XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stukot w silniku
#1
Napisano 20:38, 15.12.2010
#2
Napisano 20:46, 15.12.2010
Przeszukaj forum: woda w paliwie, w ostateczności płyn chłodzący w silniku (czyt. uszczelka pod głowicą/strzelona głowica). Jeśli tylko po odpaleniu to sprawdź świece żarowe - ale tu raczej wywaliłoby Ci błędy.Moze ktoś się spotkał z podobnymi objawami chodzi o to ,ze po odpaleniu silnik (DIESEL) strasznie dymi na biało a w silniku nie zależnie od dodawanie gazu słychać równomierne stukanie.Z góry dziękuje za pomoc.
problem pojawił sie nagle, czy obserwujesz objawy od jakiegoś czasu?
PS. Patrząc na rocznik auta to VII, a nie VIII generacja
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#3
Napisano 20:57, 15.12.2010
#4
Napisano 21:01, 15.12.2010
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#5
Napisano 21:18, 15.12.2010
#6
Napisano 21:31, 15.12.2010
Nawet nie tyle jego poziom co wygląd (czy nie pływają w nim tłuste oka). Przy okazji, czy spaliny maja mocno słodkawy zapach?Szczerze się przyznam ze nie patrzyłem na poziom płynu w chłodnicy ale zrobię to zaraz z rana
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#7
Napisano 21:34, 15.12.2010
[ Dodano: 2010-12-18, 23:43 ]
Znalazłem na facebooku poprzedniego właściciela i napisał mi ze jechał do paryza(z tego co pisał 800km) bez korka od wlewu oleju no i w aso w paryzu naprawę wyliczono mu łącznie z wymiana sprzęgła na ok.8000 euro (coś mi się nie chce wierzyć no ale po co miałby mnie bujać)wiec oddał samochód do sprzedania.Sprawdzałem na bagnecie poziom oleju i mieścił się w dolnej granicy.W poniedziałek oddaje samochód do mechanika wiec zobaczę, liczę się z wymiana silnika może ktoś z klubowiczów ma jakieś namiary gdzie można dostać pewny silnik .Według was ile może mnie kosztować naprawa czy w ogóle warto?
[ Dodano: 2010-12-19, 12:05 ]
[ Dodano: 2010-12-26, 16:50 ]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych