Skocz do zawartości


RODO w HAKP

ATR + gaz


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
164 odpowiedzi w tym temacie

#46 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:47, 07.02.2011

swiecal, podałbyś jakieś konkrety co do instalacji? Model dokładny, komponenty itp. Będę zobowiązany ;-)


Też chętnie bym się dowiedział czegoś więcej co konkretnie u Ciebie siedzi na VTECu.
  • 0

#47 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:59, 07.02.2011

niebawem nastanie moda na zagazowane ATRy :r
  • 0

#48 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 01:12, 08.02.2011

Czemu tak się upierasz przy tym przyłączeniu przy 5100rpm? Na gazie będzie szedł do odcięcia. Instalacja landi renzo omegas jest generalnie najlepsza, chociaż nie wyprowadzali praktycznie żadnych zmian od 10 lat.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#49 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:15, 08.02.2011

pablo.see, ale czym ona się tak dokładnie charakteryzuje? Czym wyróżnia na tle np. najnowszych STAGów czy BRC?
  • 0

#50 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:22, 08.02.2011

swiecal, podałbyś jakieś konkrety co do instalacji? Model dokładny, komponenty itp. Będę zobowiązany ;-)


prosze bardzo ;-)

1. reduktor IG1
2. elektrozawor gazowy MED
3. elektrowtryskiwacze RGI
4. filtr MED
5. elektroniczna jednostka sterujaca OMEGAS
6. zbiornik STAKO
7. zawor tankowania LANDIRENZO
8. wielozawor LANDIRENZO
9. obudowa wielozaworu STAKO

To wszystko spisalem z homologacji :mrgreen:
  • 0

#51 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:43, 08.02.2011

swiecal, podziękował :B
  • 0

#52 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:47, 08.02.2011

swiecal, podziękował :B


nie ma sprawy ;-)
  • 0

#53 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:00, 08.02.2011

swiecal, podałbyś jakieś konkrety co do instalacji? Model dokładny, komponenty itp. Będę zobowiązany ;-)


prosze bardzo ;-)

1. reduktor IG1
2. elektrozawor gazowy MED
3. elektrowtryskiwacze RGI
4. filtr MED
5. elektroniczna jednostka sterujaca OMEGAS
6. zbiornik STAKO
7. zawor tankowania LANDIRENZO
8. wielozawor LANDIRENZO
9. obudowa wielozaworu STAKO

To wszystko spisalem z homologacji :mrgreen:


Dzięki wielkie :ok
  • 0

#54 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:16, 08.02.2011

i wszystko w tym temacie.... a swiecal, zakładał u Marka i nie powiem ale nie jedne B18C4 albo B16 było gazowane i sprawdzane i szło jak głupie.... a silnik z ATR'a nie jest jakimś tam ola boga świętego do zagazowania... jak ktoś ma opory zapraszam na konsultacje do świecala albo Marka.
  • 0

#55 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:29, 08.02.2011

GLINUS tez u Marka zakladal
  • 0

#56 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:40, 08.02.2011

GLINUS tez u Marka zakladal

a jak nie bo poznałem ich potem ale mam przez Marka zmodyfikowany i doprowadzony do ładu...
Co mogę powiedzieć nie znam drugiego takiego zakładu i Polecam ich szczerze...
  • 0

#57 swiecal

swiecal
  • Forumowicz
  • 196 postów
  • Skąd:zambrow/edinburgh
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:52, 08.02.2011

GLINUS tez u Marka zakladal

a jak nie bo poznałem ich potem ale mam przez Marka zmodyfikowany i doprowadzony do ładu...
Co mogę powiedzieć nie znam drugiego takiego zakładu i Polecam ich szczerze...


dokladnie to bylo ze GLINUS u kogos innego chyba zakladal ale Marek ja wysterowal bo byly bardzo duze problemy
  • 0

#58 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:07, 08.02.2011

dokladnie to bylo ze GLINUS u kogos innego chyba zakladal ale Marek ja wysterowal bo byly bardzo duze problemy

Dokładnie to kiedyś Pan N...ś (znany w całej W-wie kontrowersyjny jegomość,że tak powiem :mrgreen:) i Marek uratowali mnie od kłopotów-nie dość,że wymienili mi reduktor i listwę to jeszcze ustawili tak,że kłopotów nie było.Tak przez ponad dwa lata jeżdżę na zestawie z podpisu i jest git :ok
  • 0

#59 donald1972

donald1972
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:3,2
  • Wersja:Sport
  • KM:258
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:0
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:58, 20.02.2011

Mam LR i uwazam że jest to jedna z lepszych instalacji jakie obecnie są(napewno jest lepsza od staga) a dlaczego -bo kosztuje 3500-4000 a nie jak stag 2200 cena mówi za siebie a jak ktos nie wierzy niech zobaczy jak wyglądają wtryski od jednej i drugiej.Jeżeli ktos ma problem i uważa że gaz to zło to niech sie juz więcej nie wypowiada i niech innych nie na mawia na rezygnacje.Jezeli miał pecha z żle założona instalacja w stodole to jego problem -przypuszczam że chciał założyc tanio i takie są efekty.Podstawa to dobry gazownik których jest bardzo mało a pożniej dobra instalacja.

[ Dodano: 2011-02-20, 12:06 ]
Dodam ze mam jeszcze jedno wozidełko skoda felicja 1,3 lpg 160tys/km na lpg i nic sie nie dzieje,oleju nie podbiera ,wszystko hula jak trzeba.Ci co sa przeciwni lpg to nawet dobrze bo jeżeli by sie przekonali do gazu to by zaczeli innych namawiac co by mogło spowodowac wzrost cen lpg i opłacalnośc by spadła.
  • 0
donald

#60 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:56, 21.02.2011

niebawem nastanie moda na zagazowane ATRy :r


Nrique jeszcze chyba na gazie śmiga
Zobaczymy kto sie jeszcze przyzna?
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq