Skocz do zawartości


RODO w HAKP

bicie


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:13, 31.12.2010

Witam!
Moze ktos pomoze na oponach i felgach letnich bylo slyszalne tzw bicie po wymianie felg wraz z oponami
na zimowe bicie troszke ustalo felgi byly sprawdzane czy sa proste sa ok czy moze to byc wina lorzyska
w kole?Pozdro
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 13:21, 31.12.2010

Kolego - ale bicie na kierownicy, bicie (stuki) koła? Jakieś inne objawy - np pływające auto, szum powyżej jakiejś prędkości?
  • 0

#3 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 13:30, 31.12.2010

Mogą być różne przyczyny bicia. Jeżeli masz bicie przy hamowaniu to masz krzywe tarcze hamulcowe lub klocki . Jeżeli masz bicie w okolicach 60 / 120km/h felga, opona. Bicie przy 80km/h winą bicia jest przegub wewnętrzny, łożysko podpory. Nowa półoś na stronę pasażera to koszt w ASO ok 2500zł ,sam przegub wew 1183 , łożysko 154zł , osłona przegubu 245zł. Ostatecznie krzywa piasta wydatek ok 1000zł bez robocizny.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:14, 14.01.2011

drgan brak tylko takie tzw(ciuchanie) w tylnym prawym kole
  • 0

#5 boryskonin

boryskonin
  • Forumowicz
  • 161 postów
  • SkÄ…d:Konin
  • Paliwo:PB
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:26, 16.01.2011

jeżeli po zmianie kół na zimowe ustało/zmniejszyło się to może oporny letnie masz wyząbkowane...
Jeżeli nie masz bicia na kierownicy tylko taki dziwny szum to może to być to, albo może coś się dzieje ze szczękami w hamulcu bębnowym (bywa tak że gdy sam bęben jest już wyjechamy, szczęka się delikatnie przestawia i delikatnie trze o powstały rant w bębnie)
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:53, 25.01.2011

sprawdzalm opony te letnie i faktycznie sa wyzabkowane :k
  • 0

#7 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 19:01, 25.01.2011

Powodem bicia nie są opony. Przerabiam ten temat dłuższy czas i przynajmniej u mnie są to luzy na półosiach. Przegub wewnętrzny, luz na wieloklinie, zużyte łożysko podpory. W połączeniu daje to złudzenie krzywej felgi, walniętej opony, zwichrowanej tarczy hamulcowej, szarpanie przy dodawaniu ujmowaniu gazu. W zależności od zużycia amplituda drgań jest różna. A przyczyną jest przednia ośka. Najlepiej wymienić obie. Można kupić tylko w ASO lub dać do regeneracji. Koszt całej nowej oczywiście na zamówienie (trzy tygodnie czekania) 5tyś :evil:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq