XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
hid na dlugie h1 czy ktos probował ?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:40, 25.12.2010
Mam pytanie, chce zainsalować HID, ale nie na światła mijania, tylko na długie czyli jako H1 czy ktoś probował tak robić, czy zdaje to test ? oczywiscie H7 pozostałyby standardowe.
Pozdrawiam!
#2
Napisano 14:07, 25.12.2010
W bixenonach palnik na długich jest cały czas zapalony tylko schowany jest za przesłoną .
#3
Napisano 14:29, 25.12.2010
#4
Napisano 15:28, 25.12.2010
mrugnac da rade bo zarnik przy zalaczaniu sam mruga, jednak ciagle wlaczanie i wylaczanie jest dla niego bardzo nie zdrowe.
problem sie jednak pojawia przy uzywaniu do oswietlania drogi, jak wiadomo drogowe wlaczamy na chwile zeby oswietlic droge bo cos nas zastanowi na drodze, czy zwyczajnie zeby zaswiecic daleko i zabczyc czy nigdzie nie odbija sie radiowoz policji. rzadko sie zdarza ze zalaczamy drogowe i jedziemy dluzszy odcinek na nich. a wtedy sie pojawia wada xenona czy tam hida bo on mrugnie po czym przygasa i dopiero sie rozpala aby po jakis 5-10s dac dopiero calkowita barwe. a wlacznie czas rozpalania zarnika to czas z jakim najczesciej uzywamy swiatel drogowych. poza tym jak juz pisalem ciagle wlaczanie i wylaczanie nie ma sensu bo zaraz padnie jak nie zarnik to przetwornica.
xenony/hidy tylko do mijania (wtedy duzo rzadiej uzywa sie drogowych) a jak chcesz miec i drogowe w xenonie to tylko bixenon.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:29, 25.12.2010
#6
Napisano 15:30, 25.12.2010
jak dobrze ustawisz to nie powinienes oslepiac, wazna jest jakos zestawu a raczej samego zarnika i poprawne ustawienie. w kazdym razie jest to nielegalne i ja do niesoczewkowego reflektora bym nie montowal ale tmc kupil polecany przeze mnie zestaw i jest zadowolony.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:36, 25.12.2010
#8
Napisano 15:40, 25.12.2010
#9
Napisano 15:49, 25.12.2010
pegal, miales kiedys hidy? czemu ma rzucac miesem przy montażu jak to jest tak samo proste jak zmiana zarowek?
xenony/hidy tylko do mijania (wtedy duzo rzadiej uzywa sie drogowych) a jak chcesz miec i drogowe w xenonie to tylko bixenon.
Właśnie dlatego, że miałem to napisałem. Takie zestawy to porażka. Nie jest tak prosto znaleźć dobre miejsce do montażu. Poza tym- koniecznosć "dziurawienia" oryginalnych gumowych zaślepek reflektorów, żeby przewlec kable (cały czas piszę o SWOICH doświadczeniach w VI gen. )Ogromne kłopoty np. z radiem CB, kupa eksperymentów z odfiltrowywaniem zasilania i samych przetwornic, żeby cokolwiek było słychać na radiu. Poza tym jak masz brudny lub porysowany klosz to oślepiasz. I na to nie ma sposobu poza systemem samooczyszczania. Jedna z przetwornic działała całe 3 miesiace Potem pracowała niestabilnie i musiała się dobrze rozgrzać, żeby załapać. Zwróciłeś uwagę, że napisałem o tych najtańszych?? Ja właśnie jeden z takich miałem i jestem MEGANIEZADOWOLONY, co nie oznacza, że jak kupisz markowy zestaw to może pociagnie dłużej i będzie sprawiał zadowolenie a nie kłopot. Ale to już wydatek conajmniej kilkuset złotych.
#10
Napisano 16:03, 25.12.2010
#11
Napisano 16:07, 25.12.2010
#12
Napisano 23:34, 17.01.2011
zarówko dostepne na rynku palą sie jedna za druga a Zenony 5000k działaja pieknie juz prawie rok w mojej Hani ;D
na codzien smigam po Wawce i nie mam zadnych problemów z policja troche trzeba posiedziec zeby dorze to ustawic ale efekt jest fajny
to jest oczywiscie tylko moje zdanie
Tak wiec moim zdaniem w cenie 120zł nie ma nic lepszgo
aha no i ten cały Bixenon to straszna kupa ;p miałem to w Ducato hahaha maskara jakas ;p na drogowych jest słaba widoczność a z te przejscie z mijana na drogowe to jakis zart haha
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych