XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pytanie do znawców napędów 4x4...
#1
Napisano 09:40, 19.01.2011
Mam Suzuki Swift 4x4, gdzie napęd wygląda tak:
- normalnie jest 90% na przód, 10% na tył
- przy poślizgu przodu, napęd idzie 50:50
Sposób napędu tyłu: sprzęgło wiskotyczne.
I teraz pytanie dla osób dobrze zorientowanych w temacie: czy da się zablokować w jakiś sposób tą wiskozę tak, aby zrobić z tego stałe 50:50?
Doczytałem, że niektóre subaru mają tył właśnie na wiskozie, a tam jest podział równy mocy.
M.
- Nie synku, to diesel...
#2
Napisano 14:42, 19.01.2011
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#3
Napisano 15:54, 19.01.2011
Tyle, że dla mnie to świetna rzecz, a Żonie przeszkadza to (a raczej jej błędnikowi).
Chciałbym to zablokować tylko na zimę.
Natomiast dowiedziałem się już, że bez centralnego mechanizmu różnicowego nie da się tego zrobić (naprężenia w napędzie zniszczą go całego).
- Nie synku, to diesel...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych