Skocz do zawartości


RODO w HAKP

swap accord 1994 F20Z1 na H22A z prelude 1994. pilna pomoc


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:39, 13.12.2010

Szukałem wszędzie i jednoznacznie nie mogłem uzyskać odpowiedzi a nie jestem mechanikiem więc się poprostu nie znam a i może źle szukałem

opisze problem


Przekładam silnik z Honda Prelude 1994 H22A (kupiłem całe auto) do Honda Accord 1994 F20Z1 europejczyk

Silnik F20Z1 został wyciągnięty , tak samo jak H22A z Prelude no i w H22A pozmieniałem rozrządy uszczelki itd

i teraz schody : mianowicie z elektryką


pytanie moje jest co ? gdzie? jak ? w które miejsce ?

która instalacja zostaje która idzie w które miejsce gdzie co trzeba lutować co nie jest potrzebne co nie pasuje a co pasuje odnośnie instalacji elektrycznej i elektronicznej

pytałem z forum pare osób którym dziękuje serdecznie za pomoc lecz nie do końca byli mi w stanie pomóc ... najlepiej by było gdybym z taką osobą mógł się skontaktować a może jest z niezbyt daleka (zapłace) . Auto stoi w warsztacie i rrobi to mechanik no który niestety na hondach nie zna się do końca ale jest dobrym mechanikiem

moglibyśmy się bawić gdyby nie to że chce aby to auto wyjechało w końcu bo mnie już szl... trafia ... niby 24h dla dwóch osób taki swap a stoi od czwartku , mam czym jeździć ale poprostu chce aby wyjechało i musi zaliczyć lakiernika i paru innych mechaników i tapicera itd ... nie ważne ... poprostu nerwicy dostaje ... :)


czy mogą pomóc osoby które wiedzą co i jak i napiszą "krowie na rowie" co i jak idzie ...

tak jak pisałem ja się nie znam ale przekaże te informacje osobie która się zna i może to jutro wyjdzie ...
  • 0

#2 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:52, 13.12.2010