Skocz do zawartości


RODO w HAKP

kontrolki recznego, vsa i aktywacji vsa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:50, 17.12.2010

witam,
przekopalem sie przez 10 stron dzialu i nie znalazlem
podobnego tematu.
zaczne od poczatku, w trakcie jazdy
wlaczyla sie kontrolka recznego nastepnie
zapalily sie kontrolki vsa i lampka aktywacji
vsa. k.recznego zgasla, vsa zostaly, potem
znowu zapalila sie k.recznego.
zatrzymalem sie zgasilem silnik, odczekalem
chwile, odpalilem i po przejechaniu ok
100m znowu to samo w tej samej kolejnosci
potem znowu zgasla k.recznego, zapalala sie itd.
wydawalo mi sie, ze zapalala sie przy odpuszczaniu
gazu, ale to mogl byc przypdek, bo potem i tak sie zapalala
nastepnego dnia do teraz - po odpaleniu zostaje kontrolka
recznego i po chwili dolaczaja sie 2xVSA (bez ruszenia
,brak ruchu kol) i tak juz zostaje na cala jazde.

Reczny dziala sprawnie, na nie zaciagnietym samochod
bez problemu sie toczy. Aktualnie przebywam na podlasiu i
nie mam tu znajomych mechanikow, samochod stoi na
dworze, na mrozie na biegu tylko, na recznym nie zostawialem,
ale regularnie uzywalem.
VSA prawdopodobnie nie dziala.
historia "chorob ukladu" hani:
pazdziernik, zapieczony - wymieniony tloczek p.przod
wymieniony czujnik abs p.p
listopad, nowe felgi
na poczatku grudnia przy wymianie tulejek,
mechanik wywalil lacznik stabilizatora p.p
Ale to bylo 2tygodnie temu, a to jest od 3dni.
Plyn hamulcowy troche powyzej min.

Ma Ktos moze jakis pomysl? ;)

P.S na kompie post pewnie dziwnie wyglada,
pisalem z komorki;)

pozdrawiam,
Maciek
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:39, 17.12.2010

W Hondzie ten układ jest bardzo czuły i nawet niewielkie wahania napięcia może spowodować włączenie się tych kontrolek.Mamy mróz,może któryś z czujników przymarzł i wyskoczył błąd.Odłączenie aku może nie pomóc,a jedynie urządzenie diagnostyczne może usunąć błąd.Moim zdaniem jest to błąd chwilowy i ja bym się nie przejmował.
  • 0

#3 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:51, 17.12.2010

A mnie zaciekawiło coś nie związanego z tematem. Wywalił łącznik? Mam nadzieję że chodziło Ci o wymianę.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:13, 17.12.2010

glinus - czy gdyby tak bylo to blad w tej
fazie na poczatku by nie byl wywalony od
poczatku ? bo te vsa chyba wynikaja z tego
recznego?

mlun - staralem sie pisac jak dokladnie ;)
tulejki robilem tutaj niedaleko w sokolce
i mechanik powiedzial, ze i tak jest rpzwalony
a mi to nie zrobi roznicy, niestety mimo pytania
niestety nie palil sie do marnowania czasu
na wyjasnienie do czego sluzy...
z kupnem czekam, bo w okolicy nie maja
i bede musial sie wybrac do Bstoku
albo jak wroce do domu.

Pozdrawiam
  • 0

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:31, 17.12.2010

bo te vsa chyba wynikaja z tego
recznego?

Możliwe,ale mało prawdopodobne.Ten sam objaw miałem,kiedy miałem przetarty przewód od czujnika abs.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:54, 03.02.2011

Może się Komuś przyda, więc napiszę - okazało się, że to niedomiar płynu hamulcowego...
Debile którzy robili mi wymianę tłoczka spie*****li i miałem wyciek płynu :-x :shock:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq