XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Problem z odpaleniem i zgasniecie silnika- w trakcie jazdy?!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:11, 31.01.2011
Wczoraj pierwszy raz auto mnie zestresowalo, i nie wiem czy ma to jakis wspolny zwiazek z czyszczeniem seafoam.
Warto wspomniec ,ze tydzien temu zakupilem SeaFoam - srodek czyszczacy uklad wydechowy
zgodnie z procedura pol puszki zazsane przez vacum line - powoli - i po 20 min wygazowanie calego syfu.
Wczesniej zauwazylem juz jakiej jakby niestyki w stacyjce , przekrecajac kluczyk na ostatnia pozycje powinna zapalic sie odrazu od razu diody bateri,oleji ,silnika itp. czasem te wszystkei diody po przekreceniu stacyjki na te oststnia pozycje glupieja i i wszystko migocze /wlacza sie i wylacza w b. szybkim tempie w sekundzie dobrych pare razy , czasem wlacza sie od razu bez problemu a czasem zero reakcji i musze ciut jakby jeszcze ten kluczyk mocniej przekrecic mimo tego ze pozycji dalszej niz 3 nie ma.
Ok.
Teraz co sie stalo wczoraj.
zrobilem trase w jednym ciagu 320 km zostawilem samochod na parkingu na ok 30 min wracam chce odpalic, wszystko jakby w porzadku diody sie zapalaja ale, silnik kreci zapala sie i po nawet nie sekundzie gasnie, probowalem pare razu , docisnac mu szybko gaz by wszedl na obroty - bez skutku. Probowalem ze swiatlami , bez radia, i odpalil. co to bylo nie wiem. Jade nastepne 15 km samochod w trrakcie jazdy (gasnie)? - zapalila sie zielona dioda kluczyka i auto przestalo reagowac na gas, tzn jechalem na 4ce zauwazylem te diode i ze auto zwalnia zredukowalem za 3ke dodajac gas, auto wskoczylo na wyzsze obroty biegu trzeciego ale na gas zero reakcji, tak stoczylem sie na pobocze, poczekalem 2 min , ten sam ponowny problem z odpaleniem silnika jakby chcial a nie mogl i po ktorejs z prob odpalil, ze bylem w trasie to musialem jakos dojechac do domu, zrobilem nastepne ok 250 km i systuacja wiecej sie nie powtorzyla,zdarzylo sie to tylko raz.
Podsumowujac, czy mam miec pretensje sam do siebie przez zassanie tego plynu? sam juz nie wiem czy mam sie za to karcic i jest to nastepstwem tego ze w cylindrach jest ciecz? gdzies wyczytalem ze powodem tego ze auto zgaslo moze byc zle cisnienie w cylindrach - nie wiem czy to prawda czy to tylko teraz moja schiza ze to moja wina cxzy po prostu zbieg okolicznosci a powodem sa jakies zwarcia w elektryce? co z tym fantem zrobic, niby auto jezdzi zadnych objawow wiecej nie ma ,te problemy z elektryka w stacyjce i migotaniem diod czasem wystepuja a czasem wszystko gra.
Bylbym wdzieczny za jakas technicza pomoc lub nakierowanie na co zwrocic uwage io co nlezaloby poddac diagnostyce.
Przestraszyl mnie fakt ze auto "zgaslo" w trakcie jazdy a gdybym byl w zakrecie i zaskoczyla blokada kierownicy? Troche mnie to niepokoi.
#2
Napisano 16:16, 31.01.2011
zapalila sie zielona dioda kluczyka i auto przestalo reagowac na gas
immobilizer
zmień kluczyk, używaj zapasowego i zobacz czy się coś zmieni
ja mielem przez 3 miechy problem bo mi palił za 2-3 razem az wkoncu juz nie zapalił - rozkodował się kluczyk, po zmianie na zapasowy jak reką odjął
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 16:26, 31.01.2011
Moim zdaniem stacyjka Ci się powoli rozsypuje.Wczesniej zauwazylem juz jakiej jakby niestyki w stacyjce , przekrecajac kluczyk na ostatnia pozycje powinna zapalic sie odrazu od razu diody bateri,oleji ,silnika itp. czasem te wszystkei diody po przekreceniu stacyjki na te oststnia pozycje glupieja i i wszystko migocze /wlacza sie i wylacza w b. szybkim tempie w sekundzie dobrych pare razy , czasem wlacza sie od razu bez problemu a czasem zero reakcji i musze ciut jakby jeszcze ten kluczyk mocniej przekrecic mimo tego ze pozycji dalszej niz 3 nie ma.
Co do reszty... to
Do silnika wlewa się jedynie paliwo i olej... i NIC więcej, żadne ulepszacze, oczyszczacze, moto-sroto doktory czy inne cuda wianki mając w czymkolwiek pomóc, a suma summarum będące zazwyczaj syfem siejącym spustoszenie w silniku.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:57, 31.01.2011
widze ze jednak pada wszystko na elektryke / stacyjke / kostke / kluczyk
nic w desen silnika po moim experymencie czyszczeniowym ... ulga
Ale wciaz martwi mnie fakt ze samochod mogl tak po prostu w trakcie jazdy zgasnac... cholernie niebezpieczna sprawa.
#6
Napisano 18:22, 31.01.2011
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:33, 31.01.2011
#8
Napisano 20:15, 31.01.2011
Czyli sprawa jasna trzeba to obowiazkowo zrobic, mnie taka akcja zdarzyla sie na zjezdzie z austostrady, dobrze ze mialem kierownice wyprostowana bo inaczej to blokada kiery i .... tragedia
Blokada kierownicy nie grozi jak kluczyk jest w stacyjce
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:39, 31.01.2011
[Blokada kierownicy nie grozi jak kluczyk jest w stacyjce
No tak ale mowimy o sytuacji gdy w trakcie jazdy auto gasnie i pojawia sie dioda z kluczykiem ktora jakby informuje ze jego nie ma...
#10
Napisano 00:05, 01.02.2011
I ten migajacy kluczyk wlasnie to oznacza.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:36, 01.02.2011
#12
Napisano 17:32, 01.02.2011
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 04:51, 05.02.2011
#14
Napisano 18:29, 06.02.2011
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:55, 06.02.2011
czy to o tej czesci mowimy?
http://allegro.pl/no...1429565711.html
faktycznie jest to standardowa czesc pasujaca do wszystkich modeli tego rocznika?
ktos moze wie jaki jest nr seryjny?
dzieki
[ Dodano: 2011-02-06, 19:06 ]
jak ktos chce ,do przetlumaczenia ciekawy manual wymiany kostki
http://www.honda-tec...d.php?t=2353017
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych