Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem z odpaleniem i zgasniecie silnika- w trakcie jazdy?!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:11, 31.01.2011

Witam,

Wczoraj pierwszy raz auto mnie zestresowalo, i nie wiem czy ma to jakis wspolny zwiazek z czyszczeniem seafoam.

Warto wspomniec ,ze tydzien temu zakupilem SeaFoam - srodek czyszczacy uklad wydechowy



zgodnie z procedura pol puszki zazsane przez vacum line - powoli - i po 20 min wygazowanie calego syfu.

Wczesniej zauwazylem juz jakiej jakby niestyki w stacyjce , przekrecajac kluczyk na ostatnia pozycje powinna zapalic sie odrazu od razu diody bateri,oleji ,silnika itp. czasem te wszystkei diody po przekreceniu stacyjki na te oststnia pozycje glupieja i i wszystko migocze /wlacza sie i wylacza w b. szybkim tempie w sekundzie dobrych pare razy , czasem wlacza sie od razu bez problemu a czasem zero reakcji i musze ciut jakby jeszcze ten kluczyk mocniej przekrecic mimo tego ze pozycji dalszej niz 3 nie ma.

Ok.

Teraz co sie stalo wczoraj.

zrobilem trase w jednym ciagu 320 km zostawilem samochod na parkingu na ok 30 min wracam chce odpalic, wszystko jakby w porzadku diody sie zapalaja ale, silnik kreci zapala sie i po nawet nie sekundzie gasnie, probowalem pare razu , docisnac mu szybko gaz by wszedl na obroty - bez skutku. Probowalem ze swiatlami , bez radia, i odpalil. co to bylo nie wiem. Jade nastepne 15 km samochod w trrakcie jazdy (gasnie)? - zapalila sie zielona dioda kluczyka i auto przestalo reagowac na gas, tzn jechalem na 4ce zauwazylem te diode i ze auto zwalnia zredukowalem za 3ke dodajac gas, auto wskoczylo na wyzsze obroty biegu trzeciego ale na gas zero reakcji, tak stoczylem sie na pobocze, poczekalem 2 min , ten sam ponowny problem z odpaleniem silnika jakby chcial a nie mogl i po ktorejs z prob odpalil, ze bylem w trasie to musialem jakos dojechac do domu, zrobilem nastepne ok 250 km i systuacja wiecej sie nie powtorzyla,zdarzylo sie to tylko raz.

Podsumowujac, czy mam miec pretensje sam do siebie przez zassanie tego plynu? sam juz nie wiem czy mam sie za to karcic i jest to nastepstwem tego ze w cylindrach jest ciecz? gdzies wyczytalem ze powodem tego ze auto zgaslo moze byc zle cisnienie w cylindrach - nie wiem czy to prawda czy to tylko teraz moja schiza ze to moja wina cxzy po prostu zbieg okolicznosci a powodem sa jakies zwarcia w elektryce? co z tym fantem zrobic, niby auto jezdzi zadnych objawow wiecej nie ma ,te problemy z elektryka w stacyjce i migotaniem diod czasem wystepuja a czasem wszystko gra.

Bylbym wdzieczny za jakas technicza pomoc lub nakierowanie na co zwrocic uwage io co nlezaloby poddac diagnostyce.
Przestraszyl mnie fakt ze auto "zgaslo" w trakcie jazdy a gdybym byl w zakrecie i zaskoczyla blokada kierownicy? Troche mnie to niepokoi.
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,949 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 16:16, 31.01.2011

zapalila sie zielona dioda kluczyka i auto przestalo reagowac na gas


immobilizer

zmień kluczyk, używaj zapasowego i zobacz czy się coś zmieni
ja mielem przez 3 miechy problem bo mi palił za 2-3 razem az wkoncu juz nie zapalił - rozkodował się kluczyk, po zmianie na zapasowy jak reką odjął
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Dylu

Dylu
  • Forumowicz
  • 168 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:189
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:26, 31.01.2011

Wczesniej zauwazylem juz jakiej jakby niestyki w stacyjce , przekrecajac kluczyk na ostatnia pozycje powinna zapalic sie odrazu od razu diody bateri,oleji ,silnika itp. czasem te wszystkei diody po przekreceniu stacyjki na te oststnia pozycje glupieja i i wszystko migocze /wlacza sie i wylacza w b. szybkim tempie w sekundzie dobrych pare razy , czasem wlacza sie od razu bez problemu a czasem zero reakcji i musze ciut jakby jeszcze ten kluczyk mocniej przekrecic mimo tego ze pozycji dalszej niz 3 nie ma.

