Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Słabe samo-centrowanie kół


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
16 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 02:54, 18.01.2011

Witam.Od pewnego czasu spostrzegłem w swoim accordzie Vg słabe,spowolnione, jakby z oporem powracanie kierownicy do pozycji na wprost.Równiez siła jaka trzeba przyłożyć do kierownicy by skręcić jest wieksza.Dodam że sworznie i końcówki drazków byly niedawno wymieniane.Oczywistą diagnoża jaka sie nasuwa jest magiel.Czy komuś przychodzi do glowy cos jeszcze?
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8882 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:25, 18.01.2011

Jaki masz olej w zbiorniczku wspomagania - może już pasowałoby wymienić?
Poza tym poszukaj sobie o regeneracji pompy wspomagania.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:41, 18.01.2011

OK.Pompa może byc przyczyną ze ciezej sie skreca,ale czy moze byc rowniez przyczyna ze gorzej powraca?Olej honda PSF wymieniany niedawno.Wymiana nie pomogła.Pompa swoją drogą jest u mnie lekko dogorywajaca - wydaje dzwiek zuzytego lożyska, jednak tak jak juz wspomnialem nie wydaje mi sie aby samo centrowanie moglo cierpieć z tego powodu.Kolejnym argumentem wskazującym na magiel jest to że ostatnio przerwala mis ie oslona drazka kierowniczego, nie wiem jednak czy jest mozliwosc aby bloto dostalo sie do magla...
  • 0

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:31, 18.01.2011

Dodam że sworznie i końcówki drazków byly niedawno wymieniane.


zbieżność, głu.cze, zbieżność :B
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:20, 18.01.2011

zbieżność,


Dokładnie
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:15, 18.01.2011

zbieznosc została ustawiona.Ponadto kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy i kąty pochylenia kół są idealne
  • 0

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:53, 18.01.2011

czy przed wymianą było ok, po wymianie to się stało?
masz wydruk z geometrii?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:02, 19.01.2011

Nie to nie mialo zwiazku z wymiana.Wydruk mam.Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy L 3*04`P 3*09` pochylenie kola L 0*29` P 0*00` no i wiadomo zbieznosc na 0.Wiec tak jak mówie to nie tu nalezy sie doszukiwac przyczyny.Dodam że samochód od nowości w najbliższej rodzinie , wiec wiem na pewno ze nie mial dzwona ani krawężnikowej przygody ale ma juz 350kkm przebiegu.
  • 0

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:06, 19.01.2011

no to w takim razie musisz udać się w kierunku wspomagania, bądź maglownicy
czy pompa wydaje jakieś niepokojące dźwięki?

najłatwiej z tego dwojga wymienić płyn w układzie wspomagania i zobaczyć czy coś
się zmieniło
lej tylko OEM Honda PSF-S, w cenie 80pln za 1l, potrzeba Ci pewnie koło 600ml, ale weź
lepiej ten litr, będzie na dolewki
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:14, 19.01.2011

wymienialem pompe ponieważ w starej huczalo lozysko.Zalalem PSF-em.Pompa którą kupilem okazala sie niestety tez chucząca z tym że troche mniej.Kolejne dosc wazne spostrzezenie jest takie że kiera nieco lepiej wraca od prawej do srodka niz od lewej do srodka choc nie jest to jakas kolosalna roznica.Rozumiem że problem z pompa może powodować ze trzeba uyzc wiekszej sily by skrecic lecz nie bardzo rozumiem co samo-powracanie kiery na do niej.Moim zdaniem to niezalezne.
  • 0

#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:19, 19.01.2011

no na logikę to tak, ale nie od dziś znamy równanie Bernoulliego,
niezbadane są ścieżki fizyki :om:


jest zakład co regeneruje maglownice w Łodzi, koszta pewnie koło 600-800plnów

ale poczekaj, niech się wypowiedzą mądre głowy z forum
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 Sopelblue

Sopelblue
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:11, 19.01.2011

Witam. Ja mam podobne objawy od jakiegoś czasu auto ciągnie delikatnie w prawo i powrót kierownicy po skręcie jest różny po skręcie w lewo i w prawo. Najbardziej denerwuje mnie ciągłe kontrowanie w lewo. Myślałem że to wina opon, potem zbieżności i może końcówek lub sworzni ale wszytko ww. jest OK.
Dlatego ja obstawiam na łożysko poduszki Mc Pherson' ów przynajmniej z jednej strony. Ale zastanawiam się czy nie wymienić kompletu.
  • 0

#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:17, 19.01.2011

Sopelblue, u nas nie ma McPhersona, to szczegół, ale co to jest to łożysko?

pokaż palcem

Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 Sopelblue

Sopelblue
  • Forumowicz
  • 17 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:11, 19.01.2011

:oops: to teraz dałem do pieca. Masz racje. Z lekka się zagalopowałem. Po prostu wymieniałam te łożyska ostatnio w innym aucie i tam to pomogło. Z rozpędu myśląc o tamtym aucie pisałem o Hance. Mój błąd :-P
No i wracając do tematu to co? Sworzeń dolny lub górny tylko zostaje czy coś jeszcze innego?
  • 0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:30, 19.01.2011

twoja sytuacja od mojej różni sie tym że mi po puszczeniu fajery fura jedzie idealnie prosto.U Ciebie to niemal na pewno kąty.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq