XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
swap accord 1994 F20Z1 na H22A z prelude 1994. pilna pomoc
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:33, 13.12.2010
a tak swoją drogą to masz przekichane z tym samochodem ... ja to przynajmniej mam kilka innych ... fakt chorych(czyt dieslów) i to uwalonych i usyfionych ale nie grozi mi mpek
#17
Napisano 23:47, 13.12.2010
#18
Napisano 10:30, 14.12.2010
Pejot, ja sobie wszystkie Twoje wypowiedzi kopiuję do worda i drukuję i daje mechanikowi ... inaczej mu nie przekaże tylko tak jak piszesz. ...
Polecam jeszcze na wszelki wypadek zostawić alternator od Accord'a F20Z gdyż przy niektórych swap'ach
alternator od Preludy powoduje wywalanie różnych dziwnych błędów ECU.
Preludy mają bardziej skomplikowany system sterowania alternatorem i inną puszkę bezpieczników
z tzw. ELD ale obejdziecie się bez tego ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:10, 16.12.2010
pozostało poskręcać półosie , poprawić przewód paliwowy (bo od f20z1 był za krótki) i pospawać wydech ...
no i zaświecił się check engine ale to pewnieprzez to że sonda lambda nie została jeszcze podpięta
no i z komputerem nie było tak źle jak się wydawało ... choć sam nie wiem czy jest dobrze ale się okaże jak wyjedzie z warsztatu
jednak co do samego przekładania silnika to nie jest to w moim mniemaniu i po moich przeżyciach w ogóle plug & play ... i oprócz tego że łapy pasują to jest w cholere dodatkowych rzeczy które najlepiej ogarnąć przed przekładaniem ... ale to opisze po skończeniu tego ... moze komuś się to przyda...
#20
Napisano 20:51, 16.12.2010
Happy Owner Never Drives Anything else.
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:27, 16.12.2010
no i teraz to się schody zaczęły ... bo auto już wyjechało z warsztatu i pierwsze małe testy ... i zonk że tak powiem ... TO NIE JEST TO... w prelude jak był ten silnik to to auto miało tego jada że tak powiem
teraz no fakt lepiej jedzie od f20z1 ale to nie jest to ... przed tem do 200 to był moment ... teraz 180 to tak było nie ciekawie ...
obrotomierz nie przekroczy 6500-6800 rpm....
do tego raz obroty są równo ... a raz to równo ale falują między 800 - 1300 ... tak jakby podciągał silnik i odpuszczał
będe musiał osobiście się do kogoś wybrać kto się na tym zna i zerknie na to ...
#22
Napisano 22:56, 17.12.2010
Pisałeś mi, że miałeś Prelkę z automatem a na długiej skrzyni z F20Z auto nie będzie rozpędzało się tak szybko jak na krótkiej skrzyni manualnej H22 (przy zmianie biegów silnik spada z VTEC'a a na skrzyni H22 "zapitalasz" na VTEC'u aż do Vmax'a)
Standardowo komputer z silnika H22A JDM ma blokadę zgodnie z przepisami w Japonii gdzie auto nie może przekroczyć prędkości 180km/h
Trzeba zamienić kostkę w komputerze na soft ze zdjętym ograniczeniem (robi się to programem Crome no i trzeba mieć oczywiście programator - np. Pentaq robi takie rzeczy ).
Komputer podbija trochę obroty (+200obr.) gdy toczy się auto a gdy zatrzyma to spadają do takich jakie sobie ustawiliście śrubą na przepustnicy.
Jeżeli buja na postoju na rozgrzanym silniku to trzeba sprawdzić czy nie ucieka gdzieś podciśnienie z kolektora ssącego (wężyki ...), porządnie wyczyścić przepustnicę (żeby domykała się idealnie ) i zawór wolnych obrotów IACV, który jest centralnie na kolektorze ssącym. No i na koniec kasujemy pamięć ECU wyciągając bezpiecznik 10A i regulujemy obroty biegu jałowego.
A jeżeli buja na zimnym to trzeba wkręcić delikatnie śrubę w zaworze FITV pod przepustnicą (2 pełne obroty nie więcej, ale dostęp do klapki jest od strony przegrody i nie obejdzie się bez ściągania przepustnicy)
Happy Owner Never Drives Anything else.
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:50, 18.12.2010
co do falujących obrotów to robi to na ciepłym silniku na postoju i skaczą od 800 do 1200-1300 ale jak przegazuję to na chwilę się to uspokaja, a jak przełączę na gaz to ten problem nigdy z falującymi obrotami się nie pojawia...
vtec nie wiem właśnie czy się zalącza bo po przekroczeniu 4500 rpm czuć że brakuje mu powietrza więc nawet nie próbuję tak nim jeździć ... a nagazie to nawet nie sprawdzam jak jedzie .... po porostu jadę na gazie tak aby tylko do celu w miarę tanio dojechać...
na wtorek jestem umówiony do AT TUNING w rzeszowie własnie na sprawdzenie czy vtec się załącza, pokasowania błedów i własnie rozblokowanie tego komputera bo też się doczytałem tego że jakas blokada tam jest... no i odrazu hamownia ... auto ma wszystkie nowe uszczelki, uszczelniacze, skręcone wszystko na częsciach do pierwszego montazu więc powinno być ok ... do tego po założeniu sekwencji tak samo pojade na hamownie z ciekawości jaka to faktycznie różnica jest...
co do skrzyni to przy 120km/h mam 3000 rpm to nie wiem czy dużo czy mało ...
#24
Napisano 14:20, 18.12.2010
Dużo Ja mam około 100km/hco do skrzyni to przy 120km/h mam 3000 rpm to nie wiem czy dużo czy mało ...
Ty nie pchaj sie w gaz odrazu.
Najpierw zrob auto zeby dzialalo ok na benie.
Bo jak założysz gaz to bedziesz mial droge 2 razy dłuższą do zdiagnozowania usterki.
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:56, 18.12.2010
ale że tak się nie udało , auto wyjechało w nocy z czwartku na piątek i w piątek juz jechałem to musiałem coś założyc aby koszty ograniczyć ... to założyłem starą instalacje z f20 ...
jazda na benzynie to jest około 50 zł na 100km czyli mam koszt rzędu 600-700 zł a tak to zamknie się wszystko w około 200 - 300 zł ... na samym tym weekendzie ... to jest różnica...
#26
Napisano 15:58, 18.12.2010
Jeden strzał gazu i wysadziłoby Ci głowicę i "zaoszczędziłbyś" 2000 zł ... z kieszeni
Happy Owner Never Drives Anything else.
#27
Napisano 21:04, 18.12.2010
A mając taka skrzynie to poniżej 8 na bank
JA swoim w trasie 80% trasa 20 miasto w korkach osiągałem 8,6
Myślę ze to godny wynik,
#28 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:24, 19.12.2010
Pejot, na pewno masz racje i zgadzam się z tym w 100 % chwała że strzała nie robiła ta instalacja i nie robi. Gaz zapinam tylko i wyłącznie z 10 minut po tym jak wskazówka temp osiągnie odpowiednią temperaturę i robię to w jeździe a jak zaczynam w miasto jakieś większe wpadać to na benzynę właśnie po to aby uniknąć niespodzianek z gazem
każdy zapewne ma rację ja niestety zrobiłem tak jak zrobiłem ... jutro a może dzisiaj jeszcze jak wrócę to to ściągam ...
a swoją drogą to nie wiem jak głowica ale taki silnik można kupić za 2000 zł kpl spokojnie , mnie proponował ten co brałem całe auto właśnie albo silnik za 2000 zł kpl do przekładki albo sam silnik bez osprzętu za 1500 zl albo całe auto za 3000 zł
[ Dodano: 2010-12-25, 12:17 ]
no i zdemontowałem gaz i sprawdziłem jak to jedzie teraz ... no i nie jedzie... naprawde nie wiem czy starym f20z1 nie byłbym daleko gorszy... fakt nie byłem jeszcze na komputerze błędy pokasować i zobaczyć czy załącza się właśnie vtec... bo moim zdaniem powinien być wyczuwalny i to bardzo a nie jest (tak mi się wydaje)
poprzepinałem podciśnienia ale dalej obroty raz falują raz nie ... ... jedynie na kolektorze dolotowym po drugiej stronie jest jedno podciśnienie które zaślepiłem bo nie miałem do czego podpiąć ... a ktoś to pisał że właśnie te które zostaną to trzeba pozaślepiać...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych