XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accorda 2.4 - zawieszenie KONI Sport strasznie stuka..
#16
Napisano 23:41, 09.02.2011
#17
Napisano 23:41, 09.02.2011
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#18
Napisano 14:57, 10.02.2011
Co do zawieszenia sportowego OEM Honda, to w Warszawie w ASO (Honda Witolin bodajże) jak pytałem to powiedzieli, że mają dostępne i kosztuje coś ok 2500 pln, dokładnie nie pamiętam.
#19
Napisano 17:40, 10.02.2011
#20
Napisano 18:42, 10.02.2011
B8 to jest straszny beton. B6 bym polecił.B8 bo sa tansze
#21
Napisano 18:43, 10.02.2011
#22
Napisano 19:54, 10.02.2011
B8 ma krótszy skok i jakoś tam jest inaczej napełniony, czy czym innym napełniony, przez co jest nieco twardszym amortyzatorem
#23
Napisano 19:58, 10.02.2011
#24
Napisano 21:10, 10.02.2011
#25
Napisano 21:17, 10.02.2011
#26
Napisano 10:26, 11.02.2011
Dlatego nie obniża się mocno, tylko tyle na ile pozwala konstrukcja obudowy, żeby zachować jeszcze jakiś skok. Z tym, że wtedy skok jest krótszy a amorek i musi być twardszy, bo ma zupełnie inne zakresy pracy. Na mniejszej amplitudzie zadziałania musi stłumić to samo, co cywilny amorek na dłuższym zakresie.nie wiem nie bede sie klocil bo nigdy nie mialem b8 w rece. w kazdym razie zawsze jak kupowalem sportowe amortyzatory to byla ta dolna czesc krotsza , bo jak sie mocno obnizy to przecez bedize siedzialo na odbojniku.
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:26, 14.07.2011
Okazalo sie ze wszystko jest jak najbardziej ok.
Wiec szukalem innych przyczyn i okazalo sie ze po zalozeniu wyzszej sprezynie nie stuka....
w H&R springach nie ma tych gum nalozonych na zwoje co powoduje stuki podczas pracy.
Tak czy siak amory dzis wyciagam, poniewaz za twardo jest dla malzonki...
seria znowu wpada i bede sprzedawal springi H&R i te amory koni.
#28
Napisano 14:10, 14.07.2011
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:16, 14.07.2011
inna rzecz jest taka ze po zalozeniu H&R + Koni i przejazdce odrazu zamowilem nowe Kayaby, bo wiedzialem ze zona na tym nie bedzie smigac.
Takze tak czy siak sprzedaje. Postaram sie zalatwic jakis papier od firmy ze wszystko ok, zeby nie bylo jakis podejrzen ze cos w kulki lece, dodatko dam gwarancje na montaz jezeli bedzie ktos z klubu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych