Skocz do zawartości


RODO w HAKP

ATR + gaz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
164 odpowiedzi w tym temacie

#121 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:22, 31.07.2011

Jeżeli chcecie się tak bawić to proponuję 2 X ACR01 i czerwone Hana 2100,chociaż u mnie jest jeden reduktor i spoko daje radę.


A może wiesz jaka maks butla wejdzie zamiast koła zapasowego w 7.genie w sedanie i w kombiaku ?
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#122 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:20, 31.07.2011

650x200mm 220-230mm będzie podniesiona podłoga.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#123 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:25, 31.07.2011

650x200mm 220-230mm będzie podniesiona podłoga.


Czyli ok 52L LPG ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#124 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 15:06, 02.08.2011

ja ma 55L wysokoś 230 mm musiałem zdemontować zamek żeby nie odstawała podłoga przy zamku o około 1-2 cm. Ale 48 litrów gazu w butli- bezcenne.
  • 0

#125 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:49, 09.08.2011

no i fura poszła na instalację........zobaczymy co to Damian poczyni ;-)
  • 0

#126 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:11, 09.08.2011

no to czekamy z niecierpliwoscia, jak tylko bedzie to dawaj foty jak to poukładał. :aparat: :pb98:
  • 0

#127 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 23:17, 09.08.2011

No sam też jestem ciekaw jak to ci wyjdzie. Mam nadzieję że będzie świetnie chodziło. Powiedz mi tarjei86, jedną rzecz...jaką butlę będziesz mieć w kole (pojemność).
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#128 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 07:59, 10.08.2011

spurek, jeszcze nie wiem - póki co mam tam włożoną jeszcze butlę ze starej instalki (z czasów 1.8) i Damian powiedział, że zobaczy czy coś z niej będzie. Jakby co - wymieni. Tamta była o tyle fajna, że idealnie mieściła się w miejsce zapasówki, nic nie wystawało itp. A miała chyba 50 l z tego co pamiętam, ale muszę się upewnić.
  • 0

#129 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:00, 10.08.2011

butli niech nie rusza a wielozawór w niej zmieni... i tyle
  • 0

#130 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:53, 10.08.2011

ponoć wóz gotowy i śmiga jak talala na gazie...aż Damian był zaskoczony ;-) jedynie co, to muszę jeszcze zlikwidować ten świst spod ssącego - Damian zauważył (i chwała mu za to!) że łapie lewe powietrze na 3 i 4 cylinder, co potwierdza teorię, że ssak z A7 w głowicy np. A8 (jak u mnie) wymaga jednak dodatkowej przeróbki. Zatem przeróbkę zrobię sam (pentaq mnie już naprowadził co wymaga zaślepienia - dziękuję :ok ) lub z pomocą Andrzeja z MorawiCar w Krakowie. Szkoda tylko, że znowu ludzie od swapa tego nie wiedzieli/nie zauważyli :-/ cieszę się jednak, że przy okazji instalacji LPG - wyszło to co mogło wyjść później "za późno". Jutro odbiór - zobaczymy co i jak ;-)

Butla została moja. Poszukam w papierach ile ma litrów.
  • 0

#131 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:46, 11.08.2011

ssak A7 ma taki weżyk od spodu co wchodzi we flansze. W głowicy nie mam wejścia na to. Nie wiem czy to to.... bo dopiero jak czyściłem ssaka i wypłynął mi stamtąd "czyścik" skapnąłem się że takie coś jest :oops:

Dołączona grafika
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#132 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 11:59, 11.08.2011

spurek, dzięki za dodatkowe info :ok sam muszę t o po weekendzie rozebrać i zobaczymy ;-)
  • 0

#133 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:03, 11.08.2011

tarjei86 na LPG :shock: świat sie kończy :mrgreen:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#134 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:10, 11.08.2011

nie daje głowy za to że w głowicy nie ma otworu, bo nie maiłem wyjętego silnika...ale lusterkiem patrzyłem i nie widziałem nic. Uszczelka od Peeleena tez nie ma nawierconego otworu pod to....w ogóle nie wiem po co to jest bo ja mam ssaka z A7 i H22A7 :shock:
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#135 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 12:11, 11.08.2011

tarjei86 na LPG :shock: świat sie kończy :mrgreen:


:mrgreen:


nie daje głowy za to że w głowicy nie ma otworu, bo nie maiłem wyjętego silnika...ale lusterkiem patrzyłem i nie widziałem nic. Uszczelka od Peeleena tez nie ma nawierconego otworu pod to....w ogóle nie wiem po co to jest bo ja mam ssaka z A7 i H22A7 :shock:


No ja też miałem A7 do A7, ale potem słupek zmieniłem i zaczęło syczeć. Pentaq mi napisał, że te małe dziurki nad portami powinny być zaślepione. Muszę więc to zrobić w pierwszej kolejności. Ale na przód muszę jeszcze jedną uszczelkę sobie sprawić ;-)

BTW - co się Damian nawkur*iał żeby zdjąć starą uszczelkę z głowicy :shock: ponoć beton był, a przecież była zmieniana jakieś 5-6 miesiący temu, przy re-swapie. Pół dnia stracił, żeby to zedrzeć.....
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq