Skocz do zawartości


RODO w HAKP

przy skręcie słychać skrzypienie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:26, 06.01.2011

koledzy mam mały problem z moją pszczółka przy skręcie słychać skrzypienie ale to taki głuchy dźwięk a w zbiorniczku mam żółty płyn i nie wiem o co tu kaman bo znam tylko czerwony i zielony płyn do układu wspomagania kierowniczego i co mam teraz zroić bo w sobote musze po panne lecieć na lotnisko a nie chcem żey coś sie stało mojej malutkiej
pozdrawiam
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:31, 07.01.2011

Myślisz,że to od wspomagania?a może łącznik stabilizatora.Poczytaj również ten temat:
http://www.accordklu...pic.php?p=33768
  • 0

#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:56, 08.01.2011

płyn powinien być taki brązowy, choć niektórzy mówią ze jest żółty. Zależy jakie masz patrzały i jakie czopki w oku.
Sprawdź też to o czym pisze glinus, bo może być jakas guma w zawiasie.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:02, 08.01.2011

skrzypienie czy piszczenie? pompa raczej piszcze, huczy niż skrzypi. Skrzypieć lubią sworznie.
Każdy ten sam dźwięk może opisywać inaczej więc...
  • 0

#5 kamsmol

kamsmol
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Mielec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:116
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:06, 08.01.2011

Witam

U mnie jakiś miesiąc temu zaczęło bardzo skrzypieć-strzec przy skręcie w lewo... Górne sworznie wahacza wymieniałem, więc one zostały wykluczone. Po przeczytaniu informacji z różnych forum, doszedłem do wniosku, że powodem mogą być sworznie ale dolnego wahacza i dlatego szybko je wymieniłem u mechanika. Od tego momentu jak ręką odjął, cichutko a zarazem kierownica zaczęła lżej pracować. Dlatego radzę sprawdzić właśnie sworznie wahacza dolnego, bo konsekwencje urwania sworzni dolnych mogą być tragiczne!

Pozdrawiam
Kamil
  • 0

#6 89halski89

89halski89
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Rybnik
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:13, 16.01.2011

Witam Mam to samo skrzypi przy skręcaniu. Górny sworzeń wymieniony jakieś 10-12tys km temu. Mam jeszcze jeden objaw. Gdy zgóry naciskam na lewy przedni błotnik to wtedy też skrzypi, z prawej jest cicho. Także koledzy dolny sworzeń? pzdr
  • 0

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:24, 17.01.2011

mogą być jeszcze gumy/poduszki stabilizatora,
ale to groszowa sprawa z wymianą (w 100pln na OEM częściach się zmieścisz)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:51, 17.01.2011

Sworzeń łaczniki stabilizatora gumy. Na perwszym miejscu sworzen.
  • 0

#9 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 17.01.2011

Gdy zgóry naciskam na lewy przedni błotnik to wtedy też skrzypi, z prawej jest cicho. Także koledzy dolny sworzeń?

Miałem to samo.Również od razu wymieniłem dolny sworzeń i skrzypienie ustąpiło.
Firma 555
Cena: 88 zł ( do mojego modelu i z przesyłką )
Wymiana: 140 zł
  • 0

#10 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:51, 17.01.2011

Kolego wymień płyn hydrauliczny i przestanie skrzypieć (oczywiście PSF honda).
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:53, 17.01.2011

muloj, z drzewa spadłeś chyba, co? :om:

przecież pisze że przy naciskaniu, to co ma PS układ do tego?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:31, 17.01.2011

Kolego kardas czytaj ze zrozumieniem bo pierwsze zdanie brzmi "przy skręcie w lewo" nie spadłem z drzewa bo miałem taki sam objaw w cg9 skrzypiało tak jakby zacierał się magiel po zmianie płynu problem znikł.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#13 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:56, 17.01.2011

kolego muloj, z całym szacunkiem, ale spadłeś z drzewa i to jeszcze na oczy :om:

proszę, ten post (6 sty nad Twoim)

Witam Mam to samo skrzypi przy skręcaniu. Górny sworzeń wymieniony jakieś 10-12tys km temu. Mam jeszcze jeden objaw. Gdy zgóry naciskam na lewy przedni błotnik to wtedy też skrzypi, z prawej jest cicho. Także koledzy dolny sworzeń? pzdr


teraz o nim rozmawiamy, tak mi się wydaje, bo autor pierwszego znikł :bag
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#14 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:28, 17.01.2011

Moja uwaga była do pierwszego postu, a tak na marginesie miałem też kiedyś podobne objawy po wymianie górnego wachacza, ale w cg9 niedociągnięte były dobrze śruby mocujące wachacz do nadwozia i w czasie naciskania na przód wahzacz skrzypiał, i jeszcze jedno jeżeli sworzeń był wymieniany to napewno wachacz był zdemontowany, a po załorzeniu śruby wachacza dociąga się pod ciężarem samochodu może w tym przypadku popełniono błąd w sztuce i dociągnięto wachacz na podnośniku i teraz wydaje w czasie pracy dziwne odgłosy.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#15 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:30, 17.01.2011

może być, ta kolejność dokręcania jest ważna bo można pozrywać tuleje,
a teraz guma pracuje i skrzypi

jechać na OSKP i tam za 20pln sprawdzą
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq