Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zawór EGR?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:55, 14.12.2010

Witam mam pytanie w sprawie egr'a. Po wyrzuceniu checka mechanik stwierdzil ze to niesprawny egr i mowi ze konieczna bedzie wymiana. Na forum znalazłem sporo tematów na temat zaślepienia erg, wiec tu moje pytanie, skoro jest zepsuty to czy nie mozna go poprostu zaslepic??? A jesli konieczna wymiana to czy bedzie pasował ten z wersji 2.0 ja mam 1.8 99 rok???????
  • 0

#2 matman

matman
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:05, 14.12.2010

Chłopie!!!
Zmień mechanika bo widać że chyba chce cie naciągnąć na kasę albo ma na zbyciu EGR do HANKI. Może tak aby najpierw przeczyścić EGR bo od nagaru zawór mógł się zawiesić i elektromagnes nie podnosi grzybka. Na początek to jedynie koszt uszczelki pod EGR której nie można wyciąć z tektury bo to specyficzna uszczelka coś w rodzaju uszczelki pod głowicę czyli miekka metalizowana.
Możesz zrobić to sam. Kup płyn do czyszczenia gaźników albo przepustnic i uszczelkę. Wymontuj EGR wyczyść go tym płynem i sprawdź ruchomość grzybka. Naprawdę żadna filozofia. Sam robiłem to wiem. Jedyny kłopot to wykręcenie jednej ze śrub bo trochę ciężkie dojście ale idze to zrobić.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:08, 14.12.2010

Czyścił go ale mowi ze i tak nie jest sprawny, ze musi byc nowy, czyszczenie nic nie dało nawet mi go pokazywał??
  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:09, 14.12.2010

Jak jest niesprawny i się zacina przy otwieraniu to jego zaślepienie nie ma sensu ponieważ ECU wykrywa właśnie fakt, że on się nie otwiera i dalej będzie sygnalizował błąd. Nie pamietasz jaki to był błąd? A jeśli nadal check świeci - to odczytaj i podaj na forum. Trzebaby również spróbować go wyczyścić jakimś szwaksem np. do czyszczenia gaźników i sprawdzić "na sucho" podłączając 12V do jego styków po wyjęciu z autka - i wtedy masz pewność, że nie żyje albo działa OK a problemu trzeba szukać gdzie indziej.
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:16, 14.12.2010

Dzwoniłem do mechanika. mówi ze nawet na krotko nie dzialał, jest 100% nie sprawny, czyli konieczna bedzie wymiana. Wiec pozostaje tylko pytanie czy ten z wersji 2.0 pasuje bo znajomy moze mi taki załatwic??/
  • 0

#6 matman

matman
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Mazury
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:21, 14.12.2010

Na tej stronce http://www.hondaorig...talogue_C01.php będziesz mógł sprawdzić numery serwisowe osprzętu dla róznych silników i jeśli numer będzie ten sam to będzie pasować ale na moją wiedzę to będzie pasować

http://www.hondaorig...1&block_03=2710
albo
http://www.japancars...&nplblk=E__0301
  • 0

#7 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:29, 14.12.2010

Pasuje na 100% z 2.0
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:36, 14.12.2010

ok wiec sprawa jasna, dzieki wszystkim za pomoc, jutro wymienie zobaczymy czy check'a juz nie wyrzuca, pozdrawiam
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq