Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Stukot w silniku


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 slaweczek80

slaweczek80
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Czechowice-Dziedzice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 15.12.2010

Moze ktoś się spotkał z podobnymi objawami chodzi o to ,ze po odpaleniu silnik (DIESEL) strasznie dymi na biało a w silniku nie zależnie od dodawanie gazu słychać równomierne stukanie.Z góry dziękuje za pomoc. :on
  • 0

#2 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:46, 15.12.2010

Moze ktoś się spotkał z podobnymi objawami chodzi o to ,ze po odpaleniu silnik (DIESEL) strasznie dymi na biało a w silniku nie zależnie od dodawanie gazu słychać równomierne stukanie.Z góry dziękuje za pomoc. :on

Przeszukaj forum: woda w paliwie, w ostateczności płyn chłodzący w silniku (czyt. uszczelka pod głowicą/strzelona głowica). Jeśli tylko po odpaleniu to sprawdź świece żarowe - ale tu raczej wywaliłoby Ci błędy.

problem pojawił sie nagle, czy obserwujesz objawy od jakiegoś czasu?

PS. Patrząc na rocznik auta to VII, a nie VIII generacja ;-)
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#3 slaweczek80

slaweczek80
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Czechowice-Dziedzice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 15.12.2010

na tablicy nie świeci się żadna kontrolka.A auto jest świeżo sprowadzone wiec nie wiem dokładnie co jest bez mechanika tak się nie obejdzie tylko ze próbuje rozpoznać co mnie może czekać :-( Z generacja auta porostu źle nacisnąłem wiem ze to VII SORRY :k
  • 0

#4 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:01, 15.12.2010

Stukot w silniku to nic dobrego, ale skoro nią nie jeździłeś to ciężko wróżyć :(
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#5 slaweczek80

slaweczek80
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Czechowice-Dziedzice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 15.12.2010

Szczerze się przyznam ze nie patrzyłem na poziom płynu w chłodnicy ale zrobię to zaraz z rana mam mała nadzieje tylko ze to jednak będą wtryski niż głowica :cry: Dzieki za dobre chęci.pozdrawiam :-D
  • 0

#6 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:31, 15.12.2010

Szczerze się przyznam ze nie patrzyłem na poziom płynu w chłodnicy ale zrobię to zaraz z rana

Nawet nie tyle jego poziom co wygląd (czy nie pływają w nim tłuste oka). Przy okazji, czy spaliny maja mocno słodkawy zapach?
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#7 slaweczek80

slaweczek80
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Czechowice-Dziedzice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:34, 15.12.2010

sprawdzę i jutro napisze

[ Dodano: 2010-12-18, 23:43 ]
Znalazłem na facebooku poprzedniego właściciela i napisał mi ze jechał do paryza(z tego co pisał 800km) bez korka od wlewu oleju no i w aso w paryzu naprawę wyliczono mu łącznie z wymiana sprzęgła na ok.8000 euro :wow: (coś mi się nie chce wierzyć no ale po co miałby mnie bujać)wiec oddał samochód do sprzedania.Sprawdzałem na bagnecie poziom oleju i mieścił się w dolnej granicy.W poniedziałek oddaje samochód do mechanika wiec zobaczę, liczę się z wymiana silnika może ktoś z klubowiczów ma jakieś namiary gdzie można dostać pewny silnik :hmmm: .Według was ile może mnie kosztować naprawa czy w ogóle warto?

[ Dodano: 2010-12-19, 12:05 ]
:welcom:

[ Dodano: 2010-12-26, 16:50 ]
:hot:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq