Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Drżenie kierownicy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 02:42, 28.12.2010

Witam zaczne od tego ze rok temu nie zmiesciłem sie z ciezarówka i uderzylem w kraweznik tak ze stanąłem w miejscu i od tego czsu PROBLEM mianowicie po Pierwsze: kierownica lekko skrecona w lewo na prostych kołach ,drży tak od 70 do130km/h j a jak w tym przedziale predkosci hamuje to trzpie nia niesamowicie i całym przodem auta, jak jade szybciej nic nie czuc Wymieniłem już felgi, opony, tarcze, klocki ,piaste z łożyskiem, sworzeń dolny wybuliłem kupe siana i nadal to samo poddaje sie :-( a mechanik na to wszystko : wyglada ze jest ok ,luzów nie ma wszystko sztywne i sam nie wie co jest. Jezeli ktos ma jakis pomysł co to moze być to wszystkie odpowiedzi mile widziane :-D i z góry dzieki za zainteresowanie Ps caly czas mysle ze moze to konc. drazka kierowniczego
  • 0

#2 bart3k_83

bart3k_83
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Radomsko
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:43, 28.12.2010

Witam mi w poprzedniej hondzie trzepało przodem tylko z powodu wypaczonych tarcz hamulcowych w podanym przedziale prędkości. Skoro wymieniłeś już tyle elementów to niewiele zostało możliwości, wahacz może być uszkodzony/skrzywiony i brakuje geometrii co tłumaczy skręcanie.
  • 0

#3 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:00, 28.12.2010

skoro po uderzeniu kierownica była lekko skręcona, to coś MUSIAŁO się zgiąć, zapewne tego jeszcze nie wymieniłeś. może wachasz. może drążek reakcyjny. coś na pewno.
a opon nie drze? sprawdzałeś geometrię po tym zdarzeniu? może Ci fura kąty "pogubiła" od uderzenia
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:38, 28.12.2010

dzieki za dotychczasowe odpow. Co do wachacza to 2 mechaników stwierdziło ze jest ok dlatego nie wymieniałem a zbiezność była poustawiana na stacji diagnostycznej mechanik tym sie zajął . Jade jutro do innego mechanika moze on cos innego jeszcze wymysli PZDR HAKP
  • 0

#5 bart3k_83

bart3k_83
  • Forumowicz
  • 18 postów
  • Skąd:Radomsko
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 28.12.2010

Może wyglądać że jest oki ale będzie najmniejsze nawet odkształcenie i zawieszenie gubi kąty, nie pracuje prawidłowo co przekłada się na szybsze zużycie wszystkich elementów.
  • 0

#6 desperat000

desperat000
  • Forumowicz
  • 221 postów
  • Skąd:Warszawa / LLU
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:39, 28.12.2010

sprawdz czy czasem nie masz lewego przedniego kola cofniętego. Wez metrówkę zmierz z prawej strony ile masz od felgi do felgi i zmierz później z lewej. podejrzewam ze to moze byc to. tez tak mialem po krawezniku, tylko ok 0,5 cm a jednak dalo o sobie znac.
  • 0

H O N D A Szybsza niż wygląda.....

 

Sreberko VII polift 2.2 i-CTDI "desperat000"


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:58, 28.12.2010

Jutro jak wróce od mechaniora to zdam relacje :B

[ Dodano: 2011-01-08, 02:56 ]
witam ekipe HAKP byłem u mechanika i powiedział wszystko sztywne ale pojechałem na stacje diagnostyczna odp zero luzów w zawieszeniu i chamulce bdb ale delikatny luz na łąceniu półosi tzn lewa strona ma zewnetrzny półos wewnetrzny znowu półos i skrzynia i po pierwsze na tym drugim jak złapałem półos to jest minimalny luz gora doł ale jeszcze jedna sprawa mianowicie brak zabezpieczenia na zewnetrznym przegubie -za bardzo sie wysówa lewo-prawo nie ma tego zatrzymania w pewnym momencie ale czy to to było by przyczyna drzenia miedzy 80-120 wspomne rzprzy chamowaniu szarpie całym przodem i kierownica trzepie niesamowicie czekam na opinie Pozdrawiam Ps koledzy mam na sprzedaz zadbana Concerto mojej mamuski http://www.konin.lm....1/2011/-1/-1/0/ -to ta czerwona z gazem

[ Dodano: 2011-01-21, 01:33 ]
Witam byłem u mechaników podniesli mi samochód i w powietrzu na 5biegu utrzymywałem predkosc od80-130 i mechanik stwierdził ze to chyba półos bo nawet nie ma zabezp. na zewnetrznym przegóbie ale nie mówił ze krzywa tylko ze koło wpada we wibracje widziałem taki jakby drązek wchodzacy w strone zderzaka to powiedział ze od tych wibracji on tez latał I teraz pytanie koledzy czy tak ostre szarpanie przy chamowaniu i duzo lzejsze przy normalnej jezdzie moze byc przez pólos? aha na stalowych felgach jest to mniej odczuwalne ale czuć Moze kupic półos odrazu ? tylko zastanaiam sie nad maglownica bo po uderzeniu mam lekko krzywo kierownice? A niby drazki sworznie itd jest wszystko sztywne i ok Ps ma ktoś wrazie czego z forum czesci uzywki do 95 coupe?? bo po co dorabiac obcych ;-) Wypowiedzcie sie kazda opinia mile widziana PZDR
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq