Skocz do zawartości


RODO w HAKP

nie dostaje paliwa?


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:16, 13.01.2009

Jestem tu nowy wiec witam wszystkich!

Prawie zawsze po odpaleniu zimnego silnika i przejechaniu okolo 3-4 km auto raptem źle reaguje na dodawanie gazu,dzieje sie to zazwyczaj przy malej predkosci - obroty od 2 to 3 tys. Zamiast przyspieszac to zaczyna sie dławić, szarpac i zwalniac, jakby nie dochodziło paliwo. Dzieje sie tak na każdym biegu, raz gdy jechalem wieksza predkoscia i zaczelo nagle"przytykac" zredukowałem na 2 bieg (obroty ok 4,5 tys) właczył sie v-tec i samochód przyspieszał normalnie po zmianie na 3 bieg obroty spadły i znowu sie dusił. Po wrzuceniu na luz auto chyba gasnie(raz jadac z gorki na luzie wlasnie po 3-4 km raptem zgasł).
Gdy sie "przytyka" po wylączeniu i odpaleniu silnika auto jedzie normalnie :!: (tylko raz mi sie zdarzyło, ze po ponownym odpaleniu problem sie powtórzył).
Problem jest zapewne w elektronice, wiec chyba można skreślić filtr paliwa i tp ... Jeden mechanik przypuszcza, ze jest to jakiś czujnik od temperatury (wymiana z robocizna to 40 funtów).
Dodam, ze przed odpaleniem ani po uruchomnieniu nie swieci sie lampka "check engine". Od 2 tygodni problem, zadziej sie pojawia, ale znacznie wzrosło spalanie (z 7,5 do 10 na trasie). Wszelkei porady miło widziane, gdyż mieszkam w UK i jeszcze nie nabrałem zaufania do tutejszych mechaników :)

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:50, 13.01.2009

może zacznij od zresetowania komputera jak piszesz że to elektronika

#3 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:54, 13.01.2009

Oprócz tego warto się przyjrzeć pracy pompy i filtra paliwa.

#4 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:13, 18.01.2009

A może katalizator przytkany ?? lub zawory do regulacji.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:43, 19.01.2009

wydaje mi sie, ze mam mala dziure na poczatku wydechu (na wysokosci dzwi kierowcy)nie wiem czy to moze miec jakis wplyw. Samochod chyba troche za wolno wchodzi na obroty... nawet na luzie osiagniecie 6,5 tys obrotow zajmuje ok 2s(troche wolno :/) dzieki wielkie za podpowiedzi gdy wszytsko zostanie sprawdzone, napisze co bylo przyczyna "przytykania"

[ Dodano: 2009-02-06, 19:19 ]
brawo siwy! bylem dzisiaj na diagnostyce (niestety u dilera hondy,nigdzie w miescie nie mieli wtyczki pod komputer do mojej hondy...jeden koles mial, ale pojechal na urlop...)za diagnostyke zaplacilem... 100 funtów ;/ powodem przytykania sie i duzego spalania (2x wieksze... okolo 14l /100km trasa) jest zatkany katalizator... jutro wymieniam i napisze czy sie sprawdzi, mam nadzieje




IPB Skin By Virteq