Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Stuki w układzie kierowniczym


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:45, 09.01.2011

Witam wszystkich! mam prośbę: potrzebuje pomocy w postaci jakiegoś manulala(schematu) maglownicy, bo problem mój wygląda następująco, od niedawna zaczęło mi stukać, pukać na nierównościach, wymieniłem sworznie górne(bo miały luz juz), koncówki drążków, drążki, stabilizatory, po tym wszystkim dalej se puka i to dosyć mocno,
zostały do wymiany sworznie dolne( będę je wymieniał), ale dziwi mnie jedna rzecz:
Bo po tej wymianie jak i zresztą przed, jak ruszam prawym kołem na boki to czuć lekki luz i słychać jak coś lekko stuka(pomyslało by sie że koncówka albo drążek) ale to nie to, sworzeń dolny też wykluczam, bo jak miałem koncówke drążka wypiętą i szarpałem za drążek z maglownicą to wyraźnie było czuć i słychać ze to stuka z magla, ale to co własnie mnie dziwi to to ze tylko stuka z prawej strony, bo z lewej strony zrobiłem tak samo i nie stukało a luzu jako tako nie mam na maglu zeby mi auto pływało po całej drodze, i żadnych drgań przy żadnych prędkościach, żadnego ściągania, prowadzi się super.
Dlatego pytam o manuala, żeby ewentualnie zajrzeć do manuala i sprawdzić co to może być jeszcze, bo własnie z tej prawej strony jest nakrętka prawdopodobnie z tuleja prowadzącą, bo wrażenie też mam takie jakby listwa maglownicy za bardzo na boki latała, chce wykluczyć inne opcje, żeby potem sie nie okazało ze posłałem dobra maglownice do regeneracji pozdrawiam
  • 0
VTEC

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:12, 10.01.2011

chyba nic lepszego nie znajdziesz

http://japancars.ru/...=B__3310&s=0.45
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 10.01.2011

Sprawdź przeguby i łożyska, bo możliwe, że szukasz nie tam gdzie trzeba przyczyny
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#4 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:34, 10.01.2011

Hmmm przeguby nie sa najlepsze ale raczej je wykluczam, zastanawia mnie jeszcze dolny sworzen bo stuka to coraz bardziej, ale pomijając fakt ze stuka tez jak ruszam samym drążkiem z listwa po odkreceniu i wybiciu koncówki drązka od koła, ale tylko z prawej strony
  • 0
VTEC

#5 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:50, 10.01.2011

grzesvtec, to stukanie masz na wyłączonym silniku?

a na włączonym jest ok?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#6 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:52, 10.01.2011

i na włączonym i na wyłączonym
powoli juz mie to doprowadza do niepowiem czego, ale naszczeście jestem cierpliwy,
jutro kanał i brecha i zobacze sworznie dolne jak samochód stoi na kołach bo wczesniej sprawdzałem na podnośniku i nie widziałem luzu ani nie wyczuwałem nic, jeszcze sie przyjrze bardziej tej przekładni
  • 0
VTEC

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:57, 10.01.2011

czyli stary test na sprawność maglownicy (na wył. stuk, na wł. cisza)
oblewa Twoje auto?

to moja sugestia jest taka, oddanie maglownicy do regeneracji

jest temat o tym na forum
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:03, 10.01.2011

no chyba z tego wynika ze maglownica pojdzie do regeneracji(bo u mnie stuka i na właczony i na wyłaczonym), ale jutro jeszcze to zobacze dokładniej
  • 0
VTEC

#9 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:07, 11.01.2011

Jak byś chcał to mógłbym rzucić okiem na Twojego Accorda, ale dopiero po 22 stycznia (wtedy pojawię się w Rybniku na parę dni). Wątpię żeby to był magiel- stukał by też raczej z lewej strony.
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#10 grzesvtec

grzesvtec
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:1.8
  • Wersja:is
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 03:52, 12.01.2011

Wątpię żeby to był magiel- stukał by też raczej z lewej strony.


No własnie też tak myślę że stukał by też i z lewej strony.
Wczoraj sprawdziłem to dokładniej, i to co wali(stuka trzaska) tak bardzo na nierównościach i dziurach to hehe amortyzator, rozcieczony nie jest ale stuka se w srodku, ale co do maglownicy to dalej mi sie to nie podoba, bo jak ruszałem samą maglownica, koncówki były wypietę to stukało.
Na włączonym i wyłączonym jak ruszm kierownica to nie stuka, ale z tej prawej strony jak ruszam listwa to słysze taki lekki stuk, ja podejżewam tą tuleje prowadzącą na koncu maglownicy, bo ma lekkie luzy na boki własnie, a tam jest taka nakrętka, i podobno sa zestawy naprawcze, bo nie usmiecha mi sie 1000zł czy 800 dawac za regeneracje(za taką kase to powinna być nowa w jakich my czasach żyjemy) skoro nie ma luzu na liswie, a i tak bede wymieniał amory z kumplem to wybadam to dokładniej jak bede miał rozebrane zawieszenie
Chiałem dodać jeszcze ze przed swietami walneła mi ta guma harmonijkowa co osłania drążek i łączy sie z maglem, ale ta osłona była z lewej strony a stuka z prawej, i ubyło też trochę płynu z wspomagania własnie tą strona gdzie ta guma była walnieta, mysle ze przez to ze dostał sie brud, to płynu ubyło, bo magiel to nic innego jak siłownik hydrauliczny, wyczysciłem listwe i co sie dało z brudu, dałem troche smaru i nowa gume (najlepsze jest to ze guma pasuje z daewoo tico serio hehe, dopasowaliśmy w sklepie na szybko bo potrzebowałem) płyn uzupełniłem i do tej pory auto non stop jeździ i nic nie ubywa nigdzie nie kapie.
Gdyby ktoś miał jeszcze jakies pomysły , sugestie, porady odnośnie magla to z góry dzieki, puki co to szykuje kase i w wolnej chwili pojade po amory
Odnośnie tego spotkania to z góry dzieki za checi, naprawdę to doceniam, ale szczerze to cieżko by sie było zgrac, bo mnie też wiecej nie ma niż jestem, samochód ciagle jest w trasie, bo na zmiane jezdze z żoną do pracy, i tez z kochana córunia sie spedza czas pozdrawiam

[ Dodano: 2011-01-14, 15:00 ]
panowie nie chce zakładać nowego tematu, powiedzcie mi jaki jest numer katalogowy, albo jakiej konkretnie firmy szukać wahacza górnego poprzecznego z tyłu, bo kumpel w sklepie zamówił mi ale przyszedł za długi i nie umie nigdzie znaleść, albo sa niedostępne albo za długie, z tego co mierzyłem to długośc około 23-24cm, a chodzi mi konkretnie o ten wahacz http://moto.allegro....1380900797.html, tu akurat to jest jakies bardzo tanie i no name bo tak to ponad 100zł z HERTH+BUSS JAKOPARTS sztuka wychodziła ale on był regulowany a tam sa na stałe, z innej firmy tez było za długie, kurcze i juz nie wiem
  • 0
VTEC




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq