XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
swap accord 1994 F20Z1 na H22A z prelude 1994. pilna pomoc
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:39, 13.12.2010
opisze problem
Przekładam silnik z Honda Prelude 1994 H22A (kupiłem całe auto) do Honda Accord 1994 F20Z1 europejczyk
Silnik F20Z1 został wyciągnięty , tak samo jak H22A z Prelude no i w H22A pozmieniałem rozrządy uszczelki itd
i teraz schody : mianowicie z elektryką
pytanie moje jest co ? gdzie? jak ? w które miejsce ?
która instalacja zostaje która idzie w które miejsce gdzie co trzeba lutować co nie jest potrzebne co nie pasuje a co pasuje odnośnie instalacji elektrycznej i elektronicznej
pytałem z forum pare osób którym dziękuje serdecznie za pomoc lecz nie do końca byli mi w stanie pomóc ... najlepiej by było gdybym z taką osobą mógł się skontaktować a może jest z niezbyt daleka (zapłace) . Auto stoi w warsztacie i rrobi to mechanik no który niestety na hondach nie zna się do końca ale jest dobrym mechanikiem
moglibyśmy się bawić gdyby nie to że chce aby to auto wyjechało w końcu bo mnie już szl... trafia ... niby 24h dla dwóch osób taki swap a stoi od czwartku , mam czym jeździć ale poprostu chce aby wyjechało i musi zaliczyć lakiernika i paru innych mechaników i tapicera itd ... nie ważne ... poprostu nerwicy dostaje ...
czy mogą pomóc osoby które wiedzą co i jak i napiszą "krowie na rowie" co i jak idzie ...
tak jak pisałem ja się nie znam ale przekaże te informacje osobie która się zna i może to jutro wyjdzie ...
#2
Napisano 19:52, 13.12.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:57, 13.12.2010
auto ma iść jeszcze w pare miejsc i wszystko przekładam ...
#4
Napisano 20:15, 13.12.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:16, 13.12.2010
#6
Napisano 21:06, 13.12.2010
Rozłożyliście Prelkę to macie też jej wiązkę silnikową (i wiedzę jak to było podłączone!), pewnie angielska ale wykorzystacie wtyczki - dla VTEC'a, Knock Sensor'a i zaworka IAB przy puszce podciśnieniowej pod kolektorem ssącym - tylko do tych rzeczy musicie podciągnąć kabelki od ECU.
Sam ECU pasuje do wtyczki w Accordzie P&P, Prelki 92-96 są OBD1 tak jak Accord'y 93-98.
Tak więc nie panikuj tylko przekaż materiały mechanikowi i on już sobie poradzi.
No chyba że chcesz to zrobić sam i rzeczywiście nie masz pojęcia o elektro-mechanice to może być problem ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:11, 13.12.2010
wyszło że brakuje 4 wtyczek i już się pojawił problem ... brakuje właśnie VTEC - zielona wtyczka na stałe do tego druga zwisająca obok vtec-a, trzecia to jest koło filtra oleju i węża przy bloku chyba ( to z tego co wierm to jest ten knock) no i jeszcze czwarta pod dolotem w czarnej puszcze
do tego schematy dają kolory a w wiązkach są inne kolory np kolor biały ...
i pytanie takie która w końcu wiązka gdzie idzie z którego samochodu do kąd ma zostać a która ma być wywalona ...
#8
Napisano 21:32, 13.12.2010
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:35, 13.12.2010
#10
Napisano 21:37, 13.12.2010
Zostawiasz całą wiązkę z Accord'a, zaworki podciśnieniowe przy przegrodzie silnika, dokładasz te kilka kabelków ale musisz wziąć wtyczki z Preludy.
Dodatkowe kabelki ładnie zwiniesz i przeciągniesz przez zaślepki w przegrodzie ...
Trzeba też zaślepić niewykorzystaną końcówkę podciśnienia przy kolektorze ssącym (po zaworku Intake Air, który jest w Prelude
i bez którego można przeżyć)
Happy Owner Never Drives Anything else.
#11
Napisano 21:38, 13.12.2010
jak to ? nie zrobiony jest jeszcze ? nie śmigasz tym ? i jeszcze pewnie to jedyne auto do jazdy tak ?
tak to nie zrobiony...nie śmigam....tak - to moje jedyne auto
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:40, 13.12.2010
#13
Napisano 22:21, 13.12.2010
Daje sie wiazke od silnika w przypadku przejscia np jak w civicu z D na H,
a F i H są bardzo pokrewne i tak jak pisze Pejot wiązka Acco ogarnie H22
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:37, 13.12.2010
#15
Napisano 23:21, 13.12.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych