Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Accorda 2.4 - zawieszenie KONI Sport strasznie stuka..


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 23:41, 09.02.2011

Mikolaj, nie ma potrzeby, gwint jak i seryjny zawias nie jest progresywny wiec odstep w zwojach jest jednakowy, problem jest natomiast przy eibachach ktore np w crx sa ciaglym problemem i wszyscy narzekaja na bardzo glosna prace. co wiecej ten ubity eibach moze byc juz luzny w amortyzatorze i sobie postukuje o podkladke na hopkach itp. a moze koledze wydaje sie ze prowadzi sie lepiej bo ma duzo nizej i twardziej. zrob szybkie prawo lewo i zobacz jak sie samochod prowadzi. moj pasazer ostatnio mi prawie rozbil glowa szybe jak na autostradzie przy 150 wyminalem w ostatnim momencie dziure :mrgreen:
  • 0

#17 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:41, 09.02.2011

tylko zaznaczam, ze jest cos takiego u Teina, jakby co.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#18 Dylu

Dylu
  • Forumowicz
  • 168 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:189
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:57, 10.02.2011

Jak mi w jednym z aut stukało "dobierane zawieszanie", czyli sprężyny z innej parafii (Skunk2), a amorki z innej (Bilstein), to się okazało, że jednak długość amortyzatorów była źle dobrana do długości sprężyn (amorki były za krótkie) i po skręceniu kolumny (amora ze sprężyną) były niedopuszczalne luzy między tymi elementami, o czym składający to imbecyl zapomniał mi powiedzieć :db

Co do zawieszenia sportowego OEM Honda, to w Warszawie w ASO (Honda Witolin bodajże) jak pytałem to powiedzieli, że mają dostępne i kosztuje coś ok 2500 pln, dokładnie nie pamiętam.
  • 0

#19 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:40, 10.02.2011

mnie sie poprostu wydaje ze ten zawias to jakas padlina i tyle. nie wiadomo w jakim aucie to jezdzilo do tego ile. auto moglo byc po dachu z tego co widac na zdjeciach to nie ma poduszek do przodu albo do tylu to jak ktos sprzedaje zawias wyjety z auta ale niekompletny? prosze was.... sam o niego pytalem bo mialem identyczny do sprzedania. co wiecej osoba ktora kupila zawias ode mnie tez rozgladala sie za tym z allegro co kupil autor:) jak dla mnie kolego to nie pozostaje Ci nic jak regeneracja tego zawiasu, ale najpierw zobacz co w nim nie tak. sprezyny pewnie wykorzystasz wiec dokup nowe koni sporty albo B8 bo sa tansze
  • 0

#20 Dylu

Dylu
  • Forumowicz
  • 168 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:189
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:42, 10.02.2011

B8 bo sa tansze

B8 to jest straszny beton. B6 bym polecił.
  • 0

#21 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:43, 10.02.2011

Dylu, przeciez b6 i b8 to jest jedno i to samo tylko ze te drugie sa do krotkich sprezyn a b6 do normalnych. jak beton to wysylasz do zerkopolu i Ci ustawiaja jak chcesz.
  • 0

#22 Dylu

Dylu
  • Forumowicz
  • 168 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:189
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:54, 10.02.2011

Znam Panów z Zerkopolu, bo przerabiałem właśnie u nich B6 na B8. Przez cały czas, jak demontowali zawieszenie, wyjmowali amorki, skracali je i wsadzali z powrotem, byłem w warsztacie i rozmawiałem sobie z nimi... notabene bardzo komunikatywni i uprzejmi ludzie.

B8 ma krótszy skok i jakoś tam jest inaczej napełniony, czy czym innym napełniony, przez co jest nieco twardszym amortyzatorem :)
  • 0

#23 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:58, 10.02.2011

a nie jest tak ze nie sam skok jest krotszy ale ogolnie ta dolna czesc amortyzatora jest krotsza?
  • 0

#24 Dylu

Dylu
  • Forumowicz
  • 168 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:189
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:10, 10.02.2011

Obudowa jest tej samej długości. Skok się skraca, czyli pręt wystający z obudowy, na którym osadzony jest tłok, jest krótszy.
  • 0

#25 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:17, 10.02.2011

nie wiem nie bede sie klocil bo nigdy nie mialem b8 w rece. w kazdym razie zawsze jak kupowalem sportowe amortyzatory to byla ta dolna czesc krotsza , bo jak sie mocno obnizy to przecez bedize siedzialo na odbojniku.
  • 0

#26 Dylu

Dylu
  • Forumowicz
  • 168 postów
  • Skąd:Mazowieckie
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type S
  • KM:189
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:26, 11.02.2011

nie wiem nie bede sie klocil bo nigdy nie mialem b8 w rece. w kazdym razie zawsze jak kupowalem sportowe amortyzatory to byla ta dolna czesc krotsza , bo jak sie mocno obnizy to przecez bedize siedzialo na odbojniku.

Dlatego nie obniża się mocno, tylko tyle na ile pozwala konstrukcja obudowy, żeby zachować jeszcze jakiś skok. Z tym, że wtedy skok jest krótszy a amorek i musi być twardszy, bo ma zupełnie inne zakresy pracy. Na mniejszej amplitudzie zadziałania musi stłumić to samo, co cywilny amorek na dłuższym zakresie.
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:26, 14.07.2011

wyslalem amortyzatory do firmy co sie zajmuje amorami Koni do przegladu.
Okazalo sie ze wszystko jest jak najbardziej ok.
Wiec szukalem innych przyczyn i okazalo sie ze po zalozeniu wyzszej sprezynie nie stuka....

w H&R springach nie ma tych gum nalozonych na zwoje co powoduje stuki podczas pracy.
Tak czy siak amory dzis wyciagam, poniewaz za twardo jest dla malzonki...
seria znowu wpada i bede sprzedawal springi H&R i te amory koni.
  • 0

#28 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:10, 14.07.2011

fistach, co Ty gadasz, jak na koni sportach ustawisz na miekko to masz jak na serii o ile nie jest miekciej wiec mi tu prosze nie sciemniac ze wszystko ok i sprzedajesz bo niby malzonka ma za twardo :-/ tylko mow od razu co z nimi nie tak ze chcesz je sprzedac. kolejna sprawa ze do koni sportow mozna zalozyc zwykle sprezyny. zreszta springi H&R nie maja prawa stukac.
  • 0

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:16, 14.07.2011

powiem ci ze jak dla mnie na pierwszy stopniu twardosci nie jest miekszy zawias...
inna rzecz jest taka ze po zalozeniu H&R + Koni i przejazdce odrazu zamowilem nowe Kayaby, bo wiedzialem ze zona na tym nie bedzie smigac.
Takze tak czy siak sprzedaje. Postaram sie zalatwic jakis papier od firmy ze wszystko ok, zeby nie bylo jakis podejrzen ze cos w kulki lece, dodatko dam gwarancje na montaz jezeli bedzie ktos z klubu.
  • 0

#30 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:52, 16.07.2011

ile za to bo moj znajomy by wzial
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq