od tyłu - czy jest jakieś miejsce gdzie widać jak tarcza jest zamocowana - przyklejona, przyssana ...
może kropelka załatwi sprawę
  • 0

#12 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:37, 04.02.2011

zdjąłem tył obudowę i widać płytkę ale nie mam pojęcia jak ją wyjąć bo siedzi sztywno no i jak węzmę na siłę to aby coś nie pękło bo po zegarach będzie. Narazie coś kombinuję dam znać bo jestem w trakcie Adam Słodowy

[ Dodano: 2011-02-04, 17:54 ]
docinąłem elementami tarczkę i grzałem suszarką na gorąco i teraz jest na dole zobaczę czy odskoczy. Informuję na bierząco
  • 0

#13 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 17:57, 04.02.2011

no, zdaj dokładnie relację
jakby co to foto mile widziane i opis co jak i dlaczego :))
powodzenia
  • 0

#14 Kryss

Kryss
  • Forumowicz
  • 411 postów
  • Skąd:Toruń
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:58, 04.02.2011

nie ma sprawy chyba 1 taki przypadek co JAREK ??

[ Dodano: 2011-02-04, 19:58 ]
A więc sytuacja wygląda następująco może komuś się przyda jak zobaczy że zacina się wskazówka a wykluczył VSS:

Trzeba wyjąc zegar z auta wiele postów na ten temat było jak to zrobić
Następnie rozbieramy przednią szybkę, potem zdejmujemy tę czarną obudowę nadającą kształt naszym licznikom na okrągłe.

Mój problem polegał na wybiciu do góry w stronę wskazówki cyferblatu co powodowało zacięcia zatrzymania się wskazówki.

Ja użyłem do tej operacji suszarki i cieniutkiego paseczka skórzanego który włożyłem między cyferblat a czarne kółko gdzie jest zamocowana skazówka osiowo aby docinął stronę wybrzuszoną do plastiku na którym jest przyklejony cyferbalt. Następnie grzałem suszarką przez parę minut a potem zostawiłem aż klej który znajduje się pod tym przyciągnął. Potem stało w tem pokojowej jakieś 40 minut następnie dla testu włożyć do jakiegoś pomieszczenia chłodnego aby zobaczyć czy nie odskoczy ja włożyłem do chłodni -4 potem znowu do ciepłego i jest elegancko. Autko śmiga i wskazóweczka chodzi pięknie. Później wrzucę Foty są zrobione
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq