XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
nie dostaje paliwa?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:16, 13.01.2009
Prawie zawsze po odpaleniu zimnego silnika i przejechaniu okolo 3-4 km auto raptem źle reaguje na dodawanie gazu,dzieje sie to zazwyczaj przy malej predkosci - obroty od 2 to 3 tys. Zamiast przyspieszac to zaczyna sie dławić, szarpac i zwalniac, jakby nie dochodziło paliwo. Dzieje sie tak na każdym biegu, raz gdy jechalem wieksza predkoscia i zaczelo nagle"przytykac" zredukowałem na 2 bieg (obroty ok 4,5 tys) właczył sie v-tec i samochód przyspieszał normalnie po zmianie na 3 bieg obroty spadły i znowu sie dusił. Po wrzuceniu na luz auto chyba gasnie(raz jadac z gorki na luzie wlasnie po 3-4 km raptem zgasł).
Gdy sie "przytyka" po wylączeniu i odpaleniu silnika auto jedzie normalnie (tylko raz mi sie zdarzyło, ze po ponownym odpaleniu problem sie powtórzył).
Problem jest zapewne w elektronice, wiec chyba można skreślić filtr paliwa i tp ... Jeden mechanik przypuszcza, ze jest to jakiś czujnik od temperatury (wymiana z robocizna to 40 funtów).
Dodam, ze przed odpaleniem ani po uruchomnieniu nie swieci sie lampka "check engine". Od 2 tygodni problem, zadziej sie pojawia, ale znacznie wzrosło spalanie (z 7,5 do 10 na trasie). Wszelkei porady miło widziane, gdyż mieszkam w UK i jeszcze nie nabrałem zaufania do tutejszych mechaników
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:50, 13.01.2009
#3
Napisano 16:54, 13.01.2009
#4
Napisano 22:13, 18.01.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:43, 19.01.2009
[ Dodano: 2009-02-06, 19:19 ]
brawo siwy! bylem dzisiaj na diagnostyce (niestety u dilera hondy,nigdzie w miescie nie mieli wtyczki pod komputer do mojej hondy...jeden koles mial, ale pojechal na urlop...)za diagnostyke zaplacilem... 100 funtów ;/ powodem przytykania sie i duzego spalania (2x wieksze... okolo 14l /100km trasa) jest zatkany katalizator... jutro wymieniam i napisze czy sie sprawdzi, mam nadzieje