Moim zdaniem stacyjka Ci się powoli rozsypuje.

Co do reszty... to :k

Do silnika wlewa się jedynie paliwo i olej... i NIC więcej, żadne ulepszacze, oczyszczacze, moto-sroto doktory czy inne cuda wianki mając w czymkolwiek pomóc, a suma summarum będące zazwyczaj syfem siejącym spustoszenie w silniku.
  • 0

#4 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:44, 31.01.2011

http://www.accordklu...kostka stacyjki Myśle że to powinno Ci pomódz.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:57, 31.01.2011

dzieki serdeczne za odpowiedzi,

widze ze jednak pada wszystko na elektryke / stacyjke / kostke / kluczyk

nic w desen silnika po moim experymencie czyszczeniowym ... ulga

Ale wciaz martwi mnie fakt ze samochod mogl tak po prostu w trakcie jazdy zgasnac... cholernie niebezpieczna sprawa.
  • 0

#6 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:22, 31.01.2011

Miałem identyczna sytuacje w mieście szok z tyłu korek ale wstyd a na początku Hania :oops: . Obciach. Ale odpaliłem i juz z miesiac smiga nic sie nie dzieje, ale na wiosne wymiana obowiazkowa 70 dych na allegro kostka
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:33, 31.01.2011

Czyli sprawa jasna trzeba to obowiazkowo zrobic, mnie taka akcja zdarzyla sie na zjezdzie z austostrady, dobrze ze mialem kierownice wyprostowana bo inaczej to blokada kiery i .... tragedia :k
  • 0

#8 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:15, 31.01.2011

Czyli sprawa jasna trzeba to obowiazkowo zrobic, mnie taka akcja zdarzyla sie na zjezdzie z austostrady, dobrze ze mialem kierownice wyprostowana bo inaczej to blokada kiery i .... tragedia :k


Blokada kierownicy nie grozi jak kluczyk jest w stacyjce
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:39, 31.01.2011

[Blokada kierownicy nie grozi jak kluczyk jest w stacyjce


No tak ale mowimy o sytuacji gdy w trakcie jazdy auto gasnie i pojawia sie dioda z kluczykiem ktora jakby informuje ze jego nie ma...
  • 0

#10 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3,396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 00:05, 01.02.2011

Nie, blokada jest mechaniczna, nie boj sie, nie zablokuje. Odbiornik immo nie widzi po poprostu ukladu, ktory jest w kluczyku.
I ten migajacy kluczyk wlasnie to oznacza.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:36, 01.02.2011

dzieki wielkie za tydzien robocizna.:)
  • 0

#12 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:32, 01.02.2011

Jak zrobisz daj znać czy immo czy kostka.
  • 0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 04:51, 05.02.2011

poki co dziala ,najwazniejsze ze to nic z silnikiem i troche sie uspokoilem ,bede to robil pod koniec lutego ,dam znac na pewno.
  • 0

#14 pyrkadj

pyrkadj
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:wielkopolskie
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:29, 06.02.2011

kolego wymieniaj kostke stacyjki i to szybko bo to niebezpieczne...miałem to samo-nieszło auta odpalic albo odpaliło i odrazu gasło...gasło w trakcie jazdy a wiesz czym to moze grozic w trakcie pokonywania zakrętu bez wspomagania...po wymianie kostki stacyjki spokój juz ponad rok...pozdrawiam
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:55, 06.02.2011

hm, a mialem w spokoju wymienic to w przeciagu mieciaca:/

czy to o tej czesci mowimy?

http://allegro.pl/no...1429565711.html

faktycznie jest to standardowa czesc pasujaca do wszystkich modeli tego rocznika?

ktos moze wie jaki jest nr seryjny?
dzieki

[ Dodano: 2011-02-06, 19:06 ]
jak ktos chce ,do przetlumaczenia ciekawy manual wymiany kostki

http://www.honda-tec...d.php?t=2353017
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq