Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Przelozenie wszystkich mechanizmow w drzwiach lewych pasazer


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:09, 27.01.2011

Jak sie domyslacie to anglik i z lewej mamy pasazera.
Tapicerka juz sciagnieta z pomoca dzielu zrob to sam.
I co dalej ? Od czego zaczac zeby wszystko przelozyc ? W szczegolnosci jak sie wyciaga i wklada szybe. ?
Prosze o jakis plan kolejnosci , co pokolei robic ???
  • 0

#2 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:29, 27.01.2011

Jak sie domyslacie to anglik i z lewej mamy pasazera.
Tapicerka juz sciagnieta z pomoca dzielu zrob to sam.
I co dalej ? Od czego zaczac zeby wszystko przelozyc ? W szczegolnosci jak sie wyciaga i wklada szybe. ?
Prosze o jakis plan kolejnosci , co pokolei robic ???


1. opuszczasz szybę mniej więcej do połowy, żeby w otworach kontrolnych zobaczyć dwie śruby mocujące szybę do prowadnicy
2. odkręcasz te śruby
3. wyjmujesz szybę, albo zostawiasz ją w drzwiach
4. odpinasz kostkę od silnika napędu szyby
5. odkręcasz 4 śruby prowadnicy i 3 śruby silnika napędu szyby
6. wyjmujesz prowadnicę z silnikiem
7. bierzesz się za demontaż klamki i zamka

To by było na tyle :mrgreen:

Jeśli pomogłem kliknij przycisk pomógł :B
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:58, 28.01.2011

Jakis konkretny sposob po odkreceniu srub mocujacych szybe do prowadnic na wyciagniecie jej z tych prowadnic i calych drzwi ? W sesie czy ja jakos przekrecic i w ktory bok zeby jej nie uszkodzic?? Jutro to bede robil dlatego dopytuje.
A i drugie pytanie... Dziwna sprawa bo w moich drzwiach orginalnych idzie wiazka elektryczna i przy przejsciu gumowym (zaraz przy samym wyjsciu z drzwi od srodka) z drzwi do reszty nadwozia jest wielka biala kostka. W drugich skolei drzwiach ktore chce zalozyc juz jest wiazka elektryczna, ale tam ona nie ma tej kostki, wiazka sie ciagnie dalej przez to przejscie gumowe i dopiero za przejsciem jest o wiele mniejsza szara kostka. Czemu taka roznica ? I czy rzeczywiscie w mojej wiazce dalej tez bedzie taka kostka szara ?? Bo jesli bedzie to nie warto przekladac kabli, zostaie je.
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:04, 28.01.2011

Po odkręceniu śrub trzymasz za szybę tak,aby nie wyślizgnęła się z rąk i pod kątem ją wyciągasz do góry-spokojnie wyjdzie.Co do samej wiązki to nie ryzykowałbym i przełożył oryginalną wiązkę,bo przecież drzwi będziesz miał rozebrane.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:33, 31.01.2011

jak wyczepic ten pret co idzie z zamka do kl;amki?????????????????
  • 0

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:36, 31.01.2011

Na pręcie masz plastikową zaczepkę którą należy palcami podnieść do góry(nawet siłą-nic nie połamiesz).Ten plastik działa na zasadzie zatrzasku.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:54, 31.01.2011

no ta zaczepke odczepilem z pretu ale jak ciagne od zamka tak zeby wyszedl ten pret to stawia opor
nie wiem czy mam na sile wyciagac
a pozatym jak klamke wyciagnac ?? odkrecilem ta mala srubeczke co jest kolo tego suwaka od klamki a to dalej sie nie rusza.. przy okazji wpadla mi gdzies ta srubka w drzwi :P a tu sie sciemnia :P
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq