Skocz do zawartości


RODO w HAKP

hid na dlugie h1 czy ktos probował ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:40, 25.12.2010

Witam,

Mam pytanie, chce zainsalować HID, ale nie na światła mijania, tylko na długie czyli jako H1 czy ktoś probował tak robić, czy zdaje to test ? oczywiscie H7 pozostałyby standardowe.

Pozdrawiam!
  • 0

#2 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:07, 25.12.2010

Chyba będzie to słabo działać bo xenon potrzebuje chwilę żeby zacząć świecić na 100% także 'mrygnięcie' na kogoś może nie być skuteczne.
W bixenonach palnik na długich jest cały czas zapalony tylko schowany jest za przesłoną .
  • 0

#3 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 14:29, 25.12.2010

Dokładnie, jak chcesz mieć xenon na drogowych to na razie tylko biksenon z przesłoną. Inaczej w momencie przełączania będziesz miał moment bezwładności a o "mrugnięciu" długimi możesz zapomnieć. Może są takie zestawy na alledrogo. Ale nie kupuj tych "okazyjnie" najtańszych bo gwarantuje, że będziesz rzucał mięsem przy montażu a potem przy eksploatacji...
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#4 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:28, 25.12.2010

pegal, miales kiedys hidy? czemu ma rzucac miesem przy montażu jak to jest tak samo proste jak zmiana zarowek? h4 bi nie zamontuje bo jak? skoro ma h1 wiec o bixenonach moze zapomniec.

mrugnac da rade bo zarnik przy zalaczaniu sam mruga, jednak ciagle wlaczanie i wylaczanie jest dla niego bardzo nie zdrowe.

problem sie jednak pojawia przy uzywaniu do oswietlania drogi, jak wiadomo drogowe wlaczamy na chwile zeby oswietlic droge bo cos nas zastanowi na drodze, czy zwyczajnie zeby zaswiecic daleko i zabczyc czy nigdzie nie odbija sie radiowoz policji. rzadko sie zdarza ze zalaczamy drogowe i jedziemy dluzszy odcinek na nich. a wtedy sie pojawia wada xenona czy tam hida bo on mrugnie po czym przygasa i dopiero sie rozpala aby po jakis 5-10s dac dopiero calkowita barwe. a wlacznie czas rozpalania zarnika to czas z jakim najczesciej uzywamy swiatel drogowych. poza tym jak juz pisalem ciagle wlaczanie i wylaczanie nie ma sensu bo zaraz padnie jak nie zarnik to przetwornica.

xenony/hidy tylko do mijania (wtedy duzo rzadiej uzywa sie drogowych) a jak chcesz miec i drogowe w xenonie to tylko bixenon.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:29, 25.12.2010

Ale taki zwykły ksenon jak dam do standarowych kloszy to bede oślepiać, czy mowicie o czymś innym bo mam drogowe H7 i dlugie H1 ?
  • 0

#6 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:30, 25.12.2010

adcool, drogowe i dlugie to to samo:) sa mijania i drogowe (czesto nazywane dlugimi)

jak dobrze ustawisz to nie powinienes oslepiac, wazna jest jakos zestawu a raczej samego zarnika i poprawne ustawienie. w kazdym razie jest to nielegalne i ja do niesoczewkowego reflektora bym nie montowal ale tmc kupil polecany przeze mnie zestaw i jest zadowolony.
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:36, 25.12.2010

ok, nie, do niesoczewkowego klosza to nie ma sensu wkladać hidów, linia swiatła co do cienia jest przekroczona, a na pierwszej lepszej kontroli dowodzik... także lepiej zainwestować w dobre żaróweczki.
  • 0

#8 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:40, 25.12.2010

adcool, jak masz zarowki na zmiane to Ci dowodziku nie zabiora, pamietaj podstawa to zeby nie slepilo, nikt sie nie bedzie czepial czegos co ma pomoc, pod warunkiem ze to nie zaszkodzi. tak samo policja sie nie przyczepi do tego ze masz opony 245 czy nawet 285:) pod warunkiem ze kola nie beda wystawaly poza obrys samochodu.
  • 0

#9 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 15:49, 25.12.2010

pegal, miales kiedys hidy? czemu ma rzucac miesem przy montażu jak to jest tak samo proste jak zmiana zarowek?

xenony/hidy tylko do mijania (wtedy duzo rzadiej uzywa sie drogowych) a jak chcesz miec i drogowe w xenonie to tylko bixenon.



Właśnie dlatego, że miałem to napisałem. Takie zestawy to porażka. Nie jest tak prosto znaleźć dobre miejsce do montażu. Poza tym- koniecznosć "dziurawienia" oryginalnych gumowych zaślepek reflektorów, żeby przewlec kable (cały czas piszę o SWOICH doświadczeniach w VI gen. )Ogromne kłopoty np. z radiem CB, kupa eksperymentów z odfiltrowywaniem zasilania i samych przetwornic, żeby cokolwiek było słychać na radiu. Poza tym jak masz brudny lub porysowany klosz to oślepiasz. I na to nie ma sposobu poza systemem samooczyszczania. Jedna z przetwornic działała całe 3 miesiace Potem pracowała niestabilnie i musiała się dobrze rozgrzać, żeby załapać. Zwróciłeś uwagę, że napisałem o tych najtańszych?? Ja właśnie jeden z takich miałem i jestem MEGANIEZADOWOLONY, co nie oznacza, że jak kupisz markowy zestaw to może pociagnie dłużej i będzie sprawiał zadowolenie a nie kłopot. Ale to już wydatek conajmniej kilkuset złotych.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#10 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:03, 25.12.2010

pegal, nie wiem jakie Ty miales w kazdym razie wiem ze mocowanie jest takie samo dla kazdego zestawu. ja co prawda za swoj dalem 400 czy tam 450 juz nie pamietam i od kwietnia do dzis dziala idealnie = zero problemow.
  • 0

#11 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:07, 25.12.2010

W VI genie po prostu nie ma sensu tego zakładać wg. mnie do gładkich kloszy. Dodatkowo dziurawienie oryginalnych gum osłonowych to... :k - serce mi się krajało. To jest proteza i tyle. Może tak jak piszesz dajac 500 zł są jakieś lepsze ale te najpopularniejsze - omijać szerokim łukiem. Może w VII gen łatwiej sie je montuje. W VI to rzeźba szeczególnie przy lewym reflektorze....
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#12 mlody_

mlody_
  • Forumowicz
  • 129 postów
  • Skąd:WPN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:34, 17.01.2011

a ja sie nie zgadzam :)
zarówko dostepne na rynku palą sie jedna za druga a Zenony 5000k działaja pieknie juz prawie rok w mojej Hani ;D
na codzien smigam po Wawce i nie mam zadnych problemów z policja :) troche trzeba posiedziec zeby dorze to ustawic ale efekt jest fajny :)
to jest oczywiscie tylko moje zdanie :)

Tak wiec moim zdaniem w cenie 120zł nie ma nic lepszgo :)
aha no i ten cały Bixenon to straszna kupa ;p miałem to w Ducato hahaha maskara jakas ;p na drogowych jest słaba widoczność a z te przejscie z mijana na drogowe to jakis zart haha

:)
  • 0
Nasza strona na facebooku => http://www.facebook....201399383308621




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq