Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Nowe sprzeglo sie slizga :/


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:42, 30.12.2010

Witam Panow. Wymienilem sprzeglo (tarcza,docisk i lozysko) bo sie zaczelo slizgac. Po wymianie sprzeglo chodzi lzej i bierze a raczej bralo przy samym dole.po przyjechaniu ok 400 km spokojnej jezdy zeby tam sie wszystko poukladalo i dotarlo depnalem mocniej i zonk :/ szprzeglo sie slizga zauwazylem ze pedal lapie wyzej. Pojechalem do serwisu gdzie to robili i powiedzieli ze rozbiora to i jak to bedzie sprzeglo to zrobia za friko ale powiedzieli ze to moze byc dwumas wtedy bede ja kartkowal. Przy wymianie sprzegla powiedzieli ze jest lekki luz na kole a nie jest az tak zle i ze nie jest zalecana wymiana wiec to zostawilem. Powiedzcie mi czy to moze byc wina dwumasu i po czym poznac czy jest ono zuzyte? Chce byc jak to rozbiora wiec zeby wiedziec co i jak. Dodam ze auto jest po remapie a sprawa dzieje sie w UK. dzieki z gory
  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:40, 09.01.2011

sprawdz nieszczelnosci przy pompie sprzegla i wysprzegliku.( za pedalem sprzegla i na silniku) odpowietrz uklad sprzegla. I jak nastapi poprawa to jeden z elementow do wymiany a jesli nie, to raczej moze byc dwu mas, a jakiej firmy tarcze Ci wlozyli ??i docisk ?. Bo jak " made in ... piwnica chinczyka" to bym sie skierowal ku sprzegle ;).
ps: zerknij na temat regulacji pompy sprzegla, dokladniej o wkrecaniu/wykrecaniu tloczka. Wykrecisz za bardzo to sprzeglo bedzie sie slizgac, a jak wkrecisz to nie wbijesz biegu.
ps2: albo poprostu nie dokrecili przewodu hydraulicznego na wysprzegliku ;) i lapie powietrze, wiem jak to jest w anglii z mechanikami ;) ".. kowalski wie wiecej.." :D
  • 0

#3 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:11, 09.01.2011

Sprawa mi sie wydaje prosta wsadzili jakies badziewie i tyle. Dwumasa jak siadzie to wali na wolnych obrotach i przy przyspieszaniu.
  • 0

#4 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:20, 09.01.2011

no a teraz zrobią wszystko żeby udowodnić że to nie ich wina a zapłacisz za to Ty...
  • 0
F1

#5 grzes8282

grzes8282
  • Forumowicz
  • 132 postów
  • Skąd:Cambridge
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 12:17, 09.01.2011

no a teraz zrobią wszystko żeby udowodnić że to nie ich wina a zapłacisz za to Ty...


Jak to w UK będą chcieli Ci wmówić, że to ty źle coś zrobiłeś. Ale jak dla mnie to Fahad dał ciała ze sprzęgłem lub remapem.
  • 0
Japan rules.

#6 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:17, 10.01.2011

Przykro o tym slyszec brodziu. Zarzuc temat na typeaccord, ciekawe co oni na to? U mnie poki co jest ok, zero uslizgow- odpukac w niemaowane ;-) Mam nadzieje, ze to nie wina dwumasu, trzymam kciuki i pozdrawiam.
PS. Kiedy wybierasz sie do HH? Ja w ten piatek jestem umowiony na przeglad wiec moze sie spotkamy? Pozdro
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